Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску ДК 021:2015: 44618100-6 - Легкі контейнери Контейнер 7л Контейнер 12,5
Очікувана вартість
2 700,00 UAH
UA-2024-02-29-003149-a 8ac103d696b142a88730970c1e229611
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жидкіх Ірина

+380552491361 economnewtendd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01983814
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, проспект Незалежності, 22/1
Контактна особа: Жидкіх Ірина
+380552491361
economnewtendd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Згідно річного плану закупівель на 2024 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Контейнер 7л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, пр-т Незалежності,22/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024  —  25 грудня 2024
ДК 021:2015: 44618100-6 — Легкі контейнери
5 штука
Контейнер 12,5 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, пр-т Незалежності,22/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024  —  25 грудня 2024
ДК 021:2015: 44618100-6 — Легкі контейнери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за товар здійснюється по факту поставки, з відстрочкою платежів до 15 банківських днів та після перевірки його на відповідність медико-технічним вимогам та фізичного стану Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

29 лютого 2024 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
фізична-особа-підприємець Подозерська Лідія Дмитрівна
#2289708584
Переможець 2 700,00
UAH
29 лютого 2024 11:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 лютого 2024 11:26
№64.pdf укладений
29 лютого 2024 11:25

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Контейнер 7л 10 штука 145,00
UAH
Контейнер 12,5 л 5 штука 250,00
UAH