Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 00184945 |
Місцезнаходження: | 02166, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Ахтирцева Альона 380672986459 akkrandjamena@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2024 14:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 15:22 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 15:22 |
Очікувана вартість: | 15 600 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. (Проєкт договору Додаток 8) Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 2 відсотка вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю. Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі). У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ» Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок такого замовника |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів, за наявності фінансування, після підписання Сторонами Акту наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2024 13:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2024 13:58 |
ЗМІНИ 2.pdf | |
27 березня 2024 13:57 |
ТД_кейтеринг_зміни2.doc | |
05 березня 2024 15:19 |
ЗМІНИ.pdf |
27 березня 2024 13:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 березня 2024 13:58 |
ЗМІНИ 2.pdf
|
||||||
27 березня 2024 13:57 |
ТД_кейтеринг_зміни2.doc
|
||||||
05 березня 2024 15:19 |
ЗМІНИ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 05 березня 2024 20:46
Дата подання: 01 травня 2024 17:48
Дата подання: 04 травня 2024 09:57
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-27-000059 ● 481f3aeb5a394f139006d99ac8ed54af
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2024 15:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2024 № 208
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-03-01-007129-a 01.03.2024 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-02 15:55:48
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є кейтерингові послуги, замовником якої є комунальне некомерційне підприємство "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-01-007129-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-04 16:27:15
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Відповідно до запиту про надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено розмір витрат та його очікувану вартість КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (далі – Замовник) надає відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Згідно з інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу Замовник здійснив закупівлю Кейтерингові послуги ДК 021:2015: 55520000-1 (Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих) (далі – послуги) шляхом застосування відкритих торгів за ідентифікатором UA-2024-03-01-007129-a у порядку, визначеному особливостями Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 року №1178 зі змінами (надалі – Постанова). За результатами закупівлі був укладений договір від 07.06.2024 №109.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель щодо здійснення моніторингу Державною аудиторською службою України Північного офісу Держаудитслужби, згідно з запитом, оприлюдненим 02.09.2024р, Замовнику необхідно надати пояснення та долучити документи, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено розмір витрат та його очікувану вартість.
Звертаємо Вашу увагу, відповідно до Постанови тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. При формуванні тендерної документації, зокрема в частині технічних та якісних характеристик, Замовник чітко дотримувався чинного законодавства. Враховуючи специфіку послуг – послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих в закладах охорони здоров’я, обґрунтування технічних та якісних характеристик здійснювалось, перш за все, з урахуванням норм, встановлених Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні»; Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР; Інструкції з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я, затвердженої Наказом МОЗ від 29.10.2013 №931 тощо. Крім того, за результатами аналізу численних закупівель відповідних послуг, розміщених в електронній системі закупівель, зокрема, але не виключно: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-16-011815-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-25-008571-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-29-006635-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-25-015491-a, Замовником були визначені необхідні параметри відповідності технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі.
Щодо розміру витрат та очікуваної вартості. При розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі замовник керувався примірною методикою, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275. Так, для прорахунку очікуваної вартості замовник використовував середньоринкові ціни, користуючись усією інформацією, наявною в системі Prozorro, зокрема, але не виключно: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-16-011815-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-25-008571-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-29-006635-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-25-015491-a. Враховуючи допустимі межі витрат, затверджені фінпланом підприємства на 2024 рік, наявну потребу в кількості 156 000 комплектів та прораховану середньоринкову вартість за комплект, Замовником була визначена очікувана вартість предмета закупівлі в сумі 15 600 000,00 грн.
Стосовно частини Вашого запиту щодо надання посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. Вочевидь Ваш запит ґрунтується на положеннях Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 та Постанови КМУ від 11.10.2016 №710. Звертаємо увагу, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), відповідно до п.4¹ Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 та п. п.4¹ Постанови КМУ від 11.10.2016 №710, стосується тільки розпорядників бюджетних коштів. Оскільки наш заклад є в першу чергу комунальним некомерційним підприємством та одержувачем, а в розрізі даної закупівлі навіть не бюджетних коштів, вимоги даних Постанов не розповсюджуються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 вересня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" |
13 166 460,00
UAH
|
13 166 460,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" |
14 932 620,00
UAH
|
14 932 620,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" #39796819 |
Рішення скасоване |
13 166 460,00
UAH
|
22 травня 2024 10:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2024 17:09
|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" #40665499 |
Рішення скасоване |
14 932 620,00
UAH
|
22 травня 2024 11:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2024 10:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" #39796819 |
Рішення скасоване |
13 166 460,00
UAH
|
22 травня 2024 11:19
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" #39796819 |
Переможець |
13 166 460,00
UAH
|
23 травня 2024 14:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2024 12:57
|
Договір №109.pdf | укладений |
07 червня 2024 12:56
|