Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | територіальне управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 26293548 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул.Соборна, 75 |
Контактна особа: |
Штанько Лариса Василівна +380382658297 inbox@km.court.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2024 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Послуг Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Послуг Отримувачем | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2024 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2024 15:21 |
Додаток 5 проєкт договору.docx | |
27 лютого 2024 15:21 |
ТД заправка та відновлення картриджів.docx | |
27 лютого 2024 15:21 |
Оголошення.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-11-000033 ● 81872f9926cb49feb2cb144ade132dee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2024 17:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.03.2024 № 19-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 11.03.2024 № 19-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
1. UA-2024-02-27-007777-a; 27.02.2023
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-14 10:36:37
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-27-007777-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?;
- надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
- чому під час розроблення тендерної документації, а саме: Додатку 3 до тендерної документації, не враховано зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України»?
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-18 11:02:29
відповідь
При проведенні процедури закупівлі Послуги з заправки та відновлення картриджів (код CPV за ДК 021:2015– 50310000-1 - «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки») (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-27-007777-a) обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено таким чином:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена після вивчення інформації, отриманої під час проведення ринкових консультацій шляхом визначення середнього арифметичного значення за наступною формулою:
ОВ = V * (Ц1 + Ц2 +Ц3)/К,
де:
ОВ – очікувана вартість послуг;
V – кількість (обсяг) послуг, що закуповується;
Ц1, Ц2, Ц3 – ціни, отримані як комерційні пропозиції;
К – кількість цін, отриманих як комерційні пропозиції.
Згідно отриманих цінових пропозицій ФОП Бондар Олександр Григорович, ПП «Фірма НВМ-сервіс», ФОП Гуменюк Сергій Якович визначено середню вартість послуг з заправки та відновлення картриджів методом порівняння ринкових цін та розрахована орієнтовна потреба у кількості послуг з заправки та відновлення картриджів до 31.12.2024 (скановані копії цінових пропозицій додаються).
Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 400 000,00 грн. з ПДВ ( чотириста тисяч гривень 00 коп. з ПДВ).
Зазначена інформація та розрахунки розміщені на офіційному веб-сайті територіального управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області за посиланням : https://km.court.gov.ua/tu23/inshe/public_zakupivli/zapravky2024
При розробленні тендерної документації було допущено невідповідності, а саме деякі пункти тендерної документації містять посилання на статті Закону України «Про публічні закупівлі» без зазначення відповідних пунктів Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178.
У зв’язку з виявленими невідповідностями у тендерній документації розглядається питання щодо відміни зазначеної процедури відкритих торгів з особливостями.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформуємо, що на виконання вимог висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-27-007777-a та відповідно до рішення уповноваженої особи від 20.03.2024 №20 відкриті торги з особливостями щодо предмету закупівлі Послуги з заправки та відновлення картриджів (код CPV за ДК 021:2015– 50310000-1 - «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки») відмінено.
2024-03-25 13:54:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником прийнято рішення про відміну відкритих торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (протокол від 20.03.2024 № 20).
2024-03-27 15:36:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Гуменюк Сергій Якович |
353 700,00
UAH з ПДВ
|
353 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гуменюк Сергій Якович #2957305899 |
Переможець |
353 700,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2024 16:25
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 20 березня 2024 15:09 |
Кінець періоду оскарження: | 31 березня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 31 березня 2024 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На виконання вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. За результатами моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій надано висновок 19.03.2024, яким встановлено, що підстави для відхилення тендерної пропозиції, зазначені Замовником у пункті 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не відповідають вимогам пункту 44 Особливостей. Згідно абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/ або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. При цьому згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Моніторингом встановлено, що у розділах 2 та 3 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу до переможця процедури закупівлі, а саме: «*Згідно ч. 6 ст. 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 частини першої та частиною другою цієї статті», що не відповідає вимогам, встановленим у абзаці п'ятнадцятому пункту 47 Особливостей. Водночас, відповідно до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Таким чином, підстави для відхилення та вимоги до переможця процедури закупівлі, встановлені Замовником у розділах 2 та 3 Додатку 3 до тендерної документації не відповідають вимогам, встановленим абзацом п'ятнадцятим пункту 47 Особливостей, що є порушенням вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлені порушення вимог пункту 44, абзацу п'ятнадцятого пункту 47 та абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов'язує Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни відкритих торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей. Оскільки, порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель виявлені на етапі підписання договору з переможцем закупівлі ФОП Гуменюк Сергій Якович, можливість усунути їх шляхом внесення змін до тендерної документації на даному етапі проведення процедури закупівлі в Замовника відсутня. Враховуючи викладене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів з особливостями. |
20 березня 2024 15:09
|
Електронний підпис |
20 березня 2024 13:50
|
Протокол _20.pdf |