Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄМІЛЬЧИНСЬКА ЛІКАРНЯ" ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01991659 |
Місцезнаходження: | 11201, Україна , Житомирська обл., Ємільчине, вул. 1 Травня, будинок 133 |
Контактна особа: |
Світлана Піка +380973827518 tendercrlem@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відеогастроскоп (ДК 021-2015: 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків (33168100-6 - Ендоскопи), НК 024:2023: 17663 - Гнучкий відеогастроскоп | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2024 14:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2024 13:55 |
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx | |
23 лютого 2024 13:55 |
Додаток 5 до ТД.docx | |
23 лютого 2024 13:55 |
оголошення.pdf | |
23 лютого 2024 13:55 |
ТД.docx | |
23 лютого 2024 13:55 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
23 лютого 2024 13:55 |
Д_1_Кваліф.критерії,п.47 Особливостей та інші вимоги.docx | |
23 лютого 2024 13:55 |
Додаток 2 МТВ ВІДЕОГАСТРОСКОП.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-11-000052 ● 205f4e0f7f844a958fd141022150890a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2024 14:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.03.2024
№ 25-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.03.2024 № 25-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
12. UA-2024-02-23-007608-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-14 11:41:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Відеогастроскоп (ДК 021-2015: 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків (33168100-6 - Ендоскопи), НК 024:2023: 17663 - Гнучкий відеогастроскоп» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-23-007608-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого (-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-15 14:34:24
Пояснення
Відповідно вимог до організації надання медичної допомоги за пакетом «Езофагогастродуоденоскопія» заклад при проведенні досліджень зобов’язаний забезпечити фотофіксацію та збереження відеоматеріалів протягом 2-х років з фіксуванням головних орієнтирів. В листопаді місяці 2020 року було придбано колоноскоп з аксесуарами ЕС – 530WL3, який оснащений ендоскопічною стійкою та відеоколоноскопом. З метою раціонального використання наявної у лікарні стійки та виконання умов НСЗУ, було прийняте рішення про закупівлю гнучкого відеогастроскопа, що підходить до наявної системи. Наявний у лікарні фіброгастродуоденоскоп в експлуатації з 2007 року та використав свій технічний ресурс. При проведенні аналізу цінової політики наявного обладнання на ринку був вибраний відеогастроскоп за найнижчою ціною, який підходить до наявної у закладі ендоскопічної стійки
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку про результати моніторингу від 25 березня 2024 року повідомляємо, що 26.03.2024року мною фахівцем з публічних закупівель, на виконання норми пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» був зроблений кваліфікований електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного закону засіб кваліфікованого електронного підпису - апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього закону.
2024-03-27 16:41:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, пункту 24 Особливостей, а саме Замовником накладено удосконалений електронний цифровий підпис.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, пункту 24 Особливостей, а саме Замовником накладено удосконалений електронний цифровий підпис.) • усунуто
Порушення усунуто, шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності осіб, якими не дотримано вимоги пункту 3 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей.
2024-04-03 08:52:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "К.С.-ГРУПП" |
1 513 515,00
UAH з ПДВ
|
1 513 515,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "К.С.-ГРУПП" #38053923 |
Переможець |
1 513 515,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2024 16:23
|
дог1513515,00.pdf | укладений |
11 березня 2024 16:21
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Відеогастроскоп | 1 | штуки |
1 513 515,00
UAH з ПДВ
|