Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ ДОРІГ ХМЕЛЬНИЧЧИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44588125 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, місто Хмельницький, вул.Свободи,77 |
Контактна особа: |
Ковальська Ірина 380962751619 tender_smdh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2024 10:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 818 680 988,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 093 404,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем за надані послуги на підставі «Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг» (форма № КБ-2в (УПВ)) та «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та /або наданих послуг і витрат» (форма № КБ-3) складених у відповідності до МЕТОДИКИ протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Акта приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг» (форма № КБ-2в (УПВ) та «Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та /або наданих послуг і витрат» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2024 15:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2024 15:31 |
таблиця змін 04.03_2.doc | |
04 березня 2024 15:31 |
ТД_із змінами.doc | |
04 березня 2024 15:31 |
Додаткок 1 до тендерної документації _із змінами 2.docx | |
04 березня 2024 14:51 |
таблиця змін 04.03.doc | |
04 березня 2024 14:51 |
ТД_із змінами.doc | |
04 березня 2024 14:51 |
Додаткок 1 до тендерної документації _із змінами.docx | |
28 лютого 2024 10:35 |
ТД.doc | |
28 лютого 2024 10:35 |
Додаток 5. Проект договору.docx | |
28 лютого 2024 10:35 |
Додаткок 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги) 2.docx | |
28 лютого 2024 10:35 |
Додаток 2 Інформація про відсутність підстав встановлених п 47.docx | |
28 лютого 2024 10:35 |
Додаток 4. Інформація про субпідрядників.docx | |
28 лютого 2024 10:35 |
Додаток 3 технічне завдання.docx |
04 березня 2024 15:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 березня 2024 15:31 |
таблиця змін 04.03_2.doc
|
||||||
04 березня 2024 15:31 |
ТД_із змінами.doc
|
||||||
04 березня 2024 15:31 |
Додаткок 1 до тендерної документації _із змінами 2.docx
|
||||||
04 березня 2024 14:51 |
таблиця змін 04.03.doc
|
||||||
04 березня 2024 14:51 |
ТД_із змінами.doc
|
||||||
04 березня 2024 14:51 |
Додаткок 1 до тендерної документації _із змінами.docx
|
||||||
28 лютого 2024 10:35 |
ТД.doc
|
||||||
28 лютого 2024 10:35 |
Додаток 5. Проект договору.docx
|
||||||
28 лютого 2024 10:35 |
Додаткок 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги) 2.docx
|
||||||
28 лютого 2024 10:35 |
Додаток 2 Інформація про відсутність підстав встановлених п 47.docx
|
||||||
28 лютого 2024 10:35 |
Додаток 4. Інформація про субпідрядників.docx
|
||||||
28 лютого 2024 10:35 |
Додаток 3 технічне завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовником у складі тендерної документації визначений необхідний обсяг робіт (Додаток№3 «Технічне завдання», Відомість обсягів робіт (BoQ)) та Додатком № 1 передбачено обов’язкова наявність баз зимового утримання (виробничих баз) з урахуванням П Г.1-218-118:2005, (розділ 8, п.8.2, п.п. 8.2.2 (таблиця 8.1)) відстань, що рекомендується між базами, км-40, що у свою чергу співпадає з адміністративно-територіальним поділом станом на 01.01.2021 р. (20 баз). Враховуючи завдання закупівлі, з метою отримання найкращої якості і кількості наданих послуг, та одночасного використання максимальної економії державних коштів, виникає потреба у забезпеченні необхідних виробничих баз мінімальною кількістю техніки, яка визначена Замовником у тендерній документації.
Замовником, з метою якісного та оперативного надання послуг/виникнення надзвичайних ситуацій (заметіль, повалення дерев, ожеледиця тощо) в осінньо-зимовий період, з урахуванням П Г.1-218-118:2005 «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг», встановлена мінімальна кількість необхідних баз зимового утримання (виробничих баз) на території районів Хмельницької області.
Замовником у Додатку № 1 до тендерної документації зазначено, що на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (витяги з трудових книжок) або копії наказів про прийняття на роботу, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Тому надання цивільно-правового договору вважатиметься належним підтвердженням наявності правовідносин Учасника з відповідним працівником.
Замовником у складі тендерної документації визначений необхідний обсяг робіт (Додаток№3 «Технічне завдання», Відомість обсягів робіт (BoQ)) та Додатком № 1 передбачено обов’язкова наявність баз зимового утримання (виробничих баз) з урахуванням П Г.1-218-118:2005, (розділ 8, п.8.2, п.п. 8.2.2 (таблиця 8.1)) відстань, що рекомендується між базами, км-40, що у свою чергу співпадає з адміністративно-територіальним поділом станом на 01.01.2021 р. (20 баз). Враховуючи завдання закупівлі, з метою отримання найкращої якості та кількості наданих послуг, та одночасного використання максимальної економії державних коштів, виникає потреба у забезпеченні цих виробничих баз мінімальною кількістю майстрів, а саме по одному працівнику-майстру на кожну дільницю для організації якісного та оперативного надання послуг.
Таки чином, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям по предмету закупівлі, визначається замовником самостійно.
Із запитання не зрозуміло, яким чином наведена у запитанні вимога тендерної документації порушує права та законні інтереси потенційного учасника, оскільки тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таки чином, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям по предмету закупівлі, визначається замовником самостійно.
Із запитання не зрозуміло, яким чином наведена у запитанні вимога тендерної документації порушує права та законні інтереси потенційного учасника, оскільки тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-23-000040 ● 2b97693ca53d4cb281e4f167edf217e7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2024 13:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.04.2024 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель /
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2024-02-28-002608-a 28.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-25 12:37:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Хмельницької області (в межах бюджетних асигнувань)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-002608-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-26 09:31:35
Пояснення (інформація, документи) на Запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
По І питанню:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до МЕТОДИКИ визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07 жовтня 2022 року №753 «Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» та діючих норм і правил у дорожньому будівництві, на підставі ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (Зміна №1), ДБН В.2.3-4:2015 (Зміна №1), СОУ 42.1-37641918-128:2019.
Очікувана вартість/розмір бюджетного призначення предмета закупівлі: очікувана вартість визначена на підставі розрахунку загального обсягу мінімальних фінансових витрат на 2024 та 2025 року та складає: 818 680 988,00 грн з ПДВ.
По ІІ питанню: Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, вищевказана інформація, оприлюднена на веб-сайті ДУ «СЛУЖБА МІСЦЕВИХ ДОРІГ ХМЕЛЬНИЧЧИНИ» https://dusmdh.km.ua (https://dusmdh.km.ua/diialnist/publichni-zakupivli/obgruntuvannia )
Додатки: протокольне рішення уповноваженої особи №17 від 28.02.2024 року із затвердженим обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення, копія Розрахунку загального обсягу мінімальних фінансових витрат на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення на 2024 рік
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-03 13:40:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Хмельницької області (в межах бюджетних асигнувань)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-002608-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином переможцем торгів дочірнім підприємством «Хмельницький облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – переможець торгів) забезпечено виконання вимог пункту 2 Додатку 1 в частині підтвердження інформації щодо наявності у нього обов’язкових працівників та їх кваліфікації, а саме надання на працівників:
а) Пигу Миколу Андрійовича (тракториста) та Суліму Михайла Олександровича (дорожнього робітника) копії трудових книжок (витягів з трудових книжок) або копії наказів про прийняття на роботу, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з зазначеними працівниками;
б) Лозіцьку Наталію Леонідівну (інженерно - технічного працівника, майстра) скан-копії диплому про закінчення учбового закладу.
2. Яким чином переможцем торгів забезпечено виконання вимог пункту 2 Додатку 1 в частині документального підтвердження наявності асфальтобетонних заводів, що зазначені у довідці від 07.03.2024 № 125 «Інформація про наявність асфальтнобетонних заводів ДП «Хмельницький облавтодор»?
3. Яким чином переможцем торгів забезпечено виконання вимог пункту 3.6.1 та 3.6.2 Додатку 3 до тендерної документації щодо надання документів (інформації), які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема в частині підтвердження:
а) робіт з організації дорожнього руху у «Відомості обсягів робіт (ВоQ)»;
б) розміру «вагових коефіцієнтів матеріального ресурсу, що відображає його питому вагу» на основні матеріальні ресурси, які зазначені у пунктах 2-12 у «Переліку основних матеріалів ресурсів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-07 12:29:59
Відповідь на запит органу державного фінансового контролю
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
По І питанню:
Переможцем торгів дочірнім підприємством «Хмельницький облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» в складі тендерної пропозиції надано документи:
а) «2.4 Трактор Старкон Пиги М.А..pdf» - трудова книжка Пиги Миколи Андрійовича №2423436; «4.64,70 Дор роб Ізяслав.pdf» в складі якого міститься скан копія наказу №7 від 04.04.2019 року «про прийняття Суліми Михайла Олександровича, дорожнім робітником.
б) «4.2.1.3-23 Інженер і майстри.pdf» в складі якого міститься скан копія диплома №718797 від 01.03.1990 року, виданого Житомирським автомобільно-шляховим технікумом.
По ІІ питанню:
На підтвердження наявності асфальтобетонних заводів, що зазначені у довідці від 07.03.2024 № 125 «Інформація про наявність асфальтнобетонних заводів ДП «Хмельницький облавтодор» надано наступні документи:
«3.2 Право власності на АБЗ.pdf» Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №144296932, Свідоцтво право власності САЕ №564366, Свідоцтво право власності САЕ №128733.
«3.3 Бухгалтерська довідка.pdf» - 126 від 07.03.2024 про те що на балансі підприємства обліковуються асфальтозмішувальні установки.
«3.4 Атестати на АБЗ.pdf» в складі якого містяться АВ №021244 на АБЗ «Д-508-2» філії «Полонський райавтодор», АВ №021245 на АБЗ «ДС-158» філії «Старокостянтинівський райавтодор», АВ №021246 на АБЗ «ДС-158» філії «Ярмолинецький райавтодор»
По ІІІ питанню:
Відповідно до вимог підпункту 3.6.1. тендерної документації, а саме: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи (інформацію), які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником» ДП «Хмельницький облавтодор» надано документ: «23, 24. інформац. довідки.pdf», в складі якого міститься Інформаційна довідка №141 яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Вимогами тендерної документації, а саме підпунктом 3.6.3. «учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції також документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- договірну ціну за укрупненими показниками вартості, за формою визначеною Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування(далі – Методика)».
На підтвердження ДП «Хмельницький облавтодор» надано документ: «Договірна ціна і BOQ.pdf» в якому враховані необхідні робіти з організації дорожнього руху та необхідний розмір «вагових коефіцієнтів матеріального ресурсу, що відображає його питому вагу» на основні матеріальні ресурси, при формуванні вартості цінової пропозиції.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-28-002608-a. Державною установою «Служба місцевих доріг Хмельниччини» Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-28-002608-a, розглянуто. За результатами розгляду, на підставі ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо аргументовані заперечення до Висновку. По-перше, щодо не надання 24 годин через прізвище працівника. Відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Зазначення дійсного прізвища громадянки Лозіцької Наталії Леонідівни в довідці про наявність кваліфікованих працівників та наказі №26-к від 27.07.2022 є правомірним, оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачається внесення змін до наказів про прийняття на роботу працівника внаслідок зміни його прізвища. Вимогами тендерної документації не передбачалося надання у складі тендерної пропозиції додаткових документів на працівників, які змінили прізвище, в тому числі - свідоцтва про шлюб, пояснень про зміну прізвища тощо. Крім того, в довідці про наявність кваліфікованих працівників зазначено прізвище, ім’я та по-батькові та інформацію про осіб. Зокрема, зазначено дані про Лозіцьку Наталію Леонідівну, начальника ДРП (майстра), освіта – вища, закінчила Житомирський автомобільно-дорожній технікум, будівництво і експлуатація автомобільних шляхів, кваліфікація технік-будівельник. В складі тендерної пропозиції учасником надано документ «4.2.1.3-23 Інженер і майстри». Інформація у вказаному документі розміщена так, що після наказу про призначення на посаду іде копія диплому про освіту. Таким чином, цілком зрозумілим є той факт, що після наказу про призначення на посаду йде копія її диплому про освіту. Дані в дипломі відповідають інформації в довідці про кваліфікованих працівників. Враховуючи вищевикладене, вважаємо що надання 24 годин для усунення недоліків із вказаної підстави не відповідало б умовам тендерної документації. По-друге, щодо відомості обсягів робіт. Зазначена закупівля здійснена Замовником на підставі «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Порядок подання тендерних пропозицій визначено ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, згідно ч.1 ст.26 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону, тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно із абзацами 7, 8 пункту 37 Особливостей, Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Тобто, нормами Закону чітко регламентовано, що Замовник зобов’язаний розглядати та брати до уваги виключно ті документи, які вимагаються умовами тендерної документації. Інші документи, які надані учасником замовник не розглядає та не бере до уваги. Такі документи не є складовою тендерної пропозиції. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначена замовником у п.6 Розділу ІІІ тендерної документації. Зокрема, у п.п.3.6.1. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи (інформацію), які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Які документи мають бути надані учасником не зазначено. Підпунктом 3.6.2. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що інформація щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі вказана у Технічній специфікації, що зазначені у Додатку 3 до тендерної документації. Які документи мають бути надані учасником не зазначено. Підпунктом 3.6.3. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції також документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: - договірну ціну за укрупненими показниками вартості, за формою визначеною Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування(далі – Методика). Зазначеним підпунктом встановлено, який документ учасника підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме – договірна ціна. Підпунктом 3.6.4. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що керуючись пунктами 6.2, 6.3 Методики для визначення ціни тендерних пропозицій замовник надає (Додаток № 3 до тендерної документації): відомість обсягів робіт (BoQ) без зазначення цін; технічну специфікацію із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів; перелік основних матеріальних ресурсів, зміну цін, які можуть суттєво вплинути на вартість дорожніх робіт та послуг впродовж періоду їх здійснення, із зазначенням питомої ваги кожного з них у загальній вартості дорожніх робіт та послуг (очікуваній вартості) із зазначенням цін, визначених за базою даних цін за останній місяць, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі, за формою, наведеною в додатку 28 Методики. дефектний акт згідно з додатком 2 Методики. Знову ж таки, вказаним підпунктом не зазначено, які документи мають бути надані учасником. Зазначений підпункт конкретизує, які документи надаються Замовником для розрахунку учасниками своїх тендерних пропозицій та договірних цін. Підпунктом 3.6.4. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених в технічній специфікації Замовника згідно Додатку 3 до тендерної документації. Ціна тендерної пропозиції повинна бути складена у форматі Договірної ціни та розрахована з використанням укрупнених показників вартості дорожніх робіт та послуг, обсяги та види яких передбачені відомістю обсягів робіт (BoQ). Вид договірної ціни – тверда договірна ціна за укрупненими показниками вартості робіт. Ціна пропозиції учасника торгів (підрядника) розраховується з використанням укрупнених показників вартості дорожніх робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою технічною документацією. Договірна ціна розраховується виходячи з обсягів робіт (надання послуг), передбачених Технічною специфікацією, технології виконання робіт (надання послуг), використання сертифікованих конкретних матеріалів, виробів і конструкцій (Додаток № 3 до тендерної документації) та якості будівельно-монтажних робіт у чіткій відповідності до діючих нормативних документів. В Договірній ціні обов’язково передбачити суму коштів на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт та послуг, що становить 45 235 321 грн. 20 коп. (сорок п'ять мільйонів двісті тридцять п'ять тисяч двісті тридцять одна гривня 20 копійок) з ПДВ. В Договірній ціні обов’язково передбачити суму коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що становить 15 379 107 грн. 60 коп. (п'ятнадцять мільйонів триста сімдесят дев'ять тисяч сто сім гривень 60 копійок) з ПДВ. Учасником надано у складі тендерної пропозиції договірну ціну, яка в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, оскільки замовником не вимагалося будь-яких інших розрахунків та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, окрім договірної ціни, надання у складі тендерної пропозиції відомості обсягів робіт, яка не містить усіх видів робіт, переліку основних матеріальних ресурсів, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції. По-друге, щодо розгляду документів, які надані упродовж 24 годин. Повідомляємо, що Замовником розгляд технічних документів з виправленою інформацією, які завантажені ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» після кінцевого строку подання тендерних пропозицій та виправлення яких не вимагалось, не здійснювався. Учасником завантажені вказані документи на власний розсуд. При цьому, як уже зазначалося у попередньому розділі, оскільки єдиним документом, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі є договірна ціна (а не будь-який інші документи), вимога про усунення недоліків, зазначених у Висновку, не надавалася, оскільки не була потрібною. По-четверте, щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Пунктом 18 Особливостей визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону. Згідно ч.1 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону, тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно із абзацами 7, 8 пункту 37 Особливостей, Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Тобто, нормами Закону чітко регламентовано, що Замовник зобов’язаний розглядати та брати до уваги виключно ті документи, які вимагаються умовами тендерної документації. Інші документи, які надані учасником замовник не розглядає та не бере до уваги. Такі документи не є складовою тендерної пропозиції. Отже, єдиним документом, який брався замовником під час укладання договору є договірна ціна, а не інші документи які не вимагалися умовами тендерної документації. Інші документи, які є додатками до договору узгоджувалися безпосередньо перед підписанням договору. Подібне роз’яснення викладене в листія Мінекономрозвитку України №3302-06/24782-06 від 05.08.2016. По-третє, щодо правомірності Висновку. Відповідно до частини третьої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі орган державного фінансового контролю оприлюднює в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів з дня прийняття такого рішення із зазначенням унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель, та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі, а також опису підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі. Згідно інформації про початок моніторингу процедури закупівлі підставою для прийняття рішення про початок моніторингу відповідачем вказано: «виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель». Отож, виходячи з норми частини третьої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначивши підставу з переліку, визначеного частиною другою статті 8 Закону України Про публічні закупівлі, орган державного фінансового контролю повинен навести опис визначеної ним підстави для здійснення моніторингу процедури закупівлі. Опис підстави (підстав) повинен містити відповідні обґрунтування для прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі. Це також випливає зі змісту пункту 5 розділу II "Порядок заповнення вступної частини форми висновку" Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 08 вересня 2020 року N552, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 р. за N958/35241 (далі - Порядок N 552), в якому зазначено, що у пункті 5 вступної частини висновку зазначається (зазначаються) підстава (підстави), визначена (визначені) статтею 8 Закону України "Про публічні закупівлі", за наявності якої (яких) керівник органу державного фінансового контролю або його заступник прийняв рішення про початок моніторингу процедури закупівлі. Тобто частиною третьою статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагається зазначати саме опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі у повідомленні про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі. Натомість відповідно до Порядку N 552 уже у самому висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі, а саме у пункті 5 вступної частини висновку зазначається (зазначаються) підстава (підстави), визначена (визначені) статтею 8 Закону України "Про публічні закупівлі", за наявності якої (яких) керівник органу державного фінансового контролю або його заступник прийняв рішення про початок моніторингу процедури закупівлі. Натомість згідно інформації про початок моніторингу процедури закупівлі, оприлюдненій в електронній системі закупівель, Відповідачем приведено лише підставу (з переліку, визначеного частиною другою статті 8 Закону України Про публічні закупівлі) для прийняття рішення про початок моніторингу (виявлення органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації) та в порушення частини 3 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», ДАС України не вказано ознак виявленого порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель виявлені та в якій саме інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель. Висновок також не містить відомостей з приводу виявлених ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які стали підставою для здійснення моніторингу. Отже, обмежившись зазначенням підстави для початку проведення моніторингу закупівлі як "виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель" на етапі початку моніторингу ДАС України порушила частину третю статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо опису підстав для здійснення моніторингу закупівлі. Слід зазначити, що опис у мовознавстві це один із типів мовлення, розповідь про властивості, ознаки певного предмета або явища. Опис підстави і зазначення підстави для здійснення моніторингу процедури закупівлі не є тотожними поняттями. Згідно тексту Висновку ДАС України також не здійснює посилання на зазначену інформацію (найменування та реквізити документів), яка б підтверджувала виявлені відповідачем ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, що стала підставою для здійснення самою моніторингу. Тобто, на обґрунтування початку здійснення моніторингу Закупівлі ДАС України зазначає наявність інформації, яка вказує на ознаки порушення позивачем законодавства у сфері публічних закупівель, однак за результатами проведення моніторингу на підтвердження факту порушення зі сторони позивача, здійснює посилання виключно на виявлені в період здійснення моніторингу недоліки. Отже зазначений моніторинг був проведений без належних підстав та повноважень, як того вимагає чинне на момент виникнення спірних правовідносин законодавство. Аналогічний висновок вказаний у постанові Восьмого апеляційного адміністративного суду № 260/1184/21 від 17 травня 2023 року. Відповідно до пунктів 2, 3 Розділу ІІІ Порядку від 08 вересня 2020 року № 552, у пункті 2 заповнюється висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, що аналізувалися. У разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення. Разом з тим, у п.2 Розділу ІІ Висновку, за результатами аналізу питання закупівель розгляду тендерної пропозиції ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» установлено порушення вимог частини дев’ятої статті 26 Закону, пунктів 31 та 43 та абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено. Тобто ДАС України зазначила про наявність і відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, що аналізувалися. Однак, всупереч пункту3 Розділу ІІІ Порядку від 08 вересня 2020 року № 552, пункт 3 не містить посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення. Згідно із ст. 19 Конституції України, органи державної влади та їх посадові особи зобов’язанні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що чітко передбачені Конституцією та Законами України. Окрім того, відповідно до ч.7 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» у висновку обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість; 3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі; 4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі; 5) зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі не виявлено порушень законодавства у сфері публічних закупівель, у висновку зазначається інформація про відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Якщо під час моніторингу, за результатами якого виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було відмінено тендер чи визнано його таким, що не відбувся, орган державного фінансового контролю зазначає опис порушення без зобов’язання щодо усунення такого порушення. Якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено ознаки порушення законодавства, вжиття заходів щодо яких не належить до компетенції органу державного фінансового контролю, про це письмово повідомляються відповідні державні органи. Відповідно до позиції Верховного суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду (постанова від 10.12.2019 по справі №160/9513/18), зміст спірного висновку, який є індивідуально-правовим актом та породжує права і обов`язки для позивача, полягає в тому, щоб «усунути виявлені порушення»", встановлені Держаудитслужбою, не відповідає критеріям, встановленим частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України. Верховний суд зазначає, що можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Спонукання позивача самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акту індивідуальної дії. Суд визнає, що зобов`язальний характер вимоги щодо усунення правопорушення свідчить про встановлення цього порушення, так і визначення імперативного обов`язкового способу його усунення. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Висновок є протиправним, а тому буде оскаржений до адміністративного суду.
2024-05-17 16:04:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Подана до суду ПОЗОВНА ЗАЯВА про визнання протиправними і скасування Висновку про результати моніторингу закупівлі, за допомогою сервісу Електронного суду . |
Дата публікації: | 27 травня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 560/7808/24 |
Дата відкриття провадження: | 28 травня 2024 |
Документи:
29 травня 2024 09:14
|
Електронний підпис |
27 травня 2024 11:44
|
Електронний підпис |
27 травня 2024 11:40
|
0 Позовна заява.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
750 082 064,00
UAH з ПДВ
|
750 082 064,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #31100492 |
Переможець |
750 082 064,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 09:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2024 14:36
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 20 березня 2024 09:27
Учасник | Пропозиція | Документи |
Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #31100492 |
750 082 064,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2024 16:07
|
ДУ на розірвання.PDF | укладений |
29 травня 2024 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 17:31
|
Додаток 1.PDF | укладений |
01 квітня 2024 17:30
|
Додатки 4-6.PDF | укладений |
01 квітня 2024 17:30
|
Додаток 2.PDF | укладений |
01 квітня 2024 17:29
|
Додпток 3.PDF | укладений |
01 квітня 2024 17:29
|
Договір 1-01_04 ЕУ.PDF | укладений |
01 квітня 2024 17:29
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Хмельницької області (в межах бюджетних асигнувань) | 1 | послуга |
750 082 064,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 квітня 2024 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На підставі ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, п. 11.2 Договору № 1-01/04 ЕУ від 01 квітня 2024 року (далі – Договір) уклали цю Додаткову угоду до Договору (далі – Угода) про таке: 1. Сторони дійшли згоди цією Угодою достроково розірвати дію Договору № 1-01/04 ЕУ від 01 квітня 2024 року. 2. З 29 травня 2024 року зобов'язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються, і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за Договором. 3. Сторони підтверджують, що станом на день укладення цієї Угоди Виконавцем не було надано послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Хмельницької області, а Замовником не було здійснено оплати. 4. Сторони підтверджують відсутність будь-яких претензій одна до одної, пов’язаних з виконанням Договору. |