Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
1. Шприц високого тиску для ангіографії (Код НК 024:2023: 15286 - Ангіографічний шприц);
2. Спиця Ілізарова (Код НК 024:2023: 58340 – Спиця для системи внутрішньої фіксації кістково-реберного каркаса);
3. Спиця Кіршнера (Код НК 024:2023: 58340- Спиця для системи внутрішньої фіксації кістково- реберного каркаса);
4. Набір для ентерального харчування (Код НК 024:2023: 62256 - Подовжувач трубки для ентерального харчування стерильний);
5. Шкірний степлер (Код НК 024:2023: 59873- Степлер лінійний ручний для відкритих операцій одноразового використання);
6. Сітка медична для відновлювальної xipypгiï Розмір 6х11(Код НК 024:2023: 44756 - Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна);
7. Сітка медична для відновлювальної хірургії Розмір 15х15 (Код НК 024:2023: 44756- Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна)
8. Сітка медична для відновлювальної хірургії Розмір30х30 (Код НК 024:2023: 44756- Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна);
9. Щіточка ендоцервікальна (Код НК 024:2023: 32368-Щітка цитологічна цервікальна);
10. Набір отоларингологічний (Код НК 024:2023: 44069-Одноразовий набір для ЛОР хірургічних процедур, що не містить лікарських засобів);
11. З’єднувальна трубка з подвійним клапаном для двохколбового інжектора (Код НК 024:2023: 44685 – З’єднувальна трубка для введення рентгенконтрастної речовини)
Очікувана вартість
1 979 047,36 UAH
UA-2024-02-23-010110-a ● 6bb185a3d15e4048950dfed4d26057f7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01984174 |
Вебсайт: | https://plil.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, ДНІПРОВСЬКА, будинок 541 |
Контактна особа: |
Вікторія Засядьвовк +380995295955 zasadvovkviktoria22@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 979 047,36 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 895,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 штуки
1. Шприц високого тиску для ангіографії (Код НК 024:2023: 15286 - Ангіографічний шприц)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
НК 024:2023: 15286 — Ангіографічний шприц
600 штуки
2. Спиця Ілізарова (Код НК 024:2023: 58340 – Спиця для системи внутрішньої фіксації кістково-реберного каркаса)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
НК 024:2023: 58340 — Спиця для системи внутрішньої фіксації кістково-реберного каркаса
300 штуки
3. Спиця Кіршнера (Код НК 024:2023: 58340- Спиця для системи внутрішньої фіксації кістково- реберного каркаса)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
НК 024:2023: 58340 — Спиця для системи внутрішньої фіксації кістково-реберного каркаса
200 штуки
4. Набір для ентерального харчування (Код НК 024:2023: 62256 - Подовжувач трубки для ентерального харчування стерильний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
НК 024:2023: 62256 — Подовжувач трубки для ентерального харчування стерильний
300 штуки
5. Шкірний степлер (Код НК 024:2023: 59873- Степлер лінійний ручний для відкритих операцій одноразового використання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
НК 024:2023: 59873 — Степлер лінійний ручний для відкритих операцій одноразового використання
60 штуки
6. Сітка медична для відновлювальної xipypгiï Розмір 6х11(Код НК 024:2023: 44756 - Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
НК 024:2023: 44756 — Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна
24 штуки
7. Сітка медична для відновлювальної хірургії Розмір 15х15 (Код НК 024:2023: 44756- Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
НК 024:2023: 44756 — Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна
12 штуки
8. Сітка медична для відновлювальної хірургії Розмір30х30 (Код НК 024:2023: 44756- Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
НК 024:2023: 44756 — Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна
300 штуки
9. Щіточка ендоцервікальна (Код НК 024:2023: 32368-Щітка цитологічна цервікальна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
НК 024:2023: 32368 — Щітка цитологічна цервікальна
2210 штуки
10. Набір отоларингологічний (Код НК 024:2023: 44069-Одноразовий набір для ЛОР хірургічних процедур, що не містить лікарських засобів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
НК 024:2023: 44069 — Одноразовий набір для ЛОР хірургічних процедур, що не містить лікарських засобів
1350 штуки
11. З’єднувальна трубка з подвійним клапаном для двохколбового інжектора (Код НК 024:2023: 44685 – З’єднувальна трубка для введення рентгенконтрастної речовини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
НК 024:2023: 44685 — З’єднавальна трубка для введення рентгенконтрастної речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі пред'явленої Постачальником видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2024 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2024 15:26 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 13.02.2024).docx | |
23 лютого 2024 15:26 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 13.02.2024).docx | |
23 лютого 2024 15:26 |
Додаток 4 до тендерної документації (Цінова пропозиція).DOCX | |
23 лютого 2024 15:26 |
Додаток 4 до тендерної документації (Цінова пропозиція).DOCX | |
23 лютого 2024 15:26 |
Додаток 3 до тендерної документації (ПРОЕКТ ДОГОВОРА).docx | |
23 лютого 2024 15:26 |
Додаток 3 до тендерної документації (ПРОЕКТ ДОГОВОРА).docx | |
23 лютого 2024 15:26 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
23 лютого 2024 15:26 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
23 лютого 2024 15:26 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx | |
23 лютого 2024 15:26 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-23-010110-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ГЛОМАЛКОМПАНІ, Код ЄДРПОУ:41085337
Дата подання: 27 лютого 2024 10:31
Дискримінаційна вимога щодо гарантійного листа
Шановний Замовнику! Доводимо до відома, що вимога, вказана в Додатку № 2 до тендерної документації, містить дискримінаційні вимоги, а саме:
Додаток 2 Загальні вимоги Пункт 3:
3. 3 метою запобігання постачання фальсифікату, чи товару з непідтвердженим походженням, Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника — якщо ïx відповідні повноваження поширюються на територію України), a6o представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедурb закупівлі, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення про закупівлю, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Таким чином, вимагаючи надання цього гарантійного листа від виробника, Замовник ставить в нерівне становище можливих Учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Цією вимогою дискримінуються потенційні Учасники торгів (у тому числі наше підприємство). При чому таких організацій-посередників в ланцюгу постачання обладнання може бути декілька. Крім того є таки Учасники, у яких вже є в наявності весь обсяг даного товару, тому вони також не зможуть надати гарантійний лист від виробника.
Також згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону Замовник торгів при визначенні технічних та якісних характеристик товару повинен керуватися існуючими міжнародними або національними стандартами.
Тому просимо Вас внести зміни до тендерної документації, усунувши цю дискримінаційну вимогу. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога вже не один раз зустрічається у тендерній документації Вашої лікарні та внесена для того, щоб лобіювати інтереси Замовника. Якщо Ви відмовитесь вносити відповідні зміни, то ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ і процедура закупівлі буде призупинена.
Розгорнути
Згорнути
Додаток 2 Загальні вимоги Пункт 3:
3. 3 метою запобігання постачання фальсифікату, чи товару з непідтвердженим походженням, Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника — якщо ïx відповідні повноваження поширюються на територію України), a6o представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедурb закупівлі, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення про закупівлю, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Таким чином, вимагаючи надання цього гарантійного листа від виробника, Замовник ставить в нерівне становище можливих Учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Цією вимогою дискримінуються потенційні Учасники торгів (у тому числі наше підприємство). При чому таких організацій-посередників в ланцюгу постачання обладнання може бути декілька. Крім того є таки Учасники, у яких вже є в наявності весь обсяг даного товару, тому вони також не зможуть надати гарантійний лист від виробника.
Також згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону Замовник торгів при визначенні технічних та якісних характеристик товару повинен керуватися існуючими міжнародними або національними стандартами.
Тому просимо Вас внести зміни до тендерної документації, усунувши цю дискримінаційну вимогу. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога вже не один раз зустрічається у тендерній документації Вашої лікарні та внесена для того, щоб лобіювати інтереси Замовника. Якщо Ви відмовитесь вносити відповідні зміни, то ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ і процедура закупівлі буде призупинена.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 лютого 2024 10:29
Шановний потенційний учасник!
На вашу вимогу повідомляємо наступне:
Гарантійний лист - це гарантована поставка товару у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника.
Гарантійний лист надає Замовнику гарантію постачання нефальсифікованого товару, підтверджує його офіційне походження, виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію та є гарантією вчасної поставки товару. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, замовник відповідно до наданого у складі учасника пропозиції гарантійного листа від виробника (його офіційного представника (дистриб’ютора) або заявника державної реєстрації предмету закупівлі в Україні, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо повного та всебічного виконання договору.
Як засвідчує практика, без надання учасниками закупівлі гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі гарантійних листів від виробників (його офіційних представників (дистриб’юторів), ризики невиконання учасниками-переможцями закупівель суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими.
Останнім часом почастішали випадки обману з боку постачальників, які стають переможцями закупівель, в питаннях наявності запропонованого товару, його якості. Через це зриваються терміни поставки недобросовісними постачальниками, запропонований товар після підписання договору не відповідає вимогам Замовника. Розізвання договорів можливо, але призводить до затягування процедури надходження на підприємство необхідних виробів медичного призначення, через що страждають пацієнти, бо неможливо вчасно забезпечити цих людей життєво необхідними виробами медичного призначення. Саме це є вагомою причиною запиту відповідного гарантійного листа. Адже наше підприємство, як медичний заклад, повинен допомагати пацієнтам отримувати необхідні їм вироби медичного призначення та захистити їх від фальсифікованої продукції.
Тому варто зазначити, що дана вимога передусім спрямована на здійснення закупівлі товару саме належної якості та уникнути можливості закупівлі фальсифікатів. Крім цього, встановлюючи вимогу про надання даного документу у складі пропозиції ми отримуємо певні гарантії щодо поставки товару у необхідній кількості та належної якості з належним строком придатності. Досягти аналогічного результату при поставці товару, у випадку відсутності даної вимоги є абсолютно неможливим, що може призвести до надання нами неякісних медичних послуг. Також замовник забезпечує можливість приймати участь всім потенційним учасникам та пропонувати свою пропозицію і при цьому отримувати гарантійні листи.
Необхідно зазначити, що ринок виробів медичного призначення в Україні представлений великою кількістю постачальників та виробників. Виробники медичних матеріалів чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) самі зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому та на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх товар.
Також необхідно зазначити, що товар який необхідний для публічної закупівлі все одно купується у офіційного виробника, імпортера, уповноваженої особи в Україні виробником, тобто саме у тих юридичних осіб, які надають гарантійні листи для публічних закупівель.
Вимоги тендерної документації поширюються не на конкретних суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників відкритих торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Як зазначає заявник вимоги: «При чому таких організацій-посередників в ланцюгу постачання обладнання може бути декілька». Ми не проти такої ситуації, але це ускладнює, а іноді і унеможливлює відслідкувати ланцюжок поставки товару і впевнитися, що товар нефальсифікований і має відповідну сертифікацію.
Незгода потенційного учасника з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними.
Замовник жодним чином не обмежує і не дискримінує учасників, прив’язуючи їх до конкретних виробників (представництв, філій виробників). Замовник лише намагається уникнути постачання продукції неналежної якості або фальсифікату, яка необхідна для безперебійної та якісної роботи лікарні та надання допомоги пацієнтам.
На вашу вимогу повідомляємо наступне:
Гарантійний лист - це гарантована поставка товару у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника.
Гарантійний лист надає Замовнику гарантію постачання нефальсифікованого товару, підтверджує його офіційне походження, виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію та є гарантією вчасної поставки товару. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, замовник відповідно до наданого у складі учасника пропозиції гарантійного листа від виробника (його офіційного представника (дистриб’ютора) або заявника державної реєстрації предмету закупівлі в Україні, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо повного та всебічного виконання договору.
Як засвідчує практика, без надання учасниками закупівлі гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі гарантійних листів від виробників (його офіційних представників (дистриб’юторів), ризики невиконання учасниками-переможцями закупівель суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими.
Останнім часом почастішали випадки обману з боку постачальників, які стають переможцями закупівель, в питаннях наявності запропонованого товару, його якості. Через це зриваються терміни поставки недобросовісними постачальниками, запропонований товар після підписання договору не відповідає вимогам Замовника. Розізвання договорів можливо, але призводить до затягування процедури надходження на підприємство необхідних виробів медичного призначення, через що страждають пацієнти, бо неможливо вчасно забезпечити цих людей життєво необхідними виробами медичного призначення. Саме це є вагомою причиною запиту відповідного гарантійного листа. Адже наше підприємство, як медичний заклад, повинен допомагати пацієнтам отримувати необхідні їм вироби медичного призначення та захистити їх від фальсифікованої продукції.
Тому варто зазначити, що дана вимога передусім спрямована на здійснення закупівлі товару саме належної якості та уникнути можливості закупівлі фальсифікатів. Крім цього, встановлюючи вимогу про надання даного документу у складі пропозиції ми отримуємо певні гарантії щодо поставки товару у необхідній кількості та належної якості з належним строком придатності. Досягти аналогічного результату при поставці товару, у випадку відсутності даної вимоги є абсолютно неможливим, що може призвести до надання нами неякісних медичних послуг. Також замовник забезпечує можливість приймати участь всім потенційним учасникам та пропонувати свою пропозицію і при цьому отримувати гарантійні листи.
Необхідно зазначити, що ринок виробів медичного призначення в Україні представлений великою кількістю постачальників та виробників. Виробники медичних матеріалів чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) самі зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому та на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх товар.
Також необхідно зазначити, що товар який необхідний для публічної закупівлі все одно купується у офіційного виробника, імпортера, уповноваженої особи в Україні виробником, тобто саме у тих юридичних осіб, які надають гарантійні листи для публічних закупівель.
Вимоги тендерної документації поширюються не на конкретних суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників відкритих торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Як зазначає заявник вимоги: «При чому таких організацій-посередників в ланцюгу постачання обладнання може бути декілька». Ми не проти такої ситуації, але це ускладнює, а іноді і унеможливлює відслідкувати ланцюжок поставки товару і впевнитися, що товар нефальсифікований і має відповідну сертифікацію.
Незгода потенційного учасника з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними.
Замовник жодним чином не обмежує і не дискримінує учасників, прив’язуючи їх до конкретних виробників (представництв, філій виробників). Замовник лише намагається уникнути постачання продукції неналежної якості або фальсифікату, яка необхідна для безперебійної та якісної роботи лікарні та надання допомоги пацієнтам.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПВКП Промімпекс |
1 642 436,00
UAH з ПДВ
|
1 642 436,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПВКП Промімпекс #30149094 |
Переможець |
1 642 436,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2024 12:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2024 13:58
|
Договір №62 від 13.03.2024.pdf | укладений |
14 березня 2024 13:55
|