Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з шиномонтажу наданого (их) Замовником транспортного (их) засобу (ів)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2024-03-02-000122-a 7b95cedcfc1248beaead9009202f10e2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевцов Юрій Олександрович

+380512769131 shevcov_zakupki@ncsms.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Миколаївстандартметрологія
Код ЄДРПОУ: 02568259
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вулиця 5 Слобідська, 2А
Контактна особа: Шевцов Юрій Олександрович
+380512769131
shevcov_zakupki@ncsms.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 місяць
Послуги з шиномонтажу наданого (их) Замовником транспортного (их) засобу (ів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54034, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Кузнецька, будинок 194-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2024
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Тендерна документація

02 березня 2024 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХL-ГРУПП"
#42619664
Переможець 10 000,00
UAH з ПДВ
02 березня 2024 11:56

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2024 10:13
Повідомлення Зміни до договору ВП-53 ДУ _ 1 ТОВ ХL-ГРУПП.doc зміни до договору
09 квітня 2024 10:10
сз 144 щодо продовження строку дії договорів.pdf зміни до договору
09 квітня 2024 10:10
ПРОТОКОЛ _ 75 від 08.04.2024 Шиномонтаж _1 зміни до дог _ ВП-53 ТОВ ХL-ГРУПП.pdf зміни до договору
09 квітня 2024 10:10
Додаткова угода _ 1 до договору _ ВП-53 від 01.03.2024 року.pdf зміни до договору
09 квітня 2024 10:10
Договір № ВП-53 від 01.03.2024 р укладений
02 березня 2024 11:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пп. 4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Від начальника відділу забезпечення технічного і санітарного стану будівель, приміщень та транспорту Совєтської Н.І. надійшла службова записка від 04.04.2024 № 144 щодо продовження строку дії прямих договорів. У замовника є потреба в здійсненні змін до Договору № ВП-53 від 01.03.2024 року про закупівлю (Додаткова угоду № 1 від 08.04.2024 року до договору № ВП-53). Ціна договору 10000.00 грн з ПДВ. У зв’язку з продовженням процедури реорганізації ДП «Миколаївстандартметрологія» сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору до 31.07.2024 року. Інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: ВП-53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML