Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту електронного обладнання тролейбусів з матеріалів замовника та на обладнанні замовника
Очікувана вартість
599 500,00 UAH
UA-2024-02-28-007286-a b40cc8d78fe84ce196dd8f00ea459d2f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 03328681
Місцезнаходження: 14027, Україна , Чернігівська обл., м.Чернігів, вул.ШЕВЧЕНКА, 50
Контактна особа: Ольга Х
+380730037318
zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 послуга
Послуги з ремонту електронного обладнання тролейбусів з матеріалів замовника та на обладнанні замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Шевченка, 50Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Тендерна документація

28 лютого 2024 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-13-000007 ● 121778474e234a938a105dd455a46ef5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 березня 2024 12:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

13.03.2024 № 16-З

Чернігів

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КОНДРАШОВ

Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»

Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-02-28-007286-a 28.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-15 10:47:01

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту електронного обладнання тролейбусів з матеріалів замовника та на обладнанні замовника», за кодом ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, очікуваною вартістю 599 500,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-007286-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом закупівлі без використання електронної системи.
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт предмету закупівлі та обрано саме
ФОП Сидоренко В.В.?
5. Просимо повідомити про стан виконання договору, укладеного між Замовником та ФОП Сидоренко В.В.
6. Просимо повідомити, з яких причин Вами, як замовником, в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель не оприлюднено договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-20 12:36:11

Відповідь на запит про надання пояснень від 15 березя

По - першому питанню, викладеному в Запиті про надання пояснень.
Надаємо відсканований протокол про внесення змін до РП №42 Від 26.02.2024р.

По - другому питанню, викладеному в Запиті про надання пояснень.
Підставою для закупівлі шляхом закупівлі без використання електронної системи є закупівля № UA-2024-02-12-012369-a яка не відбулися через неподання жодної тендерної пропозиції, обґрунтування підстави від 26.02.2024року.

По – третьому питанню, викладеному в Запиті про надання пояснень.
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик здійснювалось на підставі наданої єдиної цінової пропозиції(інших бажаючих для укладання договору не було),службової записки начальника служби ремонту рухомого складу, відсутності в штатному розписі відповідної посади та наявних транспортних засобів, а саме тролейбусів на балансі замовника та необхідності іх ремонту в частині електронної складової.

По - четвертому питанню, викладеному в Запиті про надання пояснень.
Оцінку можливих потенційних виконавців робіт здійснено за критерієм ЦІНА

По – п’ятому питанню, викладеному в Запиті про надання пояснень.
Договір з ФОП Сидоренко виконується належним чином.

По – шостому питанню, викладеному в Запиті про надання пояснень.
Замовник оприлюднюючи договір про закупівлю,додатки до нього та обґрунтування підстави оприлюднив протокол про технічну помилку (збій системи) №56 від 13.03.2024 року розміщений в електронній системі закупівель

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи.

2024-03-26 10:28:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 05 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимоги абзацу тридцять другого пункту 13 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сидоренко В.В.
#2870403193
Переможець 599 500,00
UAH
28 лютого 2024 14:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2024 13:00
Протокол щодо допущення технічної помилки в звіті 56.pdf зміни до договору
14 березня 2024 12:57
Договір, обгрунтування , протокол, службова.pdf зміни до договору
14 березня 2024 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки при публікації договору та оприлюднення договору з додатками
Номер договору про закупівлю: 95/24
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML