Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері діджиталізації діяльності Фонду
Очікувана вартість
99 400,00 UAH
UA-2024-02-27-003465-a 5df93fdf13cc4711a7f4325ccabf6008
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дердюк Ольга

380734163454 o.derdiuk@pcgf.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОНД ЧАСТКОВОГО ГАРАНТУВАННЯ КРЕДИТІВ У СІЛЬСЬКОМУ ГОСПОДАРСТВІ"
Код ЄДРПОУ: 44892603
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., вул.Хрещатик, будинок 24
Контактна особа: Дердюк Ольга
380734163454
o.derdiuk@pcgf.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72240000-9: Послуги з аналізу та програмування систем


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги у сфері діджиталізації діяльності Фонду,які зокрема включають наступне:
1. Аналіз ринку ERP-платформ для впровадження в організації (проведення глибокого аналізу доступних на ринку Enterprise Resource Planning (ERP) систем з метою вибору найбільш оптимальної платформи для задоволення специфічних бізнес-вимог фонду. Включає оцінку функціональних можливостей, сумісності з існуючою ІТ-інфраструктурою, вартості впровадження та експлуатації).
2. Підготовка первинної проектної документації (бізнесові та технічні вимоги) (розробка первинної проектної документації, яка включає формулювання бізнес-цілей проекту, визначення технічних вимог до ERP-системи, а також планування ресурсів та етапів реалізації проекту).
3. Супровід проекта зі сторони замовника (управління проектом впровадження ERP-системи з позиції замовника, включаючи координацію діяльності всіх зацікавлених сторін, моніторинг виконання проектних робіт, контроль за дотриманням термінів і бюджету проекту).
4. Прийом виконаного проекта зі сторони виконавця, його тестування (організація процесу приймання робіт по проекту, включаючи тестування функціональності впровадженої ERP-системи, перевірку відповідності реалізації встановленим вимогам, а також оцінку ефективності впровадження).
5. Підтримка перший місяць в процесі використання ERP-системи (консультації щодо оптимального використання функціоналу ERP-системи, вирішення технічних питань, що виникають у процесі експлуатації, а також допомогу у налаштуванні системи для досягнення максимальної ефективності її використання).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, вул.Хрещатик, будинок 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2024  —  31 березня 2024
ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем

Тендерна документація

27 лютого 2024 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дубровін Віталій Олександрович
#3019111610
Переможець 99 400,00
UAH
27 лютого 2024 11:34

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2024 12:25

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги у сфері діджиталізації діяльності Фонду,які зокрема включають наступне: 1. Аналіз ринку ERP-платформ для впровадження в організації (проведення глибокого аналізу доступних на ринку Enterprise Resource Planning (ERP) систем з метою вибору найбільш оптимальної платформи для задоволення специфічних бізнес-вимог фонду. Включає оцінку функціональних можливостей, сумісності з існуючою ІТ-інфраструктурою, вартості впровадження та експлуатації). 2. Підготовка первинної проектної документації (бізнесові та технічні вимоги) (розробка первинної проектної документації, яка включає формулювання бізнес-цілей проекту, визначення технічних вимог до ERP-системи, а також планування ресурсів та етапів реалізації проекту). 3. Супровід проекта зі сторони замовника (управління проектом впровадження ERP-системи з позиції замовника, включаючи координацію діяльності всіх зацікавлених сторін, моніторинг виконання проектних робіт, контроль за дотриманням термінів і бюджету проекту). 4. Прийом виконаного проекта зі сторони виконавця, його тестування (організація процесу приймання робіт по проекту, включаючи тестування функціональності впровадженої ERP-системи, перевірку відповідності реалізації встановленим вимогам, а також оцінку ефективності впровадження). 5. Підтримка перший місяць в процесі використання ERP-системи (консультації щодо оптимального використання функціоналу ERP-системи, вирішення технічних питань, що виникають у процесі експлуатації, а також допомогу у налаштуванні системи для досягнення максимальної ефективності її використання). 1 послуга 99 400,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2024 — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 99 400,00
UAH