Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обслуговування організаційної техніки (заправка та відновлення картриджів для принтерів).
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2024-03-01-008277-a f3eda20839fe41e6a6d83ad185d6ba35
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Прокопенко

+380414135444 zakupkiprom.gkg.nv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34648973
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., м. Звягель, вул. Шевченка, буд. 16
Контактна особа: Андрій Прокопенко
+380414135444
zakupkiprom.gkg.nv@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 послуга
Заправка картриджів Canon 3010/6030/1133/224/725/285
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, місто Звягель, вулиця Шевченка, будинок №16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
4 послуга
Відновлення картриджів Canon 3010/6030/1133/224/725/285
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, місто Звягель, вулиця Шевченка, будинок №16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки

Тендерна документація

01 березня 2024 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРАВЧУК НАТАЛІЯ БОРИСІВНА"
#3002505324
Переможець 10 000,00
UAH
01 березня 2024 14:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2024 16:25
Протокол_тех.помилка Обслуговування орг техніки..pdf укладений
05 березня 2024 16:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2024 — 04 березня 2024
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: З метою виправлення технічної (механічної) помилки та приведення у відповідність інформації договору №1/0160 від 01.03.2024 р. за ідентифікатором UA-2024-03-01-008277-a, вважати не дійсним та оприлюднити в електронній системі закупівель нову закупівлю без використання електронної системи.