Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ""Луцькводоканал"" |
Код ЄДРПОУ: | 03339489 |
Вебсайт: | http://Vd.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43010, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26 |
Контактна особа: |
Микола Фещук +380332284063 vdzakup@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2024 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2024 12:27 |
Початок аукціону: | 07 березня 2024 12:27 |
Очікувана вартість: | 648 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 480,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
1 Провід емальований типу ПЕТ-155 0,35 22
2 Провід емальований типу ПЕТ-155 0,40 22
3 Провід емальований типу ПЕТ-155 0,50 40
4 Провід емальований типу ПЕТ-155 0,56 40
5 Провід емальований типу ПЕТ-155 0,63 40
6 Провід емальований типу ПЕТ-155 0,67 40
7 Провід емальований типу ПЕТ-155 0,71 40
8 Провід емальований типу ПЕТ-155 0,75 40
9 Провід емальований типу ПЕТ-155 0,80 25
10 Провід емальований типу ПЕТ-155 0,85 25
11 Провід емальований типу ПЕТ-155 0,90 25
12 Провід емальований типу ПЕТ-155 0,95 25
13 Провід емальований типу ПЕТ-155 1,00 25
14 Провід емальований типу ПЕТ-155 1,18 25
15 Провід емальований типу ПЕТ-155 1,25 25
16 Провід емальований типу ПЕТ-155 1,32 25
17 Провід емальований типу ПЕТ-155 1,50 25
18 Провід емальований типу ПЕТД2-200 0,35 22
19 Провід емальований типу ПЕТД2-200 0,40 22
20 Провід емальований типу ПЕТД2-200 0,50 40
21 Провід емальований типу ПЕТД2-200 0,56 40
22 Провід емальований типу ПЕТД2-200 0,63 40
23 Провід емальований типу ПЕТД2-200 0,67 40
24 Провід емальований типу ПЕТД2-200 0,71 40
25 Провід емальований типу ПЕТД2-200 0,75 40
26 Провід емальований типу ПЕТД2-200 0,80 25
27 Провід емальований типу ПЕТД2-200 0,85 25
28 Провід емальований типу ПЕТД2-200 0,90 25
29 Провід емальований типу ПЕТД2-200 0,95 25
30 Провід емальований типу ПЕТД2-200 1,00 25
31 Провід емальований типу ПЕТД2-200 1,18 25
32 Провід емальований типу ПЕТД2-200 1,25 25
33 Провід емальований типу ПЕТД2-200 1,32 25
34 Провід емальований типу ПЕТД2-200 1,50 25
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2024 16:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2024 16:06 |
Додаток 1 (кваліфікаційні критерії).docx | |
28 лютого 2024 16:06 |
Додаток 3 (технічна специфікація).docx | |
28 лютого 2024 16:06 |
Т.Д. Вироби з дроту, 44310000-6.docx | |
28 лютого 2024 16:06 |
Додаток 4 (проект договору).docx | |
28 лютого 2024 16:06 |
Додаток 5 (форма тендерної пропозиції).docx | |
28 лютого 2024 16:06 |
Додаток 6 (гарантійний лист).docx | |
28 лютого 2024 16:06 |
Додаток 2 (перелік п.47 особливостей).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-25-000010 ● 043197e5e58b4b85b7fef06029d3fb14
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 червня 2024 09:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.06.2024 № 34-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 21.06.2024 № 34-з
Перелік процедури закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-02-28-009948-a від 28.02.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-26 09:53:43
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Вироби з дроту, 44310000-6 (провід емальований в асортименті)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-009948-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-01 15:11:26
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
НАЧАЛЬНИКУ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО
ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ
ОБЛАСТІ
Анатолію Омельчуку
43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського буд. 3,корп. А
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
26 червня 2024 року КП «Луцькводоканал» було отримано запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі: Вироби з дроту, 44310000-6 (провід емальований в асортименті) (ідентифікатор закупівлі – UA-2024-02-28-009948-a).
У відповідь на зазначений запит та у межах встановленого строку КП «Луцькводоканал» повідомляє наступне:
При розробці тендерної документації (в тому числі, встановлені технічних, якісних та характеристик предмета закупівлі та визначенні очікуваної вартості) уповноважена особа керувалася вимогами, встановленими ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації», Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», оскільки це єдині нормативно-правові акти, які регулюють вищезазначені питання. Таким чином, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівель були встановлені шляхом аналізу потреби КП «Луцькводоканал» в закупівлі даного товару, вивчення кон’юнктури ринку та залучення відповідних працівників замовника, які відповідають за подальше використання товарів, що були закуплені в межах проведення закупівлі: Вироби з дроту, 44310000-6 (провід емальований в асортименті).
Очікувану вартість предмета закупівлі було встановлено шляхом опрацювання інформації, яка містилася у відкритому доступі в мережі Інтернет.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), підприємство вважає за необхідне повідомити, що вищезазначена Постанова прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів (бюджетне законодавство), про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Таким чином, враховуючи те, що приписи Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, та відповідно до норм Закону не є предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім того, слід зазначити, що КП «Луцькводоканал» не внесено до реєстру суб’єктів господарювання державного сектору економіки, не є розпорядником державних коштів, не фінансується з державного та місцевого бюджету (фінансування по даній закупівлі проводиться за кошти від господарської діяльності підприємства) в зв’язку з чим на підприємство не поширюються норми постанови КМУ №710 від 11.10.2016 року, щодо необхідності розміщення на власного веб-сайті підприємства, інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Директор Віктор ГУМЕНЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-27 11:41:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Вироби з дроту, 44310000-6 (провід емальований в асортименті)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-009948-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до умов п.7 «Інша інформація» Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник торгів у своїй тендерній пропозиції повинен надати копію витягу з реєстру платників податку - для учасника, який є платником податку на додану вартість, завірену печаткою учасника (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи учасника. Однак у наданому учасником ТОВ «ТЕНДЕР-ФАВОРИТ» файлі «витяг ПДВ.рdf» відсутня печатка учасника та підпис уповноваженої особи. Прошу пояснити чому Вами не зазначено у протоколі від 12.03.2024 № 34 та у повідомленні вимоги про усунення даної невідповідності ?
2. Яким чином учасник/переможець ТОВ «ТЕНДЕР-ФАВОРИТ», який є представником виробника товару «Вироби з дроту, 44310000-6 (провід емальований в асортименті)» ТзДВ «ГАЛ-КАТ», підтвердив можливість поставки товару так як згідно наданого листа (файл «Представник ГК 2023.jpeg») термін представницьких повноважень з реалізації продукції ТОВ «ТЕНДЕР-ФАВОРИТ» виробленої ТзДВ «ГАЛ-КАТ» згідно укладеного між ними договору від 14.02.2022 № 42 закінчився 31.12.2023, а тендерна пропозиція учасником/переможцем ТОВ «ТЕНДЕР-ФАВОРИТ» була оприлюднена в електронній системі Prozorro 06.03.2024 року ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-02 14:38:34
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
НАЧАЛЬНИКУ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО
ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ
ОБЛАСТІ
Анатолію Омельчуку
43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського буд. 3,корп. А
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
27 червня 2024 року КП «Луцькводоканал» було отримано запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі: Вироби з дроту, 44310000-6 (провід емальований в асортименті) (ідентифікатор закупівлі – UA-2024-02-28-009948-a).
У відповідь на зазначений запит та у межах встановленого строку КП «Луцькводоканал» повідомляє наступне:
1) Згідно частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Опис формальних помилок міститься в наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 року «Про затвердження Переліку формальних помилок», який зареєстрований у Міністерстві юстиції України за №715/34998 від 29.07.2020 року (далі - Перелік №710). У відповідності до норм чинного законодавства, а також практики Державної аудиторської служби України (далі-ДАСУ) ( зокрема, але не виключно в закупівлях № UA-2021-02-15-005968-а, №UA-2021-02-03-007552-a), Замовник зобов’язаний зазначати опис формальних (несуттєвих) помилок.
На виконання вищезазначених норм чинного законодавства Замовником у тендерній документації було затверджено опис формальних помилок, які міститься у Розділ 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. У вказаному розділі було серед іншого зазначено, що вважатиметься формальною помилкою подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. Враховуючи те, що учасником ТОВ «ТЕНДЕР-ФАВОРИТ», у складі тендерної пропозиції було подано скановану копію оригіналу документа - файл «витяг ПДВ.pdf», і було прийнято рішення про віднесення даної помилки Учасника до формальної, оскільки дана помилка пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення час-тин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
На виконання вимог чинного законодавства у Протоколі №34 від 12.03.2024 року (надалі-Протокол) було зазначено інформацію про виявлення невідповідності в інформації та документах поданих учасником ТОВ «ТЕНДЕР-ФАВОРИТ». Оскільки формальні помилки допущені Учасником при подання тендерної пропозиції не відносяться до невідповідності в інформації та документах, то інформація щодо них і була не включена у Протокол №34 від 12.03.2024 року та у вимогу про усунення невідповідності.
2) Що стосується підтвердження можливості поставки товару та терміну представницьких функцій слід зазначити наступне.
Згідно пункту 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється за такими принципами недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
На виконання вимог Закону, Замовником було розроблену тендерну документації, Вироби з дроту, 44310000-6 (провід емальований в асортименті).
Згідно Розділу 3 - Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагається замовником у тендерній документації, зокрема, інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації, Учасник для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик послуг повинен надати:
- довідку у довільній формі, яка містить інформацію про конкретну назву запропонованого товару та його технічні характеристики, які відповідають вимогам зазначеним у даному додатку до тендерної документації;
- довідку про Учасника із зазначенням контактної особи та засобів її зв'язку (телефон e-mail тощо);
- довідку в довільній формі про підтвердження застосування заходів із захисту довкілля;
- гарантійний лист в довільній формі щодо забезпечення стандартів якості та іншим вимогам встановленим чинним законодавством України для товарів даного виду;
- копію документів, які свідчать про якість товару, що пропонується Учасником: копію сертифіката (сертифікатів) якості/відповідності/паспорт (и) виробника/декларації відповідності, видані виробником товару/протоколи випробувань або інший документ, що підтверджує якість Товарів що пропонуються Учасником;
- у випадку, якщо Учасник закупівлі запропонує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого товару, з основними технічними характеристиками з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики та габаритні розміри запропонованого товару повинні відповідати замовленому товару.
Таким чином, Замовник у тендерній документації не вимагав подання документу на підтвердження можливості поставки товару, а саме: довідку про представницькі повноваження з реалізації товарної продукції виробленої виробником товару (в даному випадку ТзОВ «ГАЛ-КАТ»), оскільки включення даної вимоги могло б спричинити ймовірного обмеження участі потенційних учасників.
Згідно частини 9 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію , яка визначена найбільш економічно вигідною.
Стаття 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає чіткий перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Таким чином, враховуючи вищезазначене, слід зазначити, що надання Учасником у складі тендерної пропозиції додаткового документу (файл «Представник ГК 2023.jpeg), подання якого не вимагалося тендерною документацією, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕНДЕР ФАВОРИТ».
Директор Віктор ГУМЕНЮК
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 липня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2024 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕНДЕР-ФАВОРИТ" |
568 044,00
UAH з ПДВ
|
524 493,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛ-КАТ |
580 260,00
UAH з ПДВ
|
524 555,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" |
598 634,90
UAH з ПДВ
|
524 656,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕНДЕР-ФАВОРИТ" #38796886 |
Переможець |
524 493,96
UAH з ПДВ
|
14 березня 2024 09:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2024 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2024 09:21
|
Додаткова угода 1 до Договору 178.pdf | укладений |
09 серпня 2024 09:19
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2024 14:34
|
Договір 178.pdf | укладений |
26 березня 2024 14:31
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 березня 2024 — 09 серпня 2024 |
Сума оплати за договором: |
10 695,97
UAH (в тому числі ПДВ 1 782,66 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з неможливість ТОВ «ТЕНДЕР-ФАВОРИТ» виконувати взяті на себе зобов’язання, Сторони дійшли спільної згоди розірвати (припинити) дію Договору з моменту підписання цієї додаткової угоди, тобто з 09 серпня 2024 |