Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт орендованих приміщень АБ «УКРГАЗБАНК» в частині облаштування до потреб маломобільних груп населення
Очікувана вартість
1 196 882,00 UAH
UA-2024-02-23-005144-a 129f59d56a454600ba71648edabdbfbc
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олексій ВОЛИНЕЦЬ

+380445941170 ovolynets@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Олексій ВОЛИНЕЦЬ
+380445941170
ovolynets@ukrgasbank.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2024 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2024 00:00
Очікувана вартість: 1 196 882,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,92%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


код згідно з ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт орендованих приміщень АБ «УКРГАЗБАНК» в частині облаштування до потреб маломобільних груп населення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник здійснює авансовий платіж у розмірі 40% загальної вартості робіт протягом 10 (десяти) операційних (банківських) днів з дати підписання Договору та на його підставі Аванс 10 Банківські 40
Виконання робіт Остаточний розрахунок за Договором здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) операційних (банківських) днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3), без зауважень Пiсляоплата 10 Банківські 60

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" 990 253,05
UAH з ПДВ
990 253,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2024 14:46
Електронний підпис
25 березня 2024 18:01
Електронний підпис
25 березня 2024 18:01
Протокол_Житомир.pdf.p7s
25 березня 2024 18:01
Фін звіт.rar.p7s
25 березня 2024 18:01
Довідка (корупція1).zip.p7s
25 березня 2024 18:01
Довідка (корупція).zip.p7s
25 березня 2024 18:01
ТОВ БТК ЛІДЕР 37414959.pdf.p7s
25 березня 2024 18:01
Додатки до договору.rar.p7s
25 березня 2024 17:40
Протокол_Житомир.pdf
25 березня 2024 15:03
Фін звіт.rar
25 березня 2024 15:03
Довідка (корупція1).zip
25 березня 2024 15:03
Довідка (корупція).zip
25 березня 2024 08:31
ТОВ БТК ЛІДЕР 37414959.pdf
25 березня 2024 08:31
Додатки до договору.rar
25 березня 2024 08:31
Витяг_ПДВ ТОВ_БТК_ЛІДЕР.pdf
09 березня 2024 15:33
Електронний підпис
09 березня 2024 15:32
26.idc.p7s
09 березня 2024 15:32
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
09 березня 2024 15:32
Довідка санкції.pdf.p7s
09 березня 2024 15:32
Довідка працівники.pdf.p7s
09 березня 2024 15:32
Витяг ЄДР.pdf.p7s
09 березня 2024 15:32
26_ДЦ_ПВР.pdf.p7s
09 березня 2024 15:32
26_ДЦ_ДЦ_3.pdf.p7s
09 березня 2024 11:34
26.idc
09 березня 2024 11:05
Тендерна пропозиція.pdf
09 березня 2024 11:05
Довідка санкції.pdf
09 березня 2024 11:05
Довідка працівники.pdf
09 березня 2024 11:05
Витяг ЄДР.pdf
09 березня 2024 11:05
26_ДЦ_ПВР.pdf
09 березня 2024 11:05
26_ДЦ_ЛКЗКР_5 Відділення 18.pdf
09 березня 2024 11:05
26_ДЦ_ДЦ_3.pdf
05 березня 2024 23:20
Електронний підпис
05 березня 2024 23:20
Електронний підпис
05 березня 2024 23:20
6 Довідка санкції.pdf.p7s
05 березня 2024 23:20
2.1 Договір Укрпошта.rar.p7s
05 березня 2024 23:20
3.1 Накази, витяги.rar.p7s
05 березня 2024 23:20
5 Гарантійний лист МТБ.pdf.p7s
05 березня 2024 23:20
10 п.47 Особливостей.pdf.p7s
05 березня 2024 23:20
Ліцензія.pdf.p7s
05 березня 2024 23:20
3 Довідка працівники.pdf.p7s
05 березня 2024 23:20
Статут.pdf.p7s
05 березня 2024 23:20
Договірна ціна.pdf.p7s
05 березня 2024 23:20
23ДЦ.xls.p7s
05 березня 2024 23:20
23.idc.p7s
05 березня 2024 23:20
1 Тендерна пропозиція.pdf.p7s
05 березня 2024 23:13
23.idc
05 березня 2024 23:13
Договірна ціна.pdf
05 березня 2024 23:13
23ДЦ.xls
05 березня 2024 23:13
1 Тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2024 23:13
Статут.pdf
05 березня 2024 23:13
3 Довідка працівники.pdf
05 березня 2024 23:13
6 Довідка санкції.pdf
05 березня 2024 23:13
5 Гарантійний лист МТБ.pdf
05 березня 2024 23:13
10 п.47 Особливостей.pdf
05 березня 2024 23:13
3.1 Накази, витяги.rar
05 березня 2024 23:13
Ліцензія.pdf
05 березня 2024 23:13
2.1 Договір Укрпошта.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР"
#37414959
Рішення скасоване 990 253,05
UAH з ПДВ
01 квітня 2024 11:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 березня 2024 16:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР"
#37414959
Відхилено 990 253,05
UAH з ПДВ
01 квітня 2024 12:50

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВИМОГУ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Шановний Учаснику, під час розгляду Вашої Пропозиції виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані в її складі. 1. У «Пропозиції щодо ціни», складеної за формою, що є Додатком 1 до Тендерної документації, допущено арифметичні помилки, а саме невірно вказано суму ПДВ. Також невірно зазначена назва закупівлі. 2. Відповідно до пп. 1.4. п. 1 розділу 3 Тендерної документації Учасник має надати довідку з інформацією про працівників, у тому числі щодо наявності освіти будівельного напрямку у виконавця робіт та інженера з проектно-кошторисної роботи. Завантажена Вами довідка не містить інформацію про наявність отриманої цими особами освіти за будівельним напрямком. Крім того, для бетоняра та малярів не вказаний досвід роботи на займаній посаді, натомість зазначено загальний стаж роботи. 3. Підпунктом 1.5. п.1. розділу 3 Тендерної документації передбачено підтвердження трудових відносин між працівником та Учасником. Вами надано витяги з трудових книжок, сформовані у 2022-2023р., та копії наказів про прийняття на роботу 2022-2023 р. Просимо підтвердити актуальність вказаних документів станом на сьогоднішній день. 4. Кошторис надано (завантажено) не за формою зведеного локального кошторису (як це передбачено пп.1.8.п.1. Тендерної документації), а за формою локального кошторису на будівельні роботи. Крім того, підсумкова відомість ресурсів сформована для кожного місця виконання робіт окремо. 5. Згідно з вимогами пп.1.10 п. 1 розділу 3 Тендерної документації Учасник разом зі Статутом (іншим установчим документом) додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. У завантажених Вами документах така інформація відсутня. 6. У заповненому (завантаженому) «Опитувальнику Учасника з соціально-екологічних питань», відповідно до вимог пп.1.13. п.1. розділу 3 Документації, невірно зазначений предмет закупівлі. Просимо привести документи Пропозиції у відповідність до вимог Тендерної документації.

Документи

18 березня 2024 11:24
Повідомлення.pdf

Документи

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій