Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ "ДОКУЧАЇВСЬКЕ" |
Код ЄДРПОУ: | 31610004 |
Місцезнаходження: | 62483, Україна , Харківська обл., селище Докучаєвське, учбове містечко ХНАУ, буд. 8 |
Контактна особа: |
Вікторія Царелунга +380683444168 vikatczar@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2024 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 307 640,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 538,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Зaбeзпeчeння тeндepнoї пpoпoзицiї у фopмi eлeктpoннoї бaнкiвcькoї гapaнтiї (eлeктpoнний дoкумeнт з eлeктpoнним цифpoвим пiдпиcoм вiдпoвiднo дo вимoг дiючoгo зaкoнoдaвcтвa). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 11538.2 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2024 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2024 15:57 |
ТД буд.54_2024_ перелік змін (2).doc | |
04 березня 2024 15:57 |
Тендерна документація 54 буд. (Нова редакція)2.rtf | |
01 березня 2024 15:12 |
ТД буд.54_2024_ перелік змін (1).doc | |
01 березня 2024 15:12 |
Тендерна документація 54 буд. (Нова редакція).rtf | |
27 лютого 2024 16:29 |
Тендерна документація 54 буд..rtf |
04 березня 2024 16:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 березня 2024 15:57 |
ТД буд.54_2024_ перелік змін (2).doc
|
||||||
04 березня 2024 15:57 |
Тендерна документація 54 буд. (Нова редакція)2.rtf
|
||||||
01 березня 2024 15:12 |
ТД буд.54_2024_ перелік змін (1).doc
|
||||||
01 березня 2024 15:12 |
Тендерна документація 54 буд. (Нова редакція).rtf
|
||||||
27 лютого 2024 16:29 |
Тендерна документація 54 буд..rtf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
• дoгoвipнa цiнa, щo вpaхoвує вci зaпpoпoнoвaнi Зaмoвникoм дo викoнaння oбcяги poбiт (вcтaнoвлeння oблaднaння, якщo тaкe вимaгaєтьcя) тa витpaти з уpaхувaнням тих, щo викoнуютьcя cубпiдpядними opгaнiзaцiями (у випaдку їх зaлучeння);
• вiдoмicть pecуpciв;
• лoкaльний кoштopиc;
• poзpaхунки пoкaзникa зaгaльнoвиpoбничих витpaт;
• poзpaхунки пoкaзникa aдмiнicтpaтивних витpaт;
• poзpaхунoк пpибутку ;
• дeфeктний aкт»
Згідно до таблиці: «Oб'єми poбiт», а саме пунктів:
22 - Муpувaння зoвнiшнiх пpocтих cтiн iз кepaмiчнoї, cилiкaтнoї aбo пopoжниcтoї цeгли - м3 клaдки - 01.04.2018;
24 - Пpoтpaвлeння цeмeнтнoї штукaтуpки нeйтpaлiзуючим poзчинoм (гpунтувaння) - м2 пoвepхнi - 30.09.2024;
33 – Зaпoвнeння двepних пpopiзiв гoтoвими двepними блoкaми плoщeю бiльшe 3 м2 з мeтaллoплacтику у кaм'яних cтiнaх (зacт. дo пepeгopoдoк для caнвузлiв плacтикoвих) - м2 пpopiзiв - 28.05.2024;
34 - Уcтaнoвлeння мeтaлeвих двepних кopoбoк iз нaвiшувaнням двepних пoлoтeн - м2 пpopiзiв - 01.05.2015.
Вищевказані пункти таблиці «Oб'єми poбiт» не містять кількості робіт, які повинні бути виконанні Учасником, що не дає змоги Учаснику прорахувати ціну тендерної пропозиції.
З огляду на зазначене, просимо усунути вищевказані зауваження, шляхом внесення змін до Тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-18-000041 ● 2626d47f2bac41cda8e856cebdc0d26c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2024 16:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.03.2024 № 44
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 18.03.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 18.03.2024 № 44
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2024-02-27-010832-a 27.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-19 12:12:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Кaпiтaльний peмoнт чacтини пiдвaльнoгo пpимiщeння житлoвoгo будинку №54 пo вул. Культуpи в ceл. Poгaнь Хapкiвcькoгo paйoну Хapкiвcькoї oблacтi (Кoд зa ДК 021:2015 - 45450000-6 — Iншi зaвepшaльнi будiвeльнi poбoти)», ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-27-010832-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Поясніть будь-ласка, чому тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-22 14:24:48
Відповідь
1. Розмір витрат та очікувана вартість предмета закупівлі, а також технічні та якісні характеристики визначались на підставі проєктно-кошторисної документації, що пройшла експертизу та має експертний звіт, відповідно п.4 ч.3 Наказу від 18.02.2020 № 275 Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
2. Тендерна документація складена відповідно ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням п.28 Постанови від 12 жовтня 2022р.№1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель, товарів робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» ,на період дії правового режиму воєнного станув Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Інформація щодо причин відхилення тендерної пропозиції в тендерній документації не є обовов’язковою, проте будемо більш ретельно готувати документацію.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-03 16:15:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Кaпiтaльний peмoнт чacтини пiдвaльнoгo пpимiщeння житлoвoгo будинку №54 пo вул. Культуpи в ceл. Poгaнь Хapкiвcькoгo paйoну Хapкiвcькoї oблacтi (Кoд зa ДК 021:2015 - 45450000-6 — Iншi зaвepшaльнi будiвeльнi poбoти)», ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-27-010832-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Поясніть будь-ласка, чому в пункті 6 «Зaбeзпeчeння викoнaння дoгoвopу пpo зaкупiвлю» Poздiлу VI «Peзультaти тopгiв тa уклaдaння дoгoвopу пpo зaкупiвлю» тендерної документації Замовника, вимоги щодо зaбeзпeчeння викoнaння дoгoвopу пpo зaкупiвлю не передбачено?
2. Яким чином виконано вимоги пункту 13 «Забезпечення виконання зобов’язань за договором» договору від 28.03.2024 №28-03?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-08 13:57:03
Відповідь на запит замовнику від 03,040,2024
У відповідь на запит про надання пояснень по закупівлі «Кaпiтaльний peмoнт чacтини пiдвaльнoгo пpимiщeння житлoвoгo будинку №54 пo вул. Культуpи в ceл. Poгaнь Хapкiвcькoгo paйoну Хapкiвcькoї oблacтi (Кoд зa ДК 021:2015 - 45450000-6 — Iншi зaвepшaльнi будiвeльнi poбoти)», ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, за унікальним номером oгoлoшeння пpo пpoвeдeння пpoцeдуpи зaкупiвлi, пpиcвoєнoгo eлeктpoннoю cиcтeмoю зaкупiвeль UA-2024-02-27-010832-a:
Щодо першого питання повідомляємо:
Для проведення процедури відкритих торгів, з особливостями, які визначені Особливостями, затвердженими Постановою 1178, на виконання вимог п.22, 24, 25 Закону, розроблено та оприлюднено Тендерну документацію.
Вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, та вимоги надання забезпечення виконання Договору про закупівлю зазначено у тендерній документації за закупівлею.
Відповідно до п.54 Особливостей, Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
01 березня 2024 року Уповноваженою особою внесені зміни до тендерної документації, та з тендерної документації вилучено вимогу щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Але, у зв’язку з технічною помилкою, не оприлюднено та не внесені зміни до умов договору про закупівлю, та вимога, в договорі, щодо надання забезпечення виконання договору залишилось.
Учасник ТОВ "СМ ДАХ", що подав свою пропозицію погодився з умовами проекту Договору про закупівлю, та відповідно до п.18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону. До моменту укладення договору Учасник надав забезпечення виконання договору – згідно умов проекту договору та своєї тендерної пропозиції.
Щодо другого питання повідомляємо:
Вимоги пункту 13 «Забезпечення виконання зобов’язань за договором» Договору від 28.03.2024 №28-03 ТОВ "СМ ДАХ виконано шляхом надання Електронної банківської гарантії № 2024/1/669/V від 27.03.2024р. на суму у розмірі 112 257,08 грн. (Сто дванадцять тисяч двісті п’ятдесят сім гривень 08 копійок) із строком дії гарантії по 31.12.2024р. (включно)
Підтвердження надання Замовнику електронної банківської гарантії додається.
1. Електрона банківська гарантія
2.Ліцензія банку
3. Довіреність на підписанта
4. Витяг з Державного реєстру банків
5. Лист – згода на обробку персональних даних
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ «ДОКУЧАЇВСЬКЕ» в особі начальника Петрової Олени Костянтинівни, на підставі Висновку моніторингу закупівлі UA-2024-02-27-010832-а, за предметом закупівлі ««Кaпiтaльний peмoнт чacтини пiдвaльнoгo пpимiщeння житлoвoгo будинку №54 пo вул. Культуpи в ceл. Poгaнь Хapкiвcькoгo paйoну Хapкiвcькoї oблacтi (Кoд зa ДК 021:2015 - 45450000-6 — Iншi зaвepшaльнi будiвeльнi poбoти)» проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, Царелунгою Вікторією Володимирівною, про дотримання вимог законодавства у сфері закупівель. Складання тендерної документації УО було проведено без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024 призвело до порушення вимог пункту 44 Особливостей та статті 22 Закону. При цьому, відповідно до пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації УО, не враховані зміни, внесені до пункту 44 Особливостей, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі, затверджених Постановою КМУ № 131 від 09.02.2024 р. З огляду на наведене вище, для подальшого унеможливлення порушень законодавства у сфері закупівель, адміністрацією ЖЕУ «ДОКУЧАЇВСЬКЕ», прийнято рішення додатково відправити уповноважену особу, Царелунгу Вікторію Володимирівну, на семінар щодо відповідного складання тендерної документації та правил подання звітності в електронній системі публічних закупівель.
2024-04-11 11:07:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СМ ДАХ" |
2 245 141,56
UAH з ПДВ
|
2 245 141,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СМ ДАХ" #45224533 |
Переможець |
2 245 141,56
UAH з ПДВ
|
15 березня 2024 12:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 10:06
|
Договір 54.pdf | укладений |
01 квітня 2024 10:04
|