Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ширма для лялькового театру Набір казкових персонажів для лялькового театру Набір масок для театральних вистав «Казкові герої»
Очікувана вартість
4 324,00 UAH
UA-2024-02-29-002653-a 14fe9a863fcd4e6390f0ee5235ccd91a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мар'яна Шаповал

+380964607012 krinvidosvita.prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Криничанської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41402738
Вебсайт: http://krn.osv.org.ua
Місцезнаходження: 52300, Україна , Дніпропетровська обл., селище міського типу Кринички, ВУЛИЦЯ НАГІРНА, будинок 2
Контактна особа: Мар'яна Шаповал
+380964607012
krinvidosvita.prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37510000-6: Ляльки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ширма для лялькового театру

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2024
ДК 021:2015: 37510000-6 — Ляльки
1 штуки
Набір казкових персонажів для лялькового театру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2024
ДК 021:2015: 37510000-6 — Ляльки
1 штуки
Набір масок для театральних вистав «Казкові герої»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2024
ДК 021:2015: 37510000-6 — Ляльки

Тендерна документація

29 лютого 2024 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Папуша Лідія Миколаївна
#3492100248
Переможець 4 324,00
UAH
29 лютого 2024 11:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2024 12:05
ду1 001.jpg зміни до договору
18 квітня 2024 11:58
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2024 13:22
Image010424101222.pdf зміни до договору
01 квітня 2024 13:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML