Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конверти, поштові листівки та неілюстровані поштові листівки
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2024-02-26-001912-a 1d4ddfe73f3e4263ac7fa45aad908956
Закупівля без використання електронної системи    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Свириденко Катерина Олександрівна

+380668441712 kpposlugakp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Для друку оголошення необхідно завершити дії на майданчику

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Послуга" Прилуцької міської ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 36979569
Місцезнаходження: 17500, Україна , Чернігівська обл., місто, вул. Білецького - Носенка, 7, м. Прилуки
Контактна особа: Свириденко Катерина Олександрівна
+380668441712
kpposlugakp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2750 штуки
Конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Б.-Носенка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 лютого 2024 12:09
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №34 від 26.02.2024 року було затверджено та оприлюднено зміни до річного плану закупівель на 2024 рік, доповнивши його предметом закупівлі: «ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Конверти, поштові листівки та неілюстровані поштові листівки)», очікуваною вартістю 8000,00 грн. Під час оприлюднення відповідної інформації уповноваженою особою було допущено технічну помилку в частині «Оголошення закупівлі», оскільки станом на 26.02.2024 року було затверджено тільки зміни до річного плану закупівель, але не вирішено оприлюднювати звіт про укладений договір, оскільки договір ще не укладено.
Документи:
26 лютого 2024 12:17
Електронний підпис
26 лютого 2024 12:09
Протокол
26 лютого 2024 12:09
Протокол