Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42853384 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк , вул. Сметаніна, буд. 5 |
Контактна особа: |
Дмитро КОРОСТЕЛЬОВ +380983164745 knpkdc@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2024 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 940 364,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 403,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2024 13:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2024 13:31 |
ТД_ПЦР1.docx | |
22 лютого 2024 13:31 |
Додаток 3Н.docx | |
22 лютого 2024 13:31 |
Додаток 1Н.docx | |
22 лютого 2024 13:31 |
Додаток 2ПЦР.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-25-000041 ● 3dfcfefb999d40cba8cab0f097754be4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2024 16:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.03.2024 № 6-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 25.03.2024 № 6-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-02-22-007039-a 22.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 16:25:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі лікарських засобів різних (лабораторних реактивів) за кодом ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-22-007039-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону № 922 та пункту 43 Особливостей № 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Прошу надати пояснення щодо оприлюдненої Вами в електронній системі закупівель вимоги про усунення невідповідностей до учасника ФОП «Жадан Тетяна Михайлівна», а саме необхідності надання у строк, визначений Особливостями відсканованого письмового підтвердження відносин з виробником: - та/або філією виробника в Україні (з підтвердженням її повноважень наданих виробником); - та/або представником виробника в Україні (з підтвердженням його повноважень наданих виробником); - та/або дилером, дистриб’ютором виробника в Україні (з підтвердженням його повноважень наданих виробником); - та/або іншої уповноваженої виробником особи в Україні (з підтвердженням її повноважень наданих виробником. Письмове підтвердження повинне включати в себе: назву Учасника, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення закупівлі, та обов’язково містити актуальну інформацію, щодо кількості запропонованої продукції для участі в Закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-05 13:54:52
Відповідь КНП "КДЦ" СМР
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі лікарських засобів різних (лабораторних реактивів) за кодом ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2024-02-22-007039-а), комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Сєвєродонецької міської ради надає наступну інформацію:
1. Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось методом порівняння ринкових цін відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та визначалась на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни, інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів виробників та постачальників даної продукції на момент вивчення ринку. Довідка маркетингового дослідження та цінові пропозиції додаються в окремих PDF файлах.
Планування закупівлі, визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі проводилось на підставі Закону України «Про публічні закупівлі», а саме на підставі наявної потреби підприємства у закупівлі товарів, які входять в дану закупівлю. Формування потреби визначалось на підставі службової записки медичного директора підприємства, згідно аналізу минулих років та планування на поточний рік.
2. Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Сєвєродонецької міської ради не є органом місцевого самоврядування у зв’язку з чим не підпадає під вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Закупівля за номером ID: UA-2024-02-22-007039-а проводилась відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості)
Відповідно до пункту 41 та пункту 36 Особливостей був проведений розгляд та оцінка тендерної пропозиції учасника ФОП "ЖАДАН ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА" (ЄДРПОУ:2571100722) (далі — Учасник) яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні (лабораторні реактиви) Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону та Особливостей.
У ході розгляду пропозиції встановлено наступне, Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл Гарантійний лист ТОВ Лайтджин.pdf завантажений 28 лютого 2024 15:31, Гарантійний лист № 36 від 26 лютого 2024 року, де вказана продукція, яка пропонується для участі в Закупівлі, що відповідає предмету закупівлі, але виявлена невідповідність у кількості запропонованої продукції згідно вимог Замовника. Враховуючи вище викладене та на виконання вимог Закону та Особливостей уповноважена особа Замовника протокольним рішенням від 05.03.2024 року № 943 вирішила розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Замовник вважає за необхідне зазначити пункт 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.», тобто надання учаснику можливості на усунення невідповідностей є обов’язком, а не правом Замовника.
Важливо, що виправлення учасником ФОП "ЖАДАН ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА" невідповідностей не призвело до зміни предмета закупівлі, який був запропонований учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, його якісних та технічних характеристик та не призвело до зміни найменування товару запропонованого учасником, його марки, моделі тощо.
Враховуючи вище викладене, всі дії Замовника відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закупівля за номером ID: UA-2024-02-22-007039-а проводилась відповідно до Закону та Особливостей. Відповідно до пункту 41 та пункту 36 Особливостей був проведений розгляд та оцінка тендерної пропозиції учасника ФОП "ЖАДАН ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА" (ЄДРПОУ:2571100722) (далі — Учасник) яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні (лабораторні реактиви) Єдиного закупівельного словника, на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону та Особливостей. У ході розгляду пропозиції встановлено наступне: на вимогу пункту 2 «Загальні вимоги» Додатку № 2 до Тендерної документації, щодо підтвердження можливості поставки товару в 2024 році відповідної якості, у кількості та в терміни визначені оголошенням та пропозицією учасника, а саме: учасник повинен надати відскановане письмове підтвердження відносин з виробником та/або філією виробника в Україні (з підтвердженням її повноважень наданих виробником); та/або представником виробника в Україні (з підтвердженням його повноважень наданих виробником); та/або дилером, дистриб’ютором виробника в Україні (з підтвердженням його повноважень наданих виробником); та/або іншої уповноваженої виробником особи в Україні (з підтвердженням її повноважень наданих виробником). Письмове підтвердження повинне включати в себе назву Учасника, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення закупівлі Учасником надано файл Гарантійний лист ТОВ Лайтджин.pdf завантажений 28 лютого 2024 15:31, Гарантійний лист № 36 від 26 лютого 2024 року, де вказана продукція, яка пропонується для участі в Закупівлі, що відповідає предмету закупівлі, але виявлена невідповідність у кількості запропонованої продукції згідно вимог Замовника. Враховуючи вище викладене на виконання вимог пункту 43 Особливостей уповноважена особа Замовника протокольним рішенням від 05.03.2024 року № 943 надала учаснику можливості на усунення невідповідностей, що є обов’язком, а не правом Замовника. Важливо, що виправлення учасником ФОП "ЖАДАН ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА" невідповідностей не призвело до зміни предмета закупівлі, який був запропонований учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, його якісних та технічних характеристик та не призвело до зміни найменування товару запропонованого учасником, його марки, моделі тощо. Також зазначаємо, що в інших документах Учасника кількість товару вказана вірно. Враховуючи те, що за результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону № 922 та вимог Особливостей № 1178, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено, а вказані порушення, станом на сьогодні, не становлять негативного впливу на бюджет і не можуть бути усунені замовником у зв’язку з прийняттям рішення про намір укладення договору про закупівлю та, відповідно, переходом у нові правовідносини, укладенням договору про закупівлю (№ 64 від 12.03.2024) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом про публічні закупівлі. Сьогодні діють цивільно-правові та господарсько-правові відносини між замовником та постачальником, тому на даному етапі вказані моменти, які не є суттєвими, не можуть бути усунені, однак у наступних, подальших закупівлях уповноваженою особою будуть враховані вказані зауваження та візьмуться до уваги основні індикатори ризику». Враховуючи те, що Конституційний Суд України у Рішенні від 25.01.2012 р. № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який, серед іншого, означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Вимога припинення господарських зобов’язань за договором не відповідає критерію пропорційності, оскільки вимога розірвати договір, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів — сторін договору. Крім того об’єднаною палатою Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду в постанові від 26.05.2023 у справі № 905/77/21 уточнено правовий висновок щодо належності та ефективності визнання недійсним виконаного / частково виконаного договору як способу судового захисту. Згідно із цим правовим висновком позовна вимога про визнання недійсним договору є належним способом захисту, який передбачено законом. Разом із тим позовна вимога про визнання виконаного / частково виконаного правочину недійсним може бути ефективним способом захисту цивільних прав лише в разі, якщо вона поєднується з позовною вимогою про застосування наслідків недійсності правочину, зокрема про стягнення коштів на користь позивача, витребування майна з володіння відповідача. Виконаний чи частково виконаний договір може бути оскаржений лише за наявності очевидних суттєвих порушень закону та з одночасною вимогою про застосування наслідків його недійсності, які сприятимуть реальному поновленню порушених інтересів. Разом з тим у разі пред’явлення, за наявності беззаперечних підстав для цього, позову про визнання недійсним договору, який не виконано, необхідно ініціювати перед судом вжиття заходів забезпечення позову. Це сприятиме гарантуванню відновлення порушених інтересів держави в разі задоволення позову, що повністю відповідає вимогам Європейського суду з прав людини. Більше того, наведене узгоджується із зазначеним правовим висновком суду в аспекті ефективності визнання недійсним договору про закупівлю у випадку, коли вимогу про проведення двосторонньої реституції не було заявлено одночасно з вимогою про визнання правочину недійсним. При цьому слід ураховувати висновок об’єднаної палати Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду, зазначений у постанові від 03.03.2023 у справі № 905/448/22. Зокрема, Верховний Суд зазначив, що у випадку подання позову про стягнення грошових коштів можливість відповідача в будь-який момент як розпорядитися коштами, які знаходяться на його рахунках, так і відчужити майно, яке знаходиться у його власності, є беззаперечною, що в майбутньому утруднить виконання судового рішення, якщо таке буде ухвалено на користь позивача. За таких умов вимога надання доказів щодо очевидних речей (доведення нічим не обмеженого права відповідача в будь-який момент розпорядитися своїм майном) свідчить про застосування судом завищеного або навіть заздалегідь недосяжного стандарту доказування, що порушує баланс інтересів сторін. Відповідно до ст. 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду, повинні враховуватись іншими судами при застосуванні таких норм права. З огляду на наведене сформульовані об’єднаною палатою Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду в постановах від 26.05.2023 у справі № 905/77/21 та від 03.03.2023 у справі № 905/448/22 правові висновки необхідно брати до уваги, тому розірвання договору призведе до більш тяжких наслідків.
2024-04-18 13:28:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (( За результатами аналізу питання відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону № 922, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками встановлено порушення частини 16 статті 29 Закону № 922 та пункту 43 Особливостей № 1178.))
Оскарження в суді
Опис: | Подана позовна заява до Харківського окружного адміністративного суду (61022, м. Харків, майдан Свободи, 6) Справа № 520/11239/24 Провадження П/520/12478/24 |
Дата публікації: | 26 квітня 2024 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЖАДАН ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА" |
841 770,00
UAH з ПДВ
|
841 770,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЖАДАН ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА" #2571100722 |
Переможець |
841 770,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 15:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2024 11:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2024 17:23
|
Договір 64 від 12.03.2024р.pdf | укладений |
12 березня 2024 17:20
|