Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Покровська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04340342 |
Вебсайт: | https://pokrovska-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 53273, Україна , Дніпропетровська обл., с. Покровське, вул. Калнишевського, 19Б |
Контактна особа: |
Ірина Швець +380988205975 zakupka.pokrovske@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2024 10:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 765 705,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 657,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги проводиться протягом 30 (тридцяти) календарних днів, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання актів наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2024 10:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2024 10:29 |
Додаток 3 проєкт договору.docx | |
26 лютого 2024 10:29 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-28-000001 ● 480468f2873948b1b47076ab3e9f1670
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2024 16:07 |
02.04.2024 № 39
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.04.2024 № 39
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2024-02-26-002023-a 26.02.2024 Покровська сільська рада Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-11 17:00:24
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт, а саме: Утримання в належному стані зовнішніх мереж водопостачання, а саме поточний ремонт водопроводу з підключенням до альтернативних джерел водозабезпечення по вул. Шевченка, 1 ж в с. Покровське Нікопольського району Дніпропетровської області . Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53273, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Покровське, вул. Шевченка, 1ж, 45332200-5 — Водопровідні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-26-002023-a), яку проведено Покровською сільська рада (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. У Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів, які вимагаються Замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам, а саме документи, які надає учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно пункту 1 цього Додатку, Учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, має надати Довідку наявність обладнання та матеріально-технічної бази та правові підстави користування ним. Для підтвердження наявності зазначеного у довідці обладнання учасник надав Довідку від 04.03.2023 (не 2024) №84, в якій зазначений перелік матеріально-технічної бази. Однак, цей перелік не відповідає в повному обсязі матеріально-технічній базі, яка визначена учасником в підсумкових відомостях ресурсів. Так, в довідці є в наявності агрегат зварювальний Патон СТШ-400СГД, який за своїми властивостями є трансформатором передбаченим для ручного електродугового зварювання алюмінієвих сплавів та сталі. При цьому, в підсумковій відомості ресурсів передбачений апарат для зварювання поліпропіленових труб, які є і у будівельних матеріалах підсумкової відомості (труби поліетиленові для подачі холодної води РЕ 100).
Крім того, у пункті 2 Додатку 1 щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учаснику необхідно надати довідку за формою про працівників відповідної кваліфікації, з долученням документів, які засвідчують можливість використання праці такого працівника. Учасником надана довідка від 04.03.2024 №80 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Однак, у переліку відсутні дані щодо водіїв для керування орендованим транспортом, так як у договорі оренди від 01.02.2024 №02/24 орендодавець передає, а орендар приймає у тимчасове оплатне користування будівельні машини та механізми, без екіпажу (водіїв). Крім того, відповідно до опису предмета закупівлі надається послуга з утримання в належному стані зовнішніх мереж водопостачання, а саме поточний ремонт водопроводу з підключенням до альтернативних джерел водозабезпечення. При цьому, учасником не передбачене залучення кваліфікованих слюсарів – сантехніків, або сантехніків.
Враховуючи вищезазначене, чому тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ фірма "СБ-Комплекс" не була відхилена?
Крім того, надайте інформацію щодо стану виконання договору від 18.03.2024 №21.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-16 16:40:07
Надання пояснень на виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби (обл.) від 11.04.2024 року.
На запит до Покровської сільської ради у зв`язку з проведенням моніторингу Східним офісом Держаудитслужби (обл.) закупівлі послуг: «Код ДК 021:2015: 45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Утримання в належному стані зовнішніх мереж водопостачання, а саме поточний ремонт водопроводу з підключенням до альтернативних джерел водозабезпечення по вул. Шевченка, 1 ж в с. Покровське Нікопольського району Дніпропетровської області)» надаємо пояснення:
1. Очікувана вартість закупівлі передбачена кошторисом та річним планом закупівель Покровської сільської ради на 2024 рік, ґрунтується на всіх складових ціни та включає в себе вартість ціни на послуги, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідні послуги. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно рішення сесії Покровської сільської ради від 24 січня 2024 року №2461-42/VIII «Про внесення змін до рішення сільської ради від 13 грудня 2023 року №2426-40/VIII «Про бюджет Покровської сільської територіальної громади на 2024 рік» (з урахуванням внесених змін) по КПКВ 0116013 «Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства».
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, та складає 1765705,00 грн. (один мільйон сімсот шістдесят п’ять тисяч сімсот п’ять грн. 00 коп.).
Було зроблено розрахунок - локальний кошторис на предмет закупівлі в програмному комплексі АВК-5 (3.8.4.) з зазначенням технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно переліку послуг, що були визначені в дефектному акті по предмету закупівлі.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по вищезазначеній закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Покровської сільської ради за посиланням: https://pokrovska-gromada.gov.ua/prozorro/
3. Відповідно пункту 1 Додатку 1 ТД, на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, Учасник надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 04.03.2023 №84, що потрібно читати як «2024 рік» та що є формальною помилкою, та правові підстави користування ними, в якій зазначений перелік матеріально-технічної бази. В довідці відсутній апарат для зварювання поліпропіленових труб в зв’язку з тим, що замовником конкретно він не вимагався у тендерній документації. Але Учасник наявним переліком обладнання та матеріально-технічної бази зобов’язався надати послуги по предмету закупівлі.
Відповідно пункту 2 Додатку 1 ТД на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник надав довідку від 04.03.2024 №80 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з долученням документів, які засвідчують можливість використання праці таких працівника. У переліку відсутні дані щодо водіїв для керування орендованим транспортом, так як в тендерній документації Замовника чітко не вимагалась наявність водіїв.
З приводу того, що учасником не передбачене залучення кваліфікованих слюсарів – сантехніків, або сантехніків пояснюємо, що для надання послуги з утримання в належному стані зовнішніх мереж водопостачання, а саме поточний ремонт водопроводу з підключенням до альтернативних джерел водозабезпечення учасником передбачено залучення електрослюсаря – будівельника, будівельних робітників, монтажника, так як послуги надавались по поточному ремонту зовнішніх мереж водопостачання, а не внутрішніх мереж або каналізації. Також вимога в тендерній документації Замовника наявності конкретних професій, а саме залучення кваліфікованих слюсарів – сантехніків, або сантехніків відсутня.
Тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ фірма «СБ-Копмлекс» не була відхилена з вищезазначених питань в зв’язку з тим, що я, як уповноважена особа прийняла рішення, що тендерна пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації. Учасник укладеним договором по закупівлі від 18.03.2024 № 21 зобов’язався своїми силами і засобами та на свій ризик надати послуги: Код ДК 021: 2015:45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Утримання в належному стані зовнішніх мереж водопостачання, а саме поточний ремонт водопроводу з підключенням до альтернативних джерел водозабезпечення по вул. Шевченка, 1 ж в с. Покровське Нікопольського району Дніпропетровської області).
Повідомляємо, що договір від 18.03.2024 № 21 виконано повністю. Для підтвердження надаємо Платіжну інструкцію № 281 від 27.03.2024, яка оплачена 29.03.2025, Акт приймання наданих послуг № 04 від 27.03.2024 (форма КБ-2в), Довідку про вартість виконаних послуг та витрати від 27.03.2024р. (форма КБ-3).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Наступним інформуємо про те, що згідно висновку Східного офісу Держаудитслужби по моніторингу UA-M-2024-03-28-000001, опублікованого 19.04.2024 року, (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-02-26-002023-a), Покровською сільською радою було здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності особи, якою допущені порушення, викладені у висновку, та надаємо документальне підтвердження даного факту, а саме Розпорядження в. о. сільського голови від 24.04.2024р. № К-73 про притягнення особи до дисциплінарної відповідальності у вигляді оголошення їй догани.
2024-04-25 16:41:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ фірма "СБ-Комплекс" |
1 692 744,07
UAH з ПДВ
|
1 692 744,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ фірма "СБ-Комплекс" #21877948 |
Переможець |
1 692 744,07
UAH з ПДВ
|
08 березня 2024 15:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 березня 2024 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 16:44
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2024 13:44
|
Договір № 21 від 18.03.2024.pdf | укладений |
18 березня 2024 13:43
|