Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43946694 |
Місцезнаходження: | 08325, Україна , Київська обл., село Щасливе, вул. Фестивальна, 39 |
Контактна особа: |
Кацан Марія Валентинівна +380459535346 43946694@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2024 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 21 300 130,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 108 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії, яка подається учасником в електронному форматі з накладанням електронного підпису банка – гаранта. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції» від 14.12.2020 року №2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 106 000,00 грн. (сто шість тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція є дійсною. Гарантія (повинна свідчити про обов’язок банку сплатити суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у цій тендерній документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених пунктом 3 цього Розділу. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Окрім цього, учасники закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документ, завізований уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку учасника на рахунки банківської установи. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Найменування: Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради Місцезнаходження: вул. Фестивальна, 39, с. Щасливе, Київська область, Бориспільський район, 08325, Україна Код за ЄДРПОУ: 43946694 реєстраційний рахунок (р/р) Замовника: UA 21 820172 0355199011000135704 МФО 820172 банк ДКСУ м. Київ Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ(и), що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, які повинні бути подані у вигляді сканованого оригіналу чи сканованої копії, завіреної банком. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 106000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі вносить не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, у формі завдатка в розмірі 5 (п’яти) відсотків від вартості договору про закупівлю, про що учасник надає письмову згоду. До розрахунку суми завдатка в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. Реквізити Замовника для оформлення забезпечення виконання договору: Найменування: Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради Місцезнаходження: вул. Калинова, 9-А, с. Щасливе, Київська область, Бориспільський район, 08325, Україна Код за ЄДРПОУ: 43946694 реєстраційний рахунок (р/р) Замовника: UA218201720355199011000135704 МФО 820172 банк ДКСУ м. Київ Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. У разі надання забезпечення виконання договору шляхом перерахування коштів на реєстраційний рахунок Замовника Учасник-переможець процедури закупівлі під час укладання договору повинен надати копію платіжного доручення, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Внесення забезпечення виконання договору про закупівлю не припиняє виконання зобов’язань учасника за договором про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі порушення виконання зобов’язань Переможцем. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника і не можуть входити до розрахунку вартості предмета закупівлі. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2024 17:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2024 16:17 |
_тендерна_документація.pdf | |
27 лютого 2024 16:17 |
_додаток_3.pdf | |
27 лютого 2024 16:17 |
_додаток_4.pdf | |
27 лютого 2024 16:17 |
_додаток_2.pdf | |
27 лютого 2024 16:17 |
_додаток_1.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-27-000052 ● 21e257cd01ce411aa505a2f2d3d90c5d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 16:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.05.2024 № 131
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2024-02-27-010553-a 27.02.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-04 16:42:10
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є капітальний ремонт системи зовнішнього водопостачання в с. Проліски Бориспільського району Київської області, замовником якої є Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-27-010553-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати документальне підтвердження внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Надати документальне підтвердження наявності об’єктивних обставин, що спричинили укладання Додаткової угоди від 05.04.2024 № 1 до Договору від 05.04.2024 № 1576, в частині продовження строку дії договору та строку виконання робіт до 20 грудня 2025 року.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-06 09:50:19
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 04.06.2024
На запит Державної аудиторської служби України, здійснений у межах проведення моніторингу процедури закупівлі – Капітальний ремонт системи зовнішнього водопостачання в с. Проліски Бориспільського району Київської області (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (№ оголошення - UA-2024-02-27-010553-а), надаємо наступну інформацію та документи за пунктами зазначеного запиту:
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
Настанова з визначення вартості будівництва, затверджена Наказом Міністерством розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281, визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури.
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій.
Вартість будівництва визначається: 1) на стадії проектування ― у складі інвесторської кошторисної документації; 2) на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель (договірної ціни, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною)); 3) на стадії проведення взаєморозрахунків — шляхом уточнення окремих вартісних показників, визначених на попередніх стадіях, залежно від виду договірної ціни в порядку, обумовленому в договорі.
На стадії проектування проектною організацією за договором з замовником розробляється інвесторська кошторисна документація. Інвесторська кошторисна документація – сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва або його черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації.
Вартість будівництва на цій стадії містить у собі: прямі витрати (заробітна плата, вартість експлуатації машин і механізмів, вартість матеріалів), загальновиробничі витрати, кошти на інші роботи і витрати, утримання служби замовника та інжинірингові послуги, проектні, вишукувальні роботи, витрати на експертизу і авторський нагляд, кошторисний прибуток, адміністративні витрати будівельних організацій, кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, а також податок на додану вартість.
Згідно Зміни №1 Настанови, від 30.04.2022р. (Розділ ІV): «Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного замовником аналізу цін за обґрунтованою ціною, яка не може бути вищою за середню ціну матеріальних ресурсів, що склалася на момент розроблення проектної документації. Порядок здійснення аналізу поточних цін на матеріальні ресурси визначає замовник своїм відповідним організаційно-розпорядчим документом…».
Після проведення експертизи проектно-кошторисної документації і отримання позитивного експертного звіту, відповідна служба замовника формує на підставі інвесторської кошторисної документації відомість обсягів робіт та розраховує очікувану вартість будівництва, яку не може перевищувати ціни пропозицій учасників процедури закупівлі.
Також замовник закупівлі у тендерній документації визначає тип договірної ціни:
- твердий кошторис (тверда договірна ціна) – кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором.
- приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору.
У разі зазначення у тендерній документації саме твердої договірної ціни вартість будівельних робіт може бути змінена лише, якщо замовник змінить в процесі будівництва проектні рішення, при виникненні обставин непереборної сили або при зміні законодавства, що призводить до змін вартості будівництва. В такому випадку ризики, пов’язані з можливим значним зростанням цін усіх ресурсів, фінансуванням тощо, перекладено на підрядну будівельну організацію.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків підрядника, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
На стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель претенденти самостійно визначають ціну своєї пропозиції відповідно до тендерної документації замовника закупівлі.
Розрахунок очікуваної вартості, тис. грн.
1. Прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта – Разом по главах 1-9: 11902,235
2. Інші витрати на будівництво об’єкта – Кошти на виконання робіт в літній період: 31,785
3. Кошторисний прибуток: 146,378
4. Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій: 74,433
5. Кошти на покриття ризиків підрядника: 167,077
6. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами: 5428,200
7. Кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів – ПДВ: 3550,022
8. Разом (пп.1-7): 21300,130
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, на підставі кошторисної документації затвердженої наказом від 26 лютого 2024 року № 10/1, з урахуванням Правил визначення вартості будівництва та Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво за Робочим проектом – «Капітальний ремонт системи зовнішнього водопостачання в с. Проліски Бориспільського району Київської області» від 18 грудня 2023 року № 231212-23/А.
Щодо технічних та якісних характеристик повідомляємо наступне. Для об’єкта будівництва – «Капітальний ремонт системи зовнішнього водопостачання в с. Проліски Бориспільського району Київської області» розроблена та затверджена в установленому порядку проектна документація. Проектна документація, яка пройшла експертизу, містить у своєму складі технічні параметри та вимоги щодо об’єкта, інформацію про якісні характеристики його складових, обсяги робіт тощо. Тендерна документація (в т.ч. технічні та якісні характеристики предмету закупівлі) складена із дотриманням вимог статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, на підставі затвердженої в установленому порядку проектної документації по об’єкту та містить вичерпну інформацію для формування учасниками їхніх пропозицій.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://schaslyve-rada.gov.ua/news/1709121269/
3. Надати документальне підтвердження внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю.
Замовник надає документальне підтвердження внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме: платіжну інструкцію № 955 від 04.04.2024 року.
4. Надати документальне підтвердження наявності об’єктивних обставин, що спричинили укладання Додаткової угоди від 05.04.2024 № 1 до Договору від 05.04.2024 № 1576, в частині продовження строку дії договору та строку виконання робіт до 20 грудня 2025 року.
05 квітня 2024 року Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради, як замовник робіт за результатами процедури закупівлі відкриті торги з особливостями уклала договір про закупівлю робіт з підрядником Приватне виробниче підприємство «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ». Строк виконання робіт до 20.12.2024 року. Враховуючи те, що внаслідок недостатнього бюджетного фінансування робіт за договором про закупівлю робіт № 1576 від 05.04.2024 року, замовником та підрядником було продовжено строк виконання робіт до 20.12.2025 року у зв’язку з суттєвим зменшенням обсягів бюджетного фінансування, а саме: внесення змін до спеціального фонду кошторису та плану асигнувань замовника (лист № 12-БК від 21.02.2024 року додається). Додатково, замовником та підрядником було укладено додаткову угоду № 1 від 05.04.2024 року в якій внесено зміни в пунктах 2.1., 3.1., 20.1. згідно підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» – «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-27-010553-а повідомляємо, що за результатами зазначених зауважень забезпечено інформування Уповноваженої особи стосовно виявлених порушень з метою недопущення їх в майбутньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель. Замовник зобов’язується в подальшому запобігати недопущенню виявлених порушень та додатково, буде здійснено додатковою угодою припинення зобов’язань з ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» за договором № 1576 від 05.04.2024 року.
2024-06-27 13:21:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178.) • усунуто
-
2024-07-08 15:59:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" |
19 779 658,80
UAH з ПДВ
|
19 779 658,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" #31337717 |
Переможець |
19 779 658,80
UAH з ПДВ
|
27 березня 2024 15:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2024 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2024 13:35
|
договір | укладений |
05 липня 2024 13:32
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2024 11:46
|
1576 додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
03 липня 2024 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2024 11:03
|
1576 додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
24 травня 2024 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 14:38
|
1576 додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2024 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 14:27
|
договір | укладений |
08 квітня 2024 14:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни в пунктах 2.1., 3.1., 20.1 та в додатках до договору |
Номер договору про закупівлю: | 1576 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в п. 3.1. та в додатках до договору |
Номер договору про закупівлю: | 1576 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни в п. 3.1. та в додатках до договору |
Номер договору про закупівлю: | 1576 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
5 072 567,68
UAH (в тому числі ПДВ 845 427,95 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-27-010553-а Північного офісу Держаудитслужби договір розірвано (припинено). |