Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44214498 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, бул. Машинобудівників, буд. 23 |
Контактна особа: |
Владислав Сарнацький +380669445925 vladsarn1@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2024 13:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 63 023 557,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 315 117,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 315117.79 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2024 13:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2024 13:29 |
ТД КР_Я.М.54 27.02.24.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-15-000017 ● 7fce0d5c4c434c6b9c2535e3cff7db0f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2024 18:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.05.2024 № 27-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 15.05.2024
№ 27-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ UA-2024-02-27-006202-a 27.02.2024 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-22 09:22:09
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція (аварійно-відновлювальні роботи) житлового будинку по вул. Я. Мудрого, 54 в м. Краматорськ, пошкодженого в результаті воєнних дій» ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-27-006202-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтверджуючими документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Пунктом 2.5 укладеного Вами договору № 15 від 27.03.2024 передбачено, що договірна ціна динамічна. Відповідно до пункту 5.31 розділу V «Настанови з визначення вартості будівництва» яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 визначено, що кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, у договірній ціні за динамічної договірної ціни не враховуються. На порушення зазначеної норми додатком до договору «Договірна ціна» передбачено, що до вартості робіт включаються «Кошти на покриття ризиків». Прошу пояснити викладену вище невідповідність вимогам діючого законодавства?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-27 16:56:02
відповідь на моніторинг закупівлі за предметом «Реконструкція (аварійно-відновлювальні роботи) житлового будинку по вул. Я. Мудрого, 54 в м. Краматорськ, пошкодженого в результаті воєнних дій» ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-27-006202-a)
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі Робочого проекту «Реконструкція (аварійно-відновлювальні роботи) житлового будинку по вул. Я. Мудрого, 54 в м. Краматорськ, пошкодженого в результаті воєнних дій», який має позитивний експертний звіт щодо розгляду проєктної документації на будівництво (файл експертний звіт _Я. Мудрого, 54.pdf) та зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (файл ЗКР_Я. Мудрого, 54.pdf).
2. Управлінням житлово-комунального господарства Краматорської міської ради 27 травня 2024 року укладено додаткову угоду № 2 щодо внесення змін до договору № 15 від 27 березня 2024 року, а саме до додатків:
- Додаток № 1 (Протокол узгодження договірної ціни на виконання робіт);
- Додаток № 2 (Календарний графік виконання робіт за договором);
- Додаток № 3 (План фінансування робіт за договором);
- Додаток № 4 (договірна ціна на виконання робіт за договором).
З повагою
уповноважена особа Владислав САРНАЦЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-30 15:00:47
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція (аварійно-відновлювальні роботи) житлового будинку по вул. Я. Мудрого, 54 в м. Краматорськ, пошкодженого в результаті воєнних дій» ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-27-006202-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Кваліфікаційним критерієм «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації поміж іншого передбачено надання посвідчень та протоколів, що видані організаціями, що мають право проводити відповідне навчання, мінімум на 3-х працівників на знання: - законів і державних нормативно-правових актів України з охорони праці, гігієни праці, безпеки праці, виробничої санітарії, охорони праці в галузі, вибухопожежо- та електробезпеки, Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», дії при аварійних ситуаціях на виробництві, надання домедичної допомоги у разі нещасного випадку або загального курсу з охорони праці. Однак аналізом тендерної документації Учасника ТОВ «БТ «РЕНЕСАНС» встановлено відсутність посвідчень та протоколів на знання: - законів і державних нормативно-правових актів України з охорони праці, гігієни праці, безпеки праці, виробничої санітарії, охорони праці в галузі, вибухопожежо- та електробезпеки, Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», дії при аварійних ситуаціях на виробництві, надання домедичної допомоги у разі нещасного випадку або загального курсу з охорони праці. Прошу пояснити позицію Замовника на викладену невідповідність, та причину невідхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БТ «РЕНЕСАНС» як такого не відповідає зазначеному кваліфікаційному критерію? У разі якщо зазначені посвідчення та протоколи надані у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БТ «РЕНЕСАНС» прошу повідомити назву файлу який містить зазначені документи.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-04 09:58:24
Пояснення щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-02-27-006202-a
Кваліфікаційним критерієм «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником посвідчень та протоколів, що видані організаціями, що мають право проводити відповідне навчання, мінімум на 3-х працівників на знання: - законів і державних нормативно-правових актів України з охорони праці, гігієни праці, безпеки праці, виробничої санітарії, охорони праці в галузі, вибухопожежо- та електробезпеки, Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», дії при аварійних ситуаціях на виробництві, надання домедичної допомоги у разі нещасного випадку або загального курсу з охорони праці.
Учасником ТОВ «БТ «РЕНЕСАНС» у складі пропозиції надані Посвідчення №054-2023/5, №054-2023/4, №054-2023/3 та Витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці №054-2023 від 03.08.2023 року, де зазначено, що у 3-х працівників Учасника ТОВ «БТ «РЕНЕСАНС» перевірено знання Загального курсу з ОП (скорочено – Охорони Праці).
Наведені документи містяться у файлі «Посвідчення ОП.pdf» на 14 сторінках.
З повагою
уповноважена особа Владислав САРНАЦЬКИЙ
Надання інформації про усунення порушення замовником
про усунення порушень
2024-06-07 15:17:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 5.31 «Настанови з визначення вартості будівництва»)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БТ "РЕНЕСАНС" |
62 708 971,63
UAH з ПДВ
|
62 708 971,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БТ "РЕНЕСАНС" #43178611 |
Переможець |
62 708 971,63
UAH з ПДВ
|
12 березня 2024 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2024 15:33
|
ПРОТОКОЛ Я.М-54.pdf | укладений |
19 липня 2024 15:30
|
Дод.уг Я.М.54 - розторгнення.pdf | укладений |
19 липня 2024 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2024 15:16
|
Дод. уг Я.М. 54 ( зменшення ціни).pdf | зміни до договору |
19 липня 2024 15:08
|
Дод.уг №3 Я.М-54.pdf | зміни до договору |
19 липня 2024 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2024 16:48
|
Дод.уг.№2 Я.М.-54.pdf | зміни до договору |
27 травня 2024 16:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2024 16:23
|
Дод уг №1 Я.М.-54.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2024 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2024 10:48
|
Дог. №15 Реконструкція Я.М.- 54.pdf | укладений |
29 березня 2024 10:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни у Додатку № 2 (календарний графік) договору |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |