Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт/заміна вікон (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою вул. Автозаводська, 11 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
864 020,70 UAH
UA-2024-03-04-003038-a ecd00bdaaac448d29e9c7ebc7e0c6f74
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталія Борисенко

+380444267203 vitaliia.borysenko@kyivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445395
Вебсайт: https://obolon.kyivcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04205, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лук’яненка Левка, будинок 16
Контактна особа: Віталія Борисенко
+380444267203
vitaliia.borysenko@kyivcity.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2024 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2024 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2024 08:00
Початок аукціону: 14 березня 2024 15:53
Очікувана вартість: 864 020,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 320,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
91.738 метри квадратні
Капітальний ремонт/заміна вікон (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою вул. Автозаводська, 11 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Автозаводська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунок за виконані Роботи на підставі Бюджетного Кодексу України по мірі надходження бюджетних коштів (джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету) на рахунок Замовника, на підставі виконаних обсягів робіт, згідно з Актом приймання виконаних підрядних робіт (типової форми N КБ-2в) та Довідкою про вартість виконаних робіт та витрати (типової форми № КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані Роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2024 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2024 11:19
додаток № 7.rtf
04 березня 2024 11:19
додаток № 6.rtf
04 березня 2024 11:19
додатки.docx
04 березня 2024 11:19
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 07 березня 2024 10:44
Дата відповіді: 07 березня 2024 16:14
Шановний замовник, відповідно до вимог закупівлі Учасник має надати сертифікат на склопакет. Наразі у виробника, у якого планувалося придбання вказаного товару, здійснюється переоформлення відповідних сертифікатів, а ті що є в наявності з терміном дії до 08.03.2024 року. Чи може Учасник надати наявний сертифікат з гарантійним листом щодо його продовження? Чи буде підставою для відхилення пропозиції надання сертифікату на склопакет, термін дії якого закінчився?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п.30 дод.№2 до оголошення до спрощеної закупівлі Учасник може надавати інші документи, які вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції.
Всі документи, які подаються Учасником в складі пропозиції повинні бути чинними.
Тому зважаючи на вищевикладене, надання сертифікату термін дії якого закінчився може бути підставою для відхилення пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2024 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Антаріс ПВР-БУД" 761 467,76
UAH з ПДВ
761 467,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 834 419,88
UAH з ПДВ
834 419,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2024 15:48
Чупира диплом.pdf.p7s
20 березня 2024 15:42
Чупира диплом.pdf
20 березня 2024 15:36
Чупира диплом.pdf.p7s
20 березня 2024 15:36
Ільченко диплом.pdf.p7s
20 березня 2024 15:36
Скребець диплом.pdf.p7s
20 березня 2024 15:36
Рибалка-диплом.pdf.p7s
20 березня 2024 15:36
Полівода навчання.pdf.p7s
20 березня 2024 15:36
Пояснення.docx.p7s
20 березня 2024 15:35
Навчання Жужа Віта.pdf.p7s
20 березня 2024 15:35
Задорожній диплом.pdf.p7s
20 березня 2024 15:35
Данилюк О диплом.pdf.p7s
20 березня 2024 15:35
Глівицька -диплом.pdf.p7s
20 березня 2024 15:35
Батаєва диплом.pdf.p7s
20 березня 2024 15:35
Батаєва НАОП 80-18.pdf.p7s
20 березня 2024 15:34
Скребець диплом.pdf
20 березня 2024 15:34
Рибалка-диплом.pdf
20 березня 2024 15:34
Чупира диплом.pdf
20 березня 2024 15:34
Рішення Автозаводська 11.pdf
20 березня 2024 15:34
Пояснення.docx
20 березня 2024 15:34
Полівода навчання.pdf
20 березня 2024 15:34
Повідомлення Скребець.pdf
20 березня 2024 15:34
Навчання Жужа Віта.pdf
20 березня 2024 15:34
Задорожній диплом.pdf
20 березня 2024 15:34
Ільченко диплом.pdf
20 березня 2024 15:34
Данилюк О диплом.pdf
20 березня 2024 15:34
Батаєва НАОП 80-18.pdf
20 березня 2024 15:34
4.1,4.5,4.2 протоколи ОП 30.01.24.pdf
20 березня 2024 15:34
Батаєва диплом.pdf
20 березня 2024 15:34
Бодашевський навчання.pdf
20 березня 2024 15:34
Глівицька -диплом.pdf
13 березня 2024 07:59
IMG_0003 (2).jpg.p7s
13 березня 2024 07:59
Навчання Ільченко.jpg.p7s
13 березня 2024 07:59
IMG_0004 (2).jpg.p7s
13 березня 2024 07:59
IMG_0003 (2).jpg
13 березня 2024 07:59
Навчання Ільченко.jpg
13 березня 2024 07:59
IMG_0004 (2).jpg
13 березня 2024 02:35
Електронний підпис
13 березня 2024 02:34
19. ISO 45001 від 06.02.24.pdf.p7s
13 березня 2024 02:34
1.1 Статут +Опис.pdf.p7s
13 березня 2024 02:34
18. Довідка АВК-5.pdf.p7s
13 березня 2024 02:33
340B82~1.PDF.p7s
13 березня 2024 02:33
Дипломи ,навчання.rar.p7s
13 березня 2024 02:33
20. ISO 9001 від 06.02.24.pdf.p7s
13 березня 2024 02:33
Випробування Аксор 2023.pdf.p7s
13 березня 2024 02:33
3.2.Довідка НАЗК.pdf.p7s
13 березня 2024 02:33
21. ISO 14001 від 06.02.24.pdf.p7s
13 березня 2024 02:33
3.3.Витяг 12.03.2024.pdf.p7s
13 березня 2024 02:33
22.Фінансова звітність.pdf.p7s
13 березня 2024 02:33
1516.imd.p7s
13 березня 2024 02:33
435E8C~1.PDF.p7s
13 березня 2024 02:33
30.6. Накази.rar.p7s
13 березня 2024 02:33
6. Протокол вікно.pdf.p7s
13 березня 2024 02:33
20.Атестат_сфера_.pdf.p7s
13 березня 2024 02:31
1516.imd
13 березня 2024 02:30
Дипломи ,навчання.rar
13 березня 2024 02:30
8.Договір 620 ,акти,відгук.pdf
13 березня 2024 02:30
20. ISO 9001 від 06.02.24.pdf
13 березня 2024 02:30
30.6. Накази.rar
13 березня 2024 02:30
2.Довідка інформаційна.pdf
13 березня 2024 02:30
340B82~1.PDF
13 березня 2024 02:30
Випробування Аксор 2023.pdf
13 березня 2024 02:30
35. Сертификат Profine 70FT plus.pdf
13 березня 2024 02:30
1.1 Статут +Опис.pdf
13 березня 2024 02:30
20.Атестат_сфера_.pdf
13 березня 2024 02:30
21. ISO 14001 від 06.02.24.pdf
13 березня 2024 02:30
18. Довідка АВК-5.pdf
13 березня 2024 02:30
435E8C~1.PDF
13 березня 2024 02:30
6. Протокол вікно.pdf
13 березня 2024 02:30
3.2.Довідка НАЗК.pdf
13 березня 2024 02:30
36. Сертифікат - профілі.pdf
13 березня 2024 02:30
Довідка.pdf.p7s
13 березня 2024 02:30
22.Фінансова звітність.pdf
13 березня 2024 02:30
19. ISO 45001 від 06.02.24.pdf
13 березня 2024 02:30
3.3.Витяг 12.03.2024.pdf

Публічні документи

21 березня 2024 16:21
Електронний підпис
21 березня 2024 16:20
Графік Автозаводська, 11.pdf
12 березня 2024 11:38
Електронний підпис
12 березня 2024 11:38
Електронний підпис
11 березня 2024 15:00
Електронний підпис
11 березня 2024 15:00
Електронний підпис
11 березня 2024 14:59
33 Довідка про валюту.pdf
11 березня 2024 14:59
3 Витяг ПДВ 09.02.2024.pdf
11 березня 2024 14:59
8.1 Аналогічні договори.rar
11 березня 2024 14:59
45 Пояснювальна записка.pdf
11 березня 2024 14:59
4.4 Кошторисник Лавренюк.rar
11 березня 2024 14:59
18.2 Договір та акт АВК-5.pdf
11 березня 2024 14:59
Автозаводська, 11.zip
11 березня 2024 14:59
12 Дозвільні документи.rar
11 березня 2024 14:59
8.1.2 вул. Бережанська, 20.rar
11 березня 2024 14:59
4.3 Інженер з ОП Тищук.rar
11 березня 2024 14:59
13 Ліцензія з додатком.pdf
11 березня 2024 14:59
41 Довідка про матеріали.pdf
11 березня 2024 14:59
4.2.2 Штатний розпис.pdf
11 березня 2024 14:59
38 Гарантійний лист.pdf
11 березня 2024 14:59
4.2.1 Виконроб Спасюк.rar
11 березня 2024 14:59
34 Довідка про мову.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Антаріс ПВР-БУД"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Антаріс ПВР-БУД"
#35619566
Відхилено 761 467,76
UAH з ПДВ
21 березня 2024 16:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 березня 2024 15:48
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 834 419,88
UAH з ПДВ
22 березня 2024 16:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2024 16:16

Вимога про усунення невідповідностей

Просимо надати згідно п.1 дод.№ 2 до Оголошення копію протоколу установчих (загальних) зборів. Просимо надати згідно п.7 дод.№ 2 до Оголошення копію підтверджуючого документу на право володіння офісним приміщенням, яке зазначене у довідці №11/03-04 від 11.03.24 (договір купівлі-продажу від 19.11.2014 №Б оф1/1911-2014, зазначений у наданому витязі). Завірити належним чином надані копії документів: - згідно пп.4.6 п.4 дод.№ 2 до Оголошення, а саме: дипломи, свідоцтва про шлюб працівників, трудова книжка Батаєва Марина Василівна. - згідно п.22 фінансову звітність. Відповідно до п.4 дод.№ 2 до Оголошення надати на працівників зазначених в довідці № 11/03-02 від 11.03.24:- документи, що підтверджують отримання кваліфікації зазначеними працівниками робітничих професій (скановані копії оригіналів посвідчень та протоколів навчання з отримання відповідного розряду або категорії). Надати копії посвідчень та протоколів (або витягів з протоколів) навчання на зазначених працівників робітничих професій по проходженню перевірки знань з питань охорони праці видані уповноваженим органом, чинні на момент розкриття пропозицій, а саме: - допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);- допуску до робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);- правила пожежної безпеки в Україні з пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на об’єктах;- групи електробезпеки не нижче 2-ї. Учасник надав на працівників вказаних в довідці № 11/03-02 від 11.03.24 Полівода Роман Вікторович та Бодашевський Олександр Володимирович посвідчення про отримання кваліфікації, але відскановані не всі сторінки окремо та без протоколів навчання. На Ільченко Олексій Олегович були надані документи не в повному обсязі, я зазначено у вимогах. Просимо надати в повному обсязі. - пп.4.3. на інженера з охорони праці Данилюк Олег Борисович посвідчення та протокол (витяг з протоколу) на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки; - пп.4.4. копію договору страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності №18025273-05-05-00 згідно наданого страхового полісу на інженера з проектно-кошторисної роботи Глівицьку Людмилу Вікторівну; - пп. 4.5. документи, що підтверджують навчання зазначених в наданій довідці № 11/03-02 від 11.03.24 інженерно-технічних працівників з питань охорони праці, в тому числі керівника підприємства. Надані посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства. • У складі інженерно-технічних працівників має бути не менше 1-ї особи з: - посвідченням про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»;- правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15);- допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);- допуску до робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);- правила пожежної безпеки в Україні з пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на об’єктах;- групи електробезпеки не нижче 2-ї. Просимо привести у відповідність довідку №11/03-02 від 11.03.24 з наданими документами. Уточнити інформацію, яка зазначена в довідці від №11/03-02 від 11.03.24 стосовно працівників: - Семесько Людмила Василівна (документи про освіту надано на Олійник Людмила Василівна). - Жужа Віталія Олександрівна (документи про освіту надано на Калиш Віра Володимирівна). Згідно п. 8 дод.№ 2 до Оголошення для підтвердження досвіду Замовник вказав надати не менше 3-х аналогічних договорів (Аналогічним є договір на виконання робіт з капітального ремонту/заміни вікон житлового будинку), учасником було надано два договори: з капітального ремонту сходових клітин (заміна вікон) у житловому будинку за адресою: вул. Юліуса Фучика,19; з капітального ремонту сходових клітин (заміна вікон) у житловому будинку за адресою: вул. Юліуса Фучика,17. Просимо привести у відповідність до вимог п.8 дод.№ 2 до Оголошення, а саме надати три договори про виконання робіт з капітального ремонту/заміни вікон житлового будинку. Надати згідно пп.4.6. п.4 дод.№ 2 до Оголошення копію повідомлення про прийняття на роботу працівників: Данилюк Олег Борисович, Скребець Руслан Вікторович, за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку. Згідно п.15 дод.№ 2 до Оголошення Учасник надав графік виконання робіт в якому найменування робіт не відповідає найменуванню робіт додатку № 6 (дефектному акту). Привести у відповідність. Просимо привести у відповідність надану довідку № 11/03-07 від 11.03.24 згідно п.10 дод.№ 2 до Оголошення в частині зазначення адреси закупівлі і ідентифікатора закупівлі.

Документи

21 березня 2024 16:15
Електронний підпис
21 березня 2024 16:14
протокол.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Просимо надати згідно п.15 дод.№ 2 до Оголошення додаток до проєкту договору (графік виконання робіт).

Документи

22 березня 2024 16:18
Електронний підпис
22 березня 2024 16:18
протокол № 32.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2024 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
834 419,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2024 16:18
Електронний підпис
22 березня 2024 16:18
протокол № 32.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2024 15:57
Договір № 50-кр від 25.03.2024_0001.pdf укладений
25 березня 2024 15:54