Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 - 15820000-2 - Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів» (Сухарі панірувальні білі)
Очікувана вартість
268 749,00 UAH
UA-2024-02-29-006356-a 2eb70d80f72348ee83a086fe94d0e900
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джулай Карина Юріївна

+380931185310 tender.uos@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Джулай Карина Юріївна
+380931185310
tender.uos@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 лютого 2024 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2024 00:00
Початок аукціону: 08 березня 2024 12:55
Початок аукціону: 08 березня 2024 12:55
Очікувана вартість: 268 749,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 343,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3900 кілограм
Сухарі панірувальні білі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Заклади освіти Святошинського району м. Києва (Додаток № 2 до проєкту Договору - Дислокація)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15821150-5 — Сухарі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:30
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:30
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:30
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:30
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:30
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:30
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:30
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:30
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:30
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:30
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:30
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:30
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:30
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:30
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:30
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:30
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:30
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:30
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:30
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:30
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:30
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:30
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:30
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:30

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

29 лютого 2024 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 лютого 2024 14:30
Додаток 5_Проєкт договору.docx
29 лютого 2024 14:30
ТД_Сухарі панірувальні_2024 р..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Фасування
Дата подання: 01 березня 2024 08:54
Дата відповіді: 01 березня 2024 14:05
Шановний замовнику! Поясніть, будь-ласка, згідно умов ТД, а саме додатку Технічні вимоги, під кожен заклад повинне бути унікальне фасування продукції? Чи Постачальник надає інформацію про фасування товару, а ДНЗ робить замовлення кратне цьому фасуванню? Бо зробити унікальне фасування під кожен заклад нереально, адже повинне бути наперед пакування під різну вагу вже промарковане згідно ЗУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику!
Відповідно до вимог ТД, предметом закупівлі якого є Сухарі панірувальні білі, наявні чіткі вимоги до продукції, а саме: Сухарі панірувальні мають бути виготовлені з борошна вищого або першого ґатунку, мають бути сухими, без домішок, з характерним для даного виду смаком та запахом, без ознак плісняви та гнилі. Фасування - до 1,0 кг. Якість нормується по ДСТУ, ТУ та інших документах, що діють на території України. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність.
Про те, у зв’язку із різними потребами навчальних закладів, необхідно щоб учасник підтвердив можливість фасування та виконання замовлень дошкільних навчальних закладів (тобто можливість додаткового об’єму «до 1,0 кг» фасування, в залежності від потреб та замовлень дошкільних навчальних закладів). Замовлення на дану продукцію можуть бути для прикладу: 0,1 або 0,25 або 0,5 або 1,0 кг. А тому, якщо надане замовлення являється нестандартним, потрібно щоб постачальник провів фасування/перефасування даної продукції, відповідно до потреби замовлення дошкільного закладу освіти. Тому, на вимогу замовника, потрібно щоб учасник підтвердив наявність такої можливості, відповідними документами, а саме – наданням копій нормативно- технічної документації стосовно можливості фасування та виконання замовлень ДНЗ відповідно до якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (оскільки ДНЗ замовляють різну кількість продукції необхідно, щоб на підприємстві була розроблена технічна документація щодо можливості фасування необхідної кількості продукції із забезпеченням санітарно – гігієнічних норм);
При постачанні продукції, також слід враховувати наступне:
- Продукція повинна бути безпечною, придатною до споживання. Вигляд та запах продукції кожного виду повинен бути типовим для даної продукції. Без стороннього запаху (прогірклий, затхлий, пліснявий, тощо). Товар постачається дрібними партіями відповідно до заявок закладів освіти.
- Продукція не повинна містити небезпечні для організму речовини, в тому числі штучні барвники, консерванти, ароматизатори, ГМО, тощо.
- Маркування: обов’язкова наявність ярликів із зазначенням найменування продукту, виробника, дати виготовлення, терміну придатності, умов зберігання, поживної та енергетичної цінності, посилання на нормативно-технічну документацію у відповідності до супровідних документів на поставку.
- Тара та упаковка продуктів харчування повинна бути міцною, чистою, сухою, без стороннього запаху й порушення цілісності.
- Товар повинен бути безпечним до споживання та мати достатній термін придатності. Строк придатності продуктів харчування на момент поставки має становити не менше 80 % від загального терміну зберігання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 березня 2024 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МИЗА" 264 420,00
UAH з ПДВ
262 860,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” 265 590,00
UAH з ПДВ
263 250,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 березня 2024 16:13
Електронний підпис
14 березня 2024 16:12
1-12Повірка.rar
14 березня 2024 16:12
40004_сфера 04.04.2021.pdf
14 березня 2024 16:12
19-29Сертифікати.rar
14 березня 2024 16:12
13-18Повірка.rar
06 березня 2024 15:43
Електронний підпис
06 березня 2024 15:39
76Цінова пропозиція.PDF
06 березня 2024 15:39
9-11Повноваження.rar
06 березня 2024 15:39
17-24Працівники.rar
06 березня 2024 15:39
1-8Установчі.rar
06 березня 2024 15:39
66-70Гарантійні листи.rar
06 березня 2024 15:39
73-75Проект договору.rar
06 березня 2024 15:39
12-16МТБ.rar
06 березня 2024 15:39
25-27Аналогічні договори.rar
06 березня 2024 15:39
31-46Технічні.rar
06 березня 2024 15:39
47-65Технічні.rar

Публічні документи

21 березня 2024 15:17
Електронний підпис
21 березня 2024 15:14
Довідки до пункту 47.pdf
21 березня 2024 15:14
Довідка_Корупція.pdf.p7s
21 березня 2024 15:14
Довідка_Корупція.pdf
05 березня 2024 16:58
Електронний підпис
05 березня 2024 16:56
Сертифікати.pdf
05 березня 2024 16:56
Пропозиція.pdf
05 березня 2024 16:55
Акти мийки авто лютий 2024.pdf
05 березня 2024 16:55
Технічні вимоги_дод.4.pdf
05 березня 2024 16:55
СТ 17 п.1-2.pdf
05 березня 2024 16:55
Працівники_Оригінал.pdf
05 березня 2024 16:55
Статут ТОВ Гранат.pdf
05 березня 2024 16:55
Довідки до пункту 47.pdf
05 березня 2024 16:55
Медичні довідки водіїв.pdf
05 березня 2024 16:55
Наказ, протоколи.pdf
05 березня 2024 16:55
Паспорт_код_оригінал.pdf
05 березня 2024 16:55
Статутні.pdf
05 березня 2024 16:55
Відомості про учасника.pdf
05 березня 2024 16:55
Проєкт договору.pdf
05 березня 2024 16:55
Статутні_оригінал.pdf
05 березня 2024 16:55
Експлуатаційний дозвіл.pdf
05 березня 2024 16:55
Паспорт.pdf
05 березня 2024 16:55
Про довкілля.pdf
05 березня 2024 16:55
Щодо ліцензування.pdf
05 березня 2024 16:55
Довідка про особу.pdf
05 березня 2024 16:55
Гарантійний лист ст.17.pdf
05 березня 2024 16:55
Субпідряд.pdf
05 березня 2024 16:55
Транспорт_оригінал_2024.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МИЗА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат”

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МИЗА"
#38888259
Відхилено 262 860,00
UAH з ПДВ
19 березня 2024 15:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 березня 2024 16:31
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат”
#21620913
Переможець 263 250,00
UAH з ПДВ
21 березня 2024 14:26

Вимога про усунення невідповідностей

Затверджено Протоколом уповноваженої особи №112 від 13.03.2024 Уповноважена особа __________________ К. ДЖУЛАЙ Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - «ДК 021:2015 - 15820000-2 - Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів» (Сухарі панірувальні білі) Ідентифікатор закупівлі : № UA-2024-02-29-006356-a, Замовник: Управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «МИЗА», код за ЄДРПОУ 38888259 Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «МИЗА», код за ЄДРПОУ 38888259, (далі - Учасник), щодо процедури відкритих торгів з Особливостями на закупівлю - «ДК 021:2015 - 15820000-2 - Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів» (Сухарі панірувальні білі), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-29-006356-a, виявлено наступну невідповідность в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбувається відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості). Відповідно до пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації – Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що пропонуються учасником — згідно з Додатком №4 до тендерної документації. 1. Відповідно до підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 4 Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи: «1.2. Копії документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника системи менеджменту якості, а саме: - сканований оригінал сертифікату на систему управління якістю відповідно до ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) / ДСТУ EN ISO 9001:2018, що виданий на ім’я учасника, стосовно зберігання, фасування, транспортування та/або обігу (реалізації) харчових продуктів відповідно до предмету цієї закупівлі. Сертифікат повинен бути діючий на момент розкриття пропозиції; - звіт за результатами сертифікаційного нагляду (аудиту) системи менеджменту, на підставі якого було видано/підтверджено сертифікат, який підтверджує відповідність системи якості вимогам ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) / ДСТУ EN ISO 9001:2018 та план аудиту, щодо перевірки системи менеджменту якості, вимогам ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) / ДСТУ EN ISO 9001:2018; Також учасник в складі пропозиції надає сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації виданого національним органом України з акредитації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті. Документи повинні бути надані в повному обсязі.» Учасником у складі Тендерної пропозиції надано файл «34Сертифікат ДСТУ ISO 9001 2023.PDF», який містить Сертифікат відповідно до ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) / ДСТУ EN ISO 9001:2018, стосовно виробництва та постачання хліба, хлібобулочних виробів та печива, хлібобулочних заморожених виробів, придбання, транспортування, зберігання та продаж інших харчових продуктів, про те у даному сертифікаті не зазначена можливість надання послуг стосовно – фасування. Також, Учасником надано файл «41План аудиту.PDF», щодо перевірки системи менеджменту якості, вимогам ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) / ДСТУ EN ISO 9001:2018, проте даний план аудиту надано не в повному обсязі. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • сканований оригінал сертифікату на систему управління якістю відповідно до ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) / ДСТУ EN ISO 9001:2018, що виданий на ім’я учасника, стосовно зберігання, фасування, транспортування та/або обігу (реалізації) харчових продуктів ; • план аудиту, щодо перевірки системи менеджменту якості, вимогам ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) / ДСТУ EN ISO 9001:2018 в повному обсязі. 2. Відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 Додатку 4 Тендерної документації, вимагалося: «1.3. Документи що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію системи екологічного управління на потужності оператора ринку, а саме: - сканований оригінал сертифікату на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT), що виданий на ім’я учасника, стосовно зберігання, фасування, транспортування та/або обігу (реалізації) харчових продуктів відповідно до предмету цієї закупівлі. Сертифікат повинен бути діючий на момент розкриття пропозиції. Також учасник в складі пропозиції надає сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації виданого національним органом України з акредитації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті. Документи повинні бути надані в повному обсязі.» Учасником у складі Тендерної пропозиції надано файл «38Сертифікат ДСТУ ISO 14001 2023.PDF», який містить Сертифікат відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT), стосовно виробництва та постачання хліба, хлібобулочних виробів та печива, хлібобулочних заморожених виробів, придбання, транспортування, зберігання та продаж інших харчових продуктів, про те у даному сертифікаті не зазначена можливість надання послуг стосовно – фасування. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • - сканований оригінал сертифікату на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT), що виданий на ім’я учасника, стосовно зберігання, фасування, транспортування та/або обігу (реалізації) харчових продуктів відповідно до предмету цієї закупівлі. Сертифікат повинен бути діючий на момент розкриття пропозиції. 3. Відповідно до підпункту 1.4. пункту 1 Додатку 4 Тендерної документації, вимагалося: «1.4.Документи що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію систем заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках на потужності оператора ринку, а саме: - сканований оригінал сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018,IDT), що виданий на ім’я учасника, стосовно зберігання, фасування, транспортування та/або обігу (реалізації) харчових продуктів відповідно до предмету цієї закупівлі. Сертифікат повинен бути діючий на момент розкриття пропозиції; - звіт за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління, на підставі якого було видано/підтверджено сертифікат, який підтверджує відповідність системи менеджменту безпечності харчових продуктів вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018,IDT) та план аудиту, щодо перевірки системи менеджменту безпечністю харчових продуктів, вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018,IDT); Також учасник в складі пропозиції надає сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації виданого національним органом України з акредитації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті. Документи повинні бути надані в повному обсязі.» Учасником у складі Тендерної пропозиції надано файл «36Сертифікат ДСТУ ISO 22000 2023.PDF», який містить Сертифікат відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018,IDT), стосовно виробництва та постачання хліба, хлібобулочних виробів та печива, хлібобулочних заморожених виробів, придбання, транспортування, зберігання та продаж інших харчових продуктів, про те у даному сертифікаті не зазначена можливість надання послуг стосовно – фасування. Також, Учасником надано файл «41План аудиту.PDF», щодо перевірки системи менеджменту безпечністю харчових продуктів, вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018,IDT), проте даний план аудиту надано не в повному обсязі. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • сканований оригінал сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018,IDT), що виданий на ім’я учасника, стосовно зберігання, фасування, транспортування та/або обігу (реалізації) харчових продуктів відповідно до предмету цієї закупівлі. Сертифікат повинен бути діючий на момент розкриття пропозиції; • план аудиту, щодо перевірки системи менеджменту безпечністю харчових продуктів, вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018,IDT) в повному обсязі. 4. Відповідно до підпункту 1.6. пункту 1 Додатку 4 Тендерної документації, вимагалося: «1.6. Сканований оригінал акту складеного на ім’я учасника за результатами проведення планового (позапланового) заходу (інспектування) державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 446 від 08.08.2019). Акт без виявлених порушень, складений та датований не раніше 2023 року.» Учасником не надано даний Акт складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу (інспектування) державного контролю у формі аудиту та документально не підтверджено щодо не проходження планового (позапланового) заходу (інспектування) державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • Сканований оригінал акту складеного на ім’я учасника за результатами проведення планового (позапланового) заходу (інспектування) державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 446 від 08.08.2019). Акт без виявлених порушень, складений та датований не раніше 2023 року 5. Відповідно до підпункту 1.8. пункту 1 Додатку 4 Тендерної документації, вимагалося: «1.8. Сканований оригінал експлуатаційного дозволу Учасника, який дозволяє йому як оператору ринку займатися відповідною господарською діяльністю що пов’язана з виробництвом та/або зберіганням та/або обігом та/або реалізації, пакуванням та перепакуванням харчових продуктів на його потужностях відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Учасником у складі Тендерної пропозиції надано файл «14Потужності.pdf», який містить Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, проте в наданому експлуатаційному дозволі не зазначено що Учасник може займатися відповідною господарською діяльністю що пов’язана з пакуванням та перепакуванням харчових продуктів на його потужностях. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • Сканований оригінал експлуатаційного дозволу Учасника, який дозволяє йому як оператору ринку займатися відповідною господарською діяльністю що пов’язана з виробництвом та/або зберіганням та/або обігом та/або реалізації, пакуванням та перепакуванням харчових продуктів на його потужностях відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів. 6. Відповідно до підпункту 1.11. пункту 1 Додатку 4 Тендерної документації, вимагалося: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи, чинні на 2024 рік, відповідно до Закону України № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність», що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки учасника, а саме: договір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, свідоцтво про повірку вимірювальної техніки та копію атестату про акредитацію, виданий Національним агентством з акредитації України, органу сертифікації, який видав вказане свідоцтво про повірку; акт здачі – приймання наданих послуг (виконаних робіт) відповідно цього договору; погоджений графік проведення періодичної повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки на 2024 рік.» 1)Учасником у складі Тендерної пропозиції надано копію атестату про акредитацію (файл «56-3Атестат про акредитацію УМТС.pdf»), виданих Національним агентством з акредитації України, органу сертифікації, який видав вказане свідоцтво про повірку, а саме ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ», проте до даного документу додається ще сфера акредитації (на 123 арк), котра є його невід’ємною частиною. Додаток до атестату акредитації, а саме «сфера акредитації» учасником не була надана. 2)Учасником у складі Тендерної пропозиції надано файли: «56Свідоцтво про повірку вагів 1.PDF» «56Свідоцтво про повірку вагів 2.PDF», який містить сертифікат перевірки типу засобів вимірювальної техніки, та файл:«56Свідоцтво про повірку вагів 3.PDF» який містить настанови з експлуатації з зазначенням періодичної повірки, проте п.п. 1.11. пункту 1 Додатку 4 Тендерної документації вимагалося надати саме: свідоцтва про повірку вимірювальної техніки, а не вище зазначені документи. 3)Учасником у складі Тендерної пропозиції надано графік на проведення періодичної повірки(калібрування) засобів вимірювальної техніки (файл «59Графік повірки.PDF»), проте даним підпунктом вимагалося надати погоджений графік проведення періодичної повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки на 2024 рік. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • Копію атестату про акредитацію, виданий Національним агентством з акредитації України, органу сертифікації, який видав вказане свідоцтво про повірку, в повному обсязі, а саме зі сферою акредитації; • Свідоцтва про повірку вимірювальної техніки; • Погоджений графік проведення періодичної повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки на 2024 рік. 7. Відповідно до підпункту 1.12. пункту 1 Додатку 4 Тендерної документації, вимагалося: «1.12. У зв’язку із закупівлею продукції у дошкільні навчальні заклади, а також у зв’язку із різними потребами навчальних закладів, необхідно щоб учасник підтвердив можливість фасування та виконання замовлень дошкільних навчальних закладів наступним: а саме: учасник повинен надати копії нормативно- технічної документації стосовно можливості фасування та виконання замовлень ДНЗ відповідно до якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (оскільки ДНЗ замовляють різну кількість продукції необхідно, щоб на підприємстві була розроблена технічна документація щодо можливості фасування необхідної кількості продукції із забезпеченням санітарно – гігієнічних норм);». Учасник не надав копії нормативно- технічної документації стосовно можливості фасування та виконання замовлень ДНЗ відповідно до якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Слід зазначити, що учасником було надано пояснення, де вказується що товариство виробляє продукцію та розфасовує її по ДСТУ, також було надано копії ДСТУ 8708:2017. Про те у тексті даного ДСТУ відсутня інформація про виробника або фасувальника ТОВ «МИЗА», а тому із наданих учасником документів неможливо ідентифікувати, яким чином можливості виробництва та фасування ТОВ «МИЗА» пов’язані з стандарном ДСТУ 8708:2017. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • Копії нормативно - технічної документації стосовно можливості фасування та виконання замовлень ДНЗ відповідно до якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (оскільки ДНЗ замовляють різну кількість продукції необхідно, щоб на підприємстві була розроблена технічна документація щодо можливості фасування необхідної кількості продукції із забезпеченням санітарно – гігієнічних норм).

Документи

19 березня 2024 15:46
Електронний підпис
19 березня 2024 15:41
Протокол 118.pdf
15 березня 2024 13:44
Протокол 113.pdf
08 березня 2024 13:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 березня 2024 14:27
Довідка НАЗК
21 березня 2024 14:26
Електронний підпис
21 березня 2024 14:24
Протокол _120.pdf
19 березня 2024 15:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2024 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат”
#21620913
263 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2024 14:27
Довідка НАЗК
21 березня 2024 14:26
Електронний підпис
21 березня 2024 14:24
Протокол _120.pdf
19 березня 2024 15:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 березня 2024 13:51
Договір 448.pdf укладений
28 березня 2024 13:49