Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування - (ДК 021:2015 55510000-8 "Послуги їдалень" )
Очікувана вартість
78 260,00 UAH
UA-2024-02-26-012935-a 629e30d4a563485eb15d21586485de73
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заваденко Анна

380972962419 annazavadenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Середня загальноосвітня школа №13
Код ЄДРПОУ: 22336508
Місцезнаходження: 79049, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Драгана, будинок 7
Контактна особа: Заваденко Анна
380972962419
annazavadenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації шкільного харчування - (ДК 021:2015 55510000-8 "Послуги їдалень" )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79049, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Драгана, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 лютого 2024  —  22 лютого 2024
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

27 лютого 2024 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Олійник Ольга Романівна
#2560008961
Переможець 78 260,00
UAH
26 лютого 2024 19:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2024 14:30
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2024 15:10
Додаткова угода 1 від 01.03.2024 р..pdf зміни до договору
01 березня 2024 15:08
Договір 22 від 26.02.2024.pdf укладений
27 лютого 2024 12:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму Договору на 1978,00 грн. (одна тисяча дев’ятсот сімдесят вісім гривень 00 копійок).Викласти у новій редакції пункт 3.1 Договору: «Ціна Договору становить 76 282 грн. (сімдесят шість тисяч двісті вісімдесят дві гривні 00 копійок) без ПДВ». В підпункті 6.3.3 слова «Держпродспоживслужбою та» виключити.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 76 282,00
UAH