Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
1) Форма 001/о «Журнал обліку прийому хворих у стаціонар та відмов у госпіталізації» – 2 шт; Форма 048/о «Журнал реєстрації ультразвукових досліджень» – 10 шт; Форма 002/о «Журнал обліку прийому вагітних, роділь та породіль – 2 шт; 2) Форма № 009/о “Журнал реєстрації переливання трансфузійних рідин” – 5 шт; Форма № 069/о “Журнал запису амбулаторних операцій” – 2 шт; Форма 060/о «Журнал обліку інфекційних захворювань» - 5 шт; Форма 153/о «Журнал обліку випадків перинатальної смерті – 1 шт; Форма 108-1/о “Журнал реєстрації аварій при наданні медичної допомоги ВІЛ-інфікованим особам та роботі з ВІЛ-інфікованим матеріалом” – 8 шт; Форма 510-5/о «Журнал реєстрації температури та відносної вологості у приміщенні» - 20 шт; Журнал розморожування, прибирання та дезінфекції холодильного обладнання – 10 шт; Форма 257/о «Журнал контролю роботи стерилізаторів повітряного, парового (автоклаву)» - 4 шт; Форма 498-10/о «Журнал температурного режиму холодильника» - 20 шт; Форма 032/о «Журнал запису пологової допомоги вдома» - 1 шт; «Журнал обліку та реєстрації повідомлень та приписів від державної служби з лікарських засобів» - 1 шт; Форма 510-7/о «Журнал протоколів проведення дослідження швидкими тестами» - 2 шт; «Журнал проходження медичних оглядів працівників» - 8 шт; «Журнал обліку і графік проведення генеральних прибирань» - 20шт; «Журнал обліку приходу та витрати спирту» - 8 шт; «Журнал оперативно-адміністративних обходів» - 2 шт; 3) Форма 008/о «Журнал запису оперативних втручань у стаціонарі» - 5 шт; Форма 120-7/о «Журнал обліку препаратів, психотропних речовин і прекурсорів, наркотичних засобів на постах відділень» - 3 шт; Форма 010/о «Журнал запису пологів у стаціонарі» - 2 шт; Журнал обліку видачі одноразової натуральної допомоги «Пакунок малюка» - 1 шт; Форма 064/о «Журнал обліку профілактичних щеплень» - 2 шт; Форма 510-4/о «Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів (старшої м/с) – 14 шт; «Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів і медичних виробів на постах» - 20 шт; «Журнал обліку наркозів» - 2 шт; Форма 250/о «Журнал реєстрації аналізів і її результатів» - 18 шт; 4) Форма 035/о «Журнал запису висновків лікарсько-консультативної комісії» - 3 шт; Форма 102/о «Журнал обліку новонароджених у відділенні» - 2 шт; Форма 050/о «Журнал запису рентгенологічних досліджень» - 2 шт; «Журнал реєстрації гістологічних досліджень» - 3 шт; «Журнал обліку взяття крові на біохімічне дослідження та RW» - 1 шт; Форма 366/о «Журнал обліку результатів передстерилізаційної обробки» - 2 шт; «Журнал обліку годин роботи бактеріоцидної лампи» - 15 шт; «Журнал обліку та використання вакцин» - 2 шт; Форма 147-1/о «Журнал реєстрації довідок для призначення і виплат державної допомоги у зв’язку з вагітністю і пологами» - 4 шт; Форма 003/тм «Журнал обліку телемедичних консультацій» - 6 шт.
Очікувана вартість
31 700,00 UAH
UA-2024-02-23-004644-a ● 1e5dfebc780a4dcdb03dedba3ec30259
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
23 лютого 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради "Територіальне медичне об'єднання "Стрийська міська об'єднана лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01996958 |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вулиця Дрогобицька 50 |
Контактна особа: |
Василів Оксана Ігорівна +380666053583 oksvasyliv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Журнали для закладів охорони здоров'я, А4, обкладинка картон без покриття, від 150 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82400, Україна, Львівська область, м.Стрий, вул. Шашкевича 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
117 штуки
Журнали для закладів охорони здоров'я, А4, обкладинка картон без покриття, від 50 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82400, Україна, Львівська область, м.Стрий, вул. Шашкевича 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
65 штуки
Журнали для закладів охорони здоров'я, А4, обкладинка картон ламінований, від 200 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82400, Україна, Львівська область, м.Стрий, вул. Шашкевича 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
40 штуки
Журнали для закладів охорони здоров'я, А4, обкладинка картон ламінований, від 100 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82400, Україна, Львівська область, м.Стрий, вул. Шашкевича 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Тендерна документація
23 лютого 2024 11:38 |
ПРОЗОРО МАРКЕТ Проєкт договору Журнали.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Призначення |
Можливі значення:
|
|
Формат |
Можливі значення:
|
|
Матеріал обкладинки |
Можливі значення:
|
|
Покриття обкладинки |
Можливі значення:
|
|
Кількість аркушів | від 150 | арк |
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Призначення |
Можливі значення:
|
|
Формат |
Можливі значення:
|
|
Матеріал обкладинки |
Можливі значення:
|
|
Покриття обкладинки |
Можливі значення:
|
|
Кількість аркушів | від 50 | арк |
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Призначення |
Можливі значення:
|
|
Формат |
Можливі значення:
|
|
Матеріал обкладинки |
Можливі значення:
|
|
Покриття обкладинки |
Можливі значення:
|
|
Кількість аркушів | від 200 | арк |
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Призначення |
Можливі значення:
|
|
Формат |
Можливі значення:
|
|
Матеріал обкладинки |
Можливі значення:
|
|
Покриття обкладинки |
Можливі значення:
|
|
Кількість аркушів | від 100 | арк |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" |
19 700,80
UAH з ПДВ
|
19 700,80
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Бакун Роксолана Вікторівна |
22 312,80
UAH з ПДВ
|
22 312,80
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович |
24 680,00
UAH з ПДВ
|
24 680,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" #32168763 |
Переможець |
19 700,80
UAH з ПДВ
|
29 лютого 2024 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 17:13
|
Договір | укладений |
07 березня 2024 17:05
|