Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2024-02-27-012110-a ed6671c7615149daa425b70124e5701f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудика Любов Вікторівна

+380542241487 detdom_supruna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Сумський дитячий будинок імені С.П.Супруна
Код ЄДРПОУ: 22598239
Вебсайт: http://detdom-supruna.internat.sumy.ua
Місцезнаходження: 40031, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Ковпака 37
Контактна особа: Рудика Любов Вікторівна
+380542241487
detdom_supruna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 місяць
Послуга з організації харчування учнів пільгових категорій (5 разів на день/6 міс.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Тернопільська область, м. Бережани
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Бережанський ліцей Тернопільської обласної ради
#04590895
Переможець 200 000,00
UAH
27 лютого 2024 18:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2024 21:08
Додаткова угода.pdf зміни до договору
12 березня 2024 21:08
Електронний підпис укладений
12 березня 2024 21:07
Обгрунтування укладений
29 лютого 2024 19:21
Специфікація до договору.pdf укладений
29 лютого 2024 19:21
Договір.pdf укладений
29 лютого 2024 19:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пп. 3 п. 19 Особливостей "Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю"
Номер договору про закупівлю: не вказано
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML