Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Очікувана вартість
68 510,00 UAH
UA-2024-02-29-003644-a 19fdd362d0434419ac51a81602574fa0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валіцька Леся Сергіївна

0976936446 viter_krg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад культури "Міська бібліотека для дорослих"Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25725715
Місцезнаходження: 50027, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, проспект Гагаріна,27а
Контактна особа: Валіцька Леся Сергіївна
0976936446
viter_krg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1195 штука
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

29 лютого 2024 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Курносова Олена Василівна
#2655621069
Переможець 68 510,00
UAH
29 лютого 2024 11:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2024 14:31
Протокол 17.PDF зміни до договору
06 березня 2024 14:30
Електронний підпис укладений
29 лютого 2024 12:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під час оприлюднення в електронній системі закупівель (далі — Електронна система) через авторизований електронний майданчик інформації щодо закупівлі офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари) код ДК 021:2015–30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне у закупівлі (UA-2024-02-29-003644-a) сталася технічна (механічна) помилка, а саме: - в полі «Сума договору» помилково вказано «68 510,00 грн.» замість потрібного «67 270,00 грн.»
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML