Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Північно-Східна філія УДЦР |
Код ЄДРПОУ: | 23751625 |
Вебсайт: | http://ps.ucrf.gov.ua |
Місцезнаходження: | 61010, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Гольдбергівська, 63 |
Контактна особа: |
Ярослав Миколайович Голінко +380504015670 golinko@ucrf.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2024 13:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ТЗ в м. Полтава) - 1 послуга. Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 26 лютого 2024 13:17 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Учасник підтверджує, що
26 лютого 2024 13:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2024 13:17 |
ТД ДК 5011 ТО і ремонт ТЗ_Полтава.docx | |
26 лютого 2024 13:17 |
ТД ДК 5011 ТО і ремонт ТЗ_Полтава.docx | |
26 лютого 2024 13:17 |
Проект Договору ДК 5011 ТО і ремонт ТЗ_Полтава.docx | |
26 лютого 2024 13:17 |
Проект Договору ДК 5011 ТО і ремонт ТЗ_Полтава.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТО ПРАЙД" |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
420 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТО ПРАЙД"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТО ПРАЙД" #41165490 |
Рішення скасоване |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 13:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 березня 2024 11:29
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТО ПРАЙД" #41165490 |
Відхилено |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 14:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
Відповідно до абзацу 5 підпункту 2 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації Учасник має надати копії діючих договорів (договору) учасника з надавачами (надавачем) послуг з шиномонтажу в містах Кременчук, Лубни, Гадяч, Миргород, Кобеляки, Лохвиця Полтавської області або згоди (згода) надавачів (надавача) послуг з шиномонтажу в зазначених містах про готовність укладання договору співпраці з учасником про надання послуг з шиномонтажу. У складі тендерної пропозиції Учасником надано: - Договір № 01/01/2024 від 01.01.2024 р., укладений між ТОВ «СТО ПРАЙД», у якості Замовника, та ФОП Василенко А.В., у якості Виконавця, у якому, згідно підпункту 1.1, Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе послуги шиномонтажу, ремонту автомобільних шин та колісних дисків транспортних засобів Замовника (далі – Послуги), в тому числі з використанням запасних частин та витратних матеріалів Виконавця (далі Матеріали), а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконані послуги разом з використаними Матеріалами, у якому усупереч вимогам абзацу 5 підпункту 2 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації відсутня інформація про місто надання Послуги; - Договір № 99 від 28.02.2024 р., укладений між ТОВ «СТО ПРАЙД», у якості Замовника, та ТОВ «МАГНІТ-ПРОМ», у якості Виконавця, у якому, згідно пункту 1, Замовник доручає, а Виконавець бере на себе виконання послуг технічного обслуговування легкових, вантажних автомобілів і інших транспортних засобів відповідно до списку, що додається до договору, із зазначенням у ньому номерів, типів та моделей машин (Додаток №1), згідно пункту 3, послуги технічного обслуговування автомобілів та інших транспортних засобів здійснюються за адресою: м. Кременчук, вул. Свіштовська, 45 та, згідно пункту 4, оплата за послуги здійснюється згідно з прейскуранта цін, який є невід’ємною частиною договору (Додаток № 2), у якому відсутні зазначені Додатки; - Договір № 24-03 від 01.03.2024 р., укладений між ТОВ «СТО ПРАЙД», у якості Замовника, та ФОП Левченко Сергій Олексійович, у якості Виконавця, у якому, згідно підпункту 1.1, Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе послуги шиномонтажу, ремонту автомобільних шин та колісних дисків транспортних засобів Замовника (далі – Послуги), в тому числі з використанням запасних частин та витратних матеріалів Виконавця (далі Матеріали), а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконані послуги разом з використаними Матеріалами, у якому усупереч вимогам абзацу 5 підпункту 2 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації відсутня інформація про місто надання Послуги; - Договір № 3 від 01.03.2024 р., укладений між ТОВ «СТО ПРАЙД», у якості Замовника, та ФОП Плахотник Євгеній Миколайович, у якості Виконавця, у якому, згідно підпункту 1.1, Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе послуги шиномонтажу, ремонту автомобільних шин та колісних дисків транспортних засобів Замовника (далі – Послуги), в тому числі з використанням запасних частин та витратних матеріалів Виконавця (далі Матеріали), а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконані послуги разом з використаними Матеріалами, у якому усупереч вимогам абзацу 5 підпункту 2 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації відсутня інформація про місто надання Послуг. Відповідно пункту 1 Додатку № 2 до Тендерної документації Учасник для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям має надати, зокрема, Договір або сертифікат або свідоцтво на право використання спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення для виконання та розрахунку ремонтних та сервісних операцій з урахуванням вимог виробників колісних транспортних засобів. У складі тендерної пропозиції Учасником надано сертифікат AUTEL та Договір поставки № 01/01/2024 від 01 січня 2024 року, укладений між ТОВ «ПРАЙД СЕРВІС», у якості Постачальника, та ТОВ «СТО ПРАЙД», у якості Покупця, у якому, згідно підпункту 1.1, Продавець зобов’язується поставити та передати у власність Покупця сканер діагностичний Autel MaxiDAS DS 808 BT Haynes Pro (надалі – Товар), згідно його замовлень, а Покупець зобов’язується здійснити оплату вартості та прийняти Товар, назва якого, марка, кількість та ціна вказуються в накладних, які є невід’ємною частиною цього Договору. Відповідно пункту 1 наданого Акту приймання-передачі товару від 01.01.2024 р. Постачальник передав, а Покупець прийняв наступний Товар: сканер діагностичний Autel MaxiDAS DS 808 BT Haynes Pro у кількості 1 шт. З зазначених документів, що надані Учасником, усупереч вимогам пункту 1 Додатку № 2 до Тендерної документації не вбачається право використання спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення для виконання та розрахунку ремонтних та сервісних операцій з урахуванням вимог виробників колісних транспортних засобів. Відповідно пункту 2 Додатку № 2 до Тендерної документації Учасник для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям має надати, зокрема, довідку у довільній формі з інформацією про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням досвіду роботи кожного працівника, посаду (спеціальність). Усупереч вимогам пункту 2 Додатку № 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасником надано «Довідку про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації», яка не містить інформації про досвід роботи кожного працівника. Відповідно до Додатку № 1 до Тендерної документації погодження з технічними вимогами, підтверджується підписом уповноваженої особи Учасника із зазначенням посади, прізвища, ініціалів та засвідчені печаткою (у разі її використання). У складі тендерної пропозиції Учасником надано листа «Дод.1.pdf», в якому усупереч вимогам Додатку № 1 до Тендерної документації, Товариство з обмеженою відповідальністю «СТО ПРАЙД», в особі директора Гусака Віктора Миколайовича, як Учасник процедури закупівлі процедури закупівлі підтверджує відповідальність технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, які викладені у Додатку № 1 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 4 пункту 1 розділу III Тендерної документації, Учасник має надати письмову згоду з проектом Договору про закупівлю, відповідно до Додатку № 3 до ТД. У складі тендерної пропозиції Учасником надано Лист-згоду з проектом договору за вих 67 від 01.03.2024, у якому, усупереч вимогам підпункту 4 пункту 1 розділу III Тендерної документації, «Товариство з обмеженою відповідальністю «СТО ПРАЙД» на виконання вимог тендерної документації повідомляє, що якщо нас визнають переможцем погоджуємося підписати договір не раніше 5 днів та не пізніше 15 днів з моменту визнання. З умовами договору згодні та обов’язуємося виконати у встановлені терміни». Відповідно абзацу 3 пункту 2 Додатку № 1 до Тендерної документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) обсяг послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ Замовника складається з обсягу запасних частин та витратних матеріалів, які необхідно замінити або використати при наданні послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ, який становить 250% від вартості обсягу послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ. Усупереч абзацу 3 пункту 2 Додатку № 1 до Тендерної документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) у складі тендерної пропозиції Учасником у листі вих. №1 від 01.03.2024 «ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ЛЮДИНО-ГОДИНИ» зазначено, що «Запасні частини та витратні матеріали становлять не більше 300% від суми вартості пропозиції (з ПДВ, якщо Учасник є платником ПДВ) за послуги з технічного обслуговування та ремонту ТЗ Замовника». Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати: - копії діючих договорів (договору) учасника з надавачами (надавачем) послуг з шиномонтажу в містах Кременчук, Лубни, Гадяч, Миргород, Кобеляки, Лохвиця Полтавської області або згоди (згода) надавачів (надавача) послуг з шиномонтажу в зазначених містах про готовність укладання договору співпраці з учасником про надання послуг з шиномонтажу; - договір або сертифікат або свідоцтво на право використання спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення для виконання та розрахунку ремонтних та сервісних операцій з урахуванням вимог виробників колісних транспортних засобів; - довідку у довільній формі з інформацією про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням досвіду роботи кожного працівника, посаду (спеціальність); - погодження з технічними вимогами, зазначеними у Додатку № 1 до Тендерної документації, підтверджене підписом уповноваженої особи Учасника із зазначенням посади, прізвища, ініціалів та засвідчені печаткою (у разі її використання); - письмову згоду з проектом Договору про закупівлю, відповідно до Додатку № 3 до ТД; - визначення вартості людино-години з обсягом послуг з технічного обслуговування і ремонту КТЗ Замовника згідно абзацу 3 пункту 2 Додатку № 1 до Тендерної документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ).