Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95 Дизельне паливо Газ
Очікувана вартість
450 300,00 UAH
UA-2024-02-28-002542-a 44cb7e61c34f441ba1c340a6ccfd913e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антон Тимошенко

+380988856102 tymoshenko1988@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Розсошанське"
Код ЄДРПОУ: 37347909
Місцезнаходження: 31362, Україна , Хмельницька обл., с. Розсоша, вул. Центральна, 4
Контактна особа: Антон Тимошенко
+380988856102
tymoshenko1988@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1900 літр
Бензин А-95
Дизельне паливо
Газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024  —  29 лютого 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

28 лютого 2024 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-05-000014 ● 3a4cca83684b4894b07094da8815760d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 березня 2024 15:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


04.03.2024 № 18-з

Хмельницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до
переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу
від 04.03.2024 № 18-з
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
5. UA-2024-02-28-002542-a; 28.02.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-07 12:47:37

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-002542-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
- надайте інформацію та відповідні підтверджуючі документи (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?;
- яким чином забезпечено виконання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?;
- обґрунтуйте підстави для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель;
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та обрано для постачання саме Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ 43012009), з яким укладений договір про закупівлю пального від 28.02.2024 № Т-1234/24 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.

Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-20 16:51:29

Відповідь на запит

Доброго дня, Комунальне підприємство "Розсошанське" уважно вивчило Ваш Запит на надання пояснень та повідомляє наступне.

1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість було визначено на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Так, було проведено аналіз ринку аналогічних закупівель (ДК021-2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти). Інформація про ціни товарів та послуг міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Окрім того, Замовником було проведено ринкові консультації. Ми, як Замовник направили учасникам ринку повідомлення з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі. За результатами ринкових консультацій, ми отримали 3 письмові цінові пропозиції.
2. Замовником у відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.
Замовником під час визначення очікуваної вартості медичних матеріалів було проаналізовано інформацію про ціни аналогічних товарів, яка містилась в наступних джерелах:
1) у відкритих інформаційних джерелах;
2) в електронній системі закупівель;
3) у договорах про закупівлю аналогічного товару за поточний рік.
Окрім того, Замовником було проведено ринкові консультації. Ми, як Замовник направили учасникам ринку повідомлення з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі. За результатами ринкових консультацій, ми отримали 3 письмові цінові пропозиції.
3. Щодо обґрунтування підстав здійснення зазначеної закупівлі без використання електронної системи закупівель, Замовником помилково(повторно) укладено Договір №Т-1232/24 про закупівлю товарів від 28 лютого 2024 року, у зв’язку з чим Сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати зазначений договір.
4. Оцінка потенційних учасників здійснювалась на підставі наданих цінових пропозицій, враховуючи, що згідно наявних даних ціна на пальне у Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» було найнижчим, у зв’язку з чим було обрано саме даного постачальника.

Додатки:
- Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
- Письмові цінові пропозиції.
- Додаткова угода про розірвання Договору №Т-1232/24 про закупівлю товарів від 28 лютого 2024 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальне підприємство "Розсошанське" на виконання абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII повідомляє, що Замовником розглянуто Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-28-002542-a від 22 березня 2024 року, Замовником враховано виявлені порушення та будуть дотримуватись вимоги абзацу першого пункту 10 та абзацу третього пункту 13 Особливостей під час планування закупівель. Окрім того, повідомляємо, що згідно Додаткової угоди № 1 від 20 березня 2024 року Договір №Т-1232/24 про закупівлю товарів від 28 лютого 2024 року укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» розірваний.

2024-03-25 10:59:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 06 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушено строки надання пояснень (інформації, документів) на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі)
  2. Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушено строки надання пояснень (інформації, документів) на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі) • усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.servicesWithoutProcurementProcedure • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору на підставі додаткової угоди від 20.03.2024 № 1 до договору від 28.02.2024 № Т-1234/24. Замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю від 02.04.2024.

2024-04-03 16:58:32

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
#43012009
Переможець 450 300,00
UAH
28 лютого 2024 10:34

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2024 12:58
Додаткова угода на розірвання.pdf укладений
02 квітня 2024 12:57
укрнафта.pdf укладений
28 лютого 2024 10:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 68 110,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 351,67 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін