Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (Охорона особливо важливих об'єктів ТОВ "Оператор ГТС України")
Очікувана вартість
38 345 850,00 UAH
UA-2024-02-21-008321-a ● 9ee10a8cef744ce28f2e50d34effe8e3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Попова Ірина Олександрівна 380573415847 POPOVA-IA@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2024 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 лютого 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2024 15:56 |
Початок аукціону: | 01 березня 2024 15:56 |
Очікувана вартість: | 38 345 850,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 383 458,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-02-12-004148-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охорона особливо важливих об'єктів ТОВ "Оператор ГТС України" (79710000-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2024
—
19 березня 2025
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2024 10:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2024 10:09 |
24-2017 Перелік змін.docx | |
22 лютого 2024 10:09 |
24-2017 Додаток 1.1 Гарантійний лист зм.docx | |
22 лютого 2024 10:09 |
24-2017 ТД зм.docx | |
21 лютого 2024 14:22 |
24-2017_Додаток 4 Проект договору.docx | |
21 лютого 2024 14:22 |
24-2017_Додаток 2 Перелік інформації.docx | |
21 лютого 2024 14:22 |
24-2017_Додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
21 лютого 2024 14:22 |
24-2017_Додаток 1 ТЗ.docx | |
21 лютого 2024 14:22 |
24-2017_Додаток 5 форма оцінки.pdf |
22 лютого 2024 10:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 лютого 2024 10:09 |
24-2017 Перелік змін.docx
|
|||
22 лютого 2024 10:09 |
24-2017 Додаток 1.1 Гарантійний лист зм.docx
|
|||
22 лютого 2024 10:09 |
24-2017 ТД зм.docx
|
|||
21 лютого 2024 14:22 |
24-2017_Додаток 4 Проект договору.docx
|
|||
21 лютого 2024 14:22 |
24-2017_Додаток 2 Перелік інформації.docx
|
|||
21 лютого 2024 14:22 |
24-2017_Додаток 3 Вимоги до переможця.docx
|
|||
21 лютого 2024 14:22 |
24-2017_Додаток 1 ТЗ.docx
|
|||
21 лютого 2024 14:22 |
24-2017_Додаток 5 форма оцінки.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-21-008321-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТОДАВЦІВ ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ОБ′ЄДНАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙ РОБОТОДАВЦІВ ОХОРОННОЇ ГАЛУЗІ "ФЕДЕРАЦІЯ ПРОФЕСІОНАЛІВ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:40824079
Дата подання: 25 лютого 2024 12:19
Обмежувальні та дискримінаційні вимоги умов тендерної документації
На нашу думку, Замовник вже втретє намагається обійти вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», порушуючи основні принципи здійснення закупівель, обмежуючи конкуренцію та право участі в закупівлі інших учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2024 20:52
відповідь на лист від 25.02.2024 року
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Товариство) за результатом розгляду листа від 25.02.2024 «Федерації професіоналів безпеки» (далі - Федерація) повідомляє наступне.
1. Щодо вимоги здійснення охорони виключно державними компаніями.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 березня 2015 року № 83, ТОВ «Оператор ГТС України» віднесено до переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави.
Тобто, Товариство повністю зі всіма об’єктами, спорудами, ЛЧ МГ, КС, ГРС, ПМ тощо має стратегічне значення для економіки і безпеки держави.
Частиною 2 статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» встановлено, що перелік окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями, визначається в порядку, що встановлює Кабінет Міністрів України.
Зазначений порядок визначений постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2013 №421 «Про затвердження Порядку визначення переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями» (далі – Порядок).
Згідно з п.3 Порядку, включення об’єктів до переліку здійснюється відповідно до критеріїв, які затверджуються МВС України за погодженням з Міноборони та СБУ.
Наказом МВС України від 01.09.2015 № 1053 (погодженого з Міноборони та СБУ і зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 22.09.2015 за № 1124/27569) затверджено «Критерії, відповідно до яких об’єкти включаються до переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями на підставі договорів про надання охоронних послуг» (далі – Критерії).
Відповідно до абзацу 17 розділу ІІ зазначених Критеріїв до переліку окремих особливо важливих об’єктів включаються об’єкти, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави відповідно до Переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04 березня 2015 року № 83.
Таким чином, Товариство повністю зі всіма об’єктами, спорудами, ЛЧ МГ, КС, ГРС, ПМ тощо має стратегічне значення для економіки і безпеки держави та є особливо-важливим об’єктом, тому підлягає охороні суб’єктами охоронної діяльності державної форми власності.
Крім того, у відповідності до розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 травня 2009 р. № 578-р «Про затвердження переліку особливо важливих об'єктів нафтогазової галузі» всі об’єкти Товариства, для яких здійснюється дана закупівля послуг охорони є особливо важливими об’єктами нафтогазової галузі.
Згідно з пунктом 13 частини 13 Розділу «Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (далі-Умови), затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 18.11.2015 р. № 960 суб'єкту охоронної діяльності забороняється охороняти об’єкти, включені до переліку особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями під час організації та провадження охоронної діяльності.
Враховуючи вищезазначені вимоги чинного законодавства, Учасник повинен належати до суб’єктів охоронної діяльності державної форми власності. Наголошуємо, що це чітка та категорична вимога, яка встановлена не Товариством, як вказано у листі Федерації, а чинним законодавством України і Товариство діє виключно у правовий спосіб та у відповідності до чинного законодавства України.
Додатково повідомляємо, Товариство закуповує охоронні послуги на вимогу статті 4 Закону України «Про функціонування паливно-енергетичного комплексу в особливий період», якою визначено, що основними завданнями підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу в особливий період є, в тому числі посилення безпеки, охорони та оборони його об'єктів. Саме з метою посилення охорони об’єктів Товариства у ТЗ передбачена можливість здійснення охорони з вогнепальною зброєю, чого приватні охоронні компанії забезпечити не можуть.
Звертаємо вашу увагу, що всі вищезазначені норми чинного законодавства України є загальнодоступними. На відповідних сайтах працівники «Федерації професіоналів безпеки» можуть у будь-який час з ними ознайомитись та використовувати в подальшому у своїй діяльності.
2. Щодо рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Федерація вказує у листі: «Замовник, незважаючи на декілька рішень АМКУ з цього приводу, навмисно встановлює такі обмежувальні та дискримінаційні вимоги в Тендерній документації, надаючи перевагу лише суб’єктам охоронної діяльності державної форми власності, що призводить до перевитрат майже вдвічі державних коштів, що так необхідні Державі в період війни для підтримки Збройних сил України».
По-перше, Товариство не погоджується з рішеннями Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та оскаржує їх в судовому порядку, а тому твердження про «навмисно обмежувальні та дискримінаційні вимоги» є лише надуманою та суб’єктивною позицією скаржників та Федерації, крім того, вимоги до учасників, які Федерація трактує як «обмежувальні та дискримінаційні» встановлені чинним законодавством України, про що вже зазначалось вище.
А от вимоги скаржників, яких підтримує Федерація, протирічать чинному законодавству України, ускладнюють здійснення належної охорони об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави під час війни та мають на меті у будь-який спосіб отримати грошові кошти за охорону, не звертаючи уваги на законодавство та інтереси державного стратегічного підприємства.
По-друге, «перевитрат майже вдвічі державних коштів» немає і не може бути, оскільки Товариство взагалі не має та не використовує державні кошти у фінансово-господарській діяльності, в тому числі під час проведення процедур закупівлі послуг охорони. Зазначена інформація також є загальнодоступною і працівники «Федерації професіоналів безпеки» можуть у будь-який час з нею ознайомитись в мережі Інтернет та використовувати в подальшому у своїй діяльності.
По-третє, твердження Федерації, яке продовжує вищенаведене
«… що так необхідні Державі в період війни для підтримки Збройних сил України» повідомляємо, що це відверте маніпулювання темою війни, введення в оману третіх осіб і ніяк не стосується закупівель Товариства.
Наголошуємо, що Товариство з перших днів повномасштабного вторгнення рф на територію України реальними справами допомагає силам оборони України.
3. Щодо «перевитрат майже вдвічі» на послуги охорони.
Всеукраїнське об’єднання організацій роботодавців охоронної галузі «Федерація професіоналів безпеки» є організацією, яка об’єднує компанії, що спеціалізуються у сфері надання охоронних послуг.
Тому вважаємо за необхідне проінформувати вас про факти порушення трудового та податкового законодавства з боку членів Федерації професіоналів безпеки.
Товариство проаналізувало роботу протягом 2023 року приватних охоронних компаній, що надають послуги з охорони об’єктів, а саме:
1. ТОВ «Охоронна компанія «Єврогард» (ЄДРПОУ 43399373);
2. ТОВ «Охоронна компанія «Альфа Безпека» (ЄДРПОУ 40207890);
3. ТОВ «Антарес-3000» (ЄДРПОУ 35439877)
За результатами аналізу та опитування деяких працівників зазначених охоронних компаній встановлені можливі порушення чинного законодавства України, а саме:
• залучення до охоронних заходів осіб, які не подали необхідних документів для влаштування на роботу та з якими взагалі не укладені трудові договори – тобто нелегальна праця з отриманням зарплатні «у конверті»;
• персонал охорони вказаних компаній самостійно, за власні кошти забезпечує себе форменим одягом та взуттям, через що літньому одягу та взуттю на охоронниках більш ніж три роки, а подекуди і більше п’яти, що є порушенням вимог Закону України «Про охорону праці»;
• через відсутність професійної підготовки (в порушення вимог Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності та Закону України «Про охоронну діяльність») були встановлені непоодинокі випадки коли персонал охорони не вмів користуватися радіостанціями, що знаходились на постах;
• за результатами перевірок встановлені факти відсутності персоналу охорони на постах, вживання під час чергування спиртних напоїв, сон на посту, відсутності форменого одягу тощо.
Вказаними діями зазначені охоронні компанії (члени Федерації професіоналів безпеки) порушують законодавство про працю та Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, а саме вимоги ч. 1 ст. 21, ч.4 ст.24 КЗпП; постанови КМУ 17.06.2015 року № 413; п.5 пп. 2 ст.50 Закону України «Про зайнятість населення»; ст. 10 Закону України «Про охоронну діяльність» та п.15, п.17, п.18 розділу «Кадрові вимоги» Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, які затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960.
Наслідком неоформлених трудових відносин з працівниками приватних охоронних компаній є не лише порушення законодавства про працю, а й несплата податковим агентом ПДФО, військового збору та єдиного внеску.
Несплата податків є неприпустимим фактом особливо в період війни, коли кошти необхідні для держави та підтримки Збройних сил України, а також є грубим порушенням законодавства про працю.
Несплата податків також має негативні наслідки для персоналу охорони, які не мають належним чином оформлених трудових відносин, позбавляються права на гідні умови праці, захист своїх інтересів у сфері праці, гарантій у соціальному захисті. Незадекларована праця дає роботодавцям необмежені можливості тиску на працівників та примушення їх до роботи на умовах роботодавця
У зв’язку з виявленням можливих порушень з боку зазначених ТОВ «Єврогард», «Альфа Безпека» та «Антарес-3000» податкового законодавства, законодавства про працю, Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності та обов’язку Федерації активного реагування на порушення законодавства, будь-яких прав членів Федерацій та їх працівників, а саме персоналу охорони зазначених компаній, просимо провести перевірку щодо вчинення вказаних порушень та посприяти їх усуненню з боку ТОВ «Єврогард», «Альфа Безпека» та «Антарес-3000».
Зі свого боку Товариство за результатами виявлених порушень склало акти та направило інформування до відповідних державних органів. За складеними актами ТОВ «Єврогард», «Альфа Безпека» та «Антарес-3000» сплатили більш ніж 320 000 грн штрафів.
Таким чином, невиконання приватними охоронними компаніями в повному обсязі вимог законодавства України, особливо щодо сплати податків, дозволяє їм надавати послуги з охорони по низьких цінах. Разом з цим, державні охоронні компанії такі як Управління поліції охорони, ДП «38 ВІТЧ», ДП «Управління воєнізованої охорони» працюють легально, мають право використовувати вогнепальну зброю, сплачують всі податки, навчають персонал охорони, обслуговують транспорт реагування тощо, тому якість послуг державних компаній значно вище, ніж приватних. Відповідно і вартість.
З урахуванням викладеного, ніяких «перевитрат майже вдвічі» немає. Є оплата за якісні послуги по ринкових цінах.
Таким чином, всі твердження Федерації, що викладені в листі від 25.02.2024 року про начебто порушення вимог чинного законодавства України з боку Товариства є маніпулятивними і не підтверджуються жодними фактами.
В свою чергу, звертаємо увагу Федерації на підтверджений факт використання членом Правління громадської спілки «Федерація професіоналів безпеки України» Циткіним Борисом Аркадійовичем, керівником напряму організаційної роботи, електронної пошти з російським доменом - 190648boris@mail.ru (скріншот додається).
Відповідно до Указу Президента України № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та аналогічного Указу Президента України № 184/2020 (далі - Указ) електронна пошта та сайти у домені mail.ru знаходяться під санкціями, доступ до них заблокований на території України і вони фактично заборонені на території України. Тривале (7 років) використання представником вищого керівництва Федерації поштового сервісу рф в обхід санкцій та в порушення Указів вимагає негайної реакції з боку членів Федерації та її президента, але її чомусь немає.
Крім того, не зрозуміло з якою метою та яким чином протягом 7 років Циткін використовує електронну пошту саме у домені mail.ru і чому він не змінив її на іншу.
Враховуючи викладене, вимагаємо негайно припинити використання Циткіним Борисом Аркадійовичем електронної пошти у домені mail.ru, офіційно (письмово) пояснити причину порушення вимог чинного законодавства України щодо використання поштових сервісів та програмного забезпечення країни-агресора.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Товариство) за результатом розгляду листа від 25.02.2024 «Федерації професіоналів безпеки» (далі - Федерація) повідомляє наступне.
1. Щодо вимоги здійснення охорони виключно державними компаніями.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 березня 2015 року № 83, ТОВ «Оператор ГТС України» віднесено до переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави.
Тобто, Товариство повністю зі всіма об’єктами, спорудами, ЛЧ МГ, КС, ГРС, ПМ тощо має стратегічне значення для економіки і безпеки держави.
Частиною 2 статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» встановлено, що перелік окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями, визначається в порядку, що встановлює Кабінет Міністрів України.
Зазначений порядок визначений постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2013 №421 «Про затвердження Порядку визначення переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями» (далі – Порядок).
Згідно з п.3 Порядку, включення об’єктів до переліку здійснюється відповідно до критеріїв, які затверджуються МВС України за погодженням з Міноборони та СБУ.
Наказом МВС України від 01.09.2015 № 1053 (погодженого з Міноборони та СБУ і зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 22.09.2015 за № 1124/27569) затверджено «Критерії, відповідно до яких об’єкти включаються до переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями на підставі договорів про надання охоронних послуг» (далі – Критерії).
Відповідно до абзацу 17 розділу ІІ зазначених Критеріїв до переліку окремих особливо важливих об’єктів включаються об’єкти, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави відповідно до Переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04 березня 2015 року № 83.
Таким чином, Товариство повністю зі всіма об’єктами, спорудами, ЛЧ МГ, КС, ГРС, ПМ тощо має стратегічне значення для економіки і безпеки держави та є особливо-важливим об’єктом, тому підлягає охороні суб’єктами охоронної діяльності державної форми власності.
Крім того, у відповідності до розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 травня 2009 р. № 578-р «Про затвердження переліку особливо важливих об'єктів нафтогазової галузі» всі об’єкти Товариства, для яких здійснюється дана закупівля послуг охорони є особливо важливими об’єктами нафтогазової галузі.
Згідно з пунктом 13 частини 13 Розділу «Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (далі-Умови), затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 18.11.2015 р. № 960 суб'єкту охоронної діяльності забороняється охороняти об’єкти, включені до переліку особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями під час організації та провадження охоронної діяльності.
Враховуючи вищезазначені вимоги чинного законодавства, Учасник повинен належати до суб’єктів охоронної діяльності державної форми власності. Наголошуємо, що це чітка та категорична вимога, яка встановлена не Товариством, як вказано у листі Федерації, а чинним законодавством України і Товариство діє виключно у правовий спосіб та у відповідності до чинного законодавства України.
Додатково повідомляємо, Товариство закуповує охоронні послуги на вимогу статті 4 Закону України «Про функціонування паливно-енергетичного комплексу в особливий період», якою визначено, що основними завданнями підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу в особливий період є, в тому числі посилення безпеки, охорони та оборони його об'єктів. Саме з метою посилення охорони об’єктів Товариства у ТЗ передбачена можливість здійснення охорони з вогнепальною зброєю, чого приватні охоронні компанії забезпечити не можуть.
Звертаємо вашу увагу, що всі вищезазначені норми чинного законодавства України є загальнодоступними. На відповідних сайтах працівники «Федерації професіоналів безпеки» можуть у будь-який час з ними ознайомитись та використовувати в подальшому у своїй діяльності.
2. Щодо рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Федерація вказує у листі: «Замовник, незважаючи на декілька рішень АМКУ з цього приводу, навмисно встановлює такі обмежувальні та дискримінаційні вимоги в Тендерній документації, надаючи перевагу лише суб’єктам охоронної діяльності державної форми власності, що призводить до перевитрат майже вдвічі державних коштів, що так необхідні Державі в період війни для підтримки Збройних сил України».
По-перше, Товариство не погоджується з рішеннями Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та оскаржує їх в судовому порядку, а тому твердження про «навмисно обмежувальні та дискримінаційні вимоги» є лише надуманою та суб’єктивною позицією скаржників та Федерації, крім того, вимоги до учасників, які Федерація трактує як «обмежувальні та дискримінаційні» встановлені чинним законодавством України, про що вже зазначалось вище.
А от вимоги скаржників, яких підтримує Федерація, протирічать чинному законодавству України, ускладнюють здійснення належної охорони об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави під час війни та мають на меті у будь-який спосіб отримати грошові кошти за охорону, не звертаючи уваги на законодавство та інтереси державного стратегічного підприємства.
По-друге, «перевитрат майже вдвічі державних коштів» немає і не може бути, оскільки Товариство взагалі не має та не використовує державні кошти у фінансово-господарській діяльності, в тому числі під час проведення процедур закупівлі послуг охорони. Зазначена інформація також є загальнодоступною і працівники «Федерації професіоналів безпеки» можуть у будь-який час з нею ознайомитись в мережі Інтернет та використовувати в подальшому у своїй діяльності.
По-третє, твердження Федерації, яке продовжує вищенаведене
«… що так необхідні Державі в період війни для підтримки Збройних сил України» повідомляємо, що це відверте маніпулювання темою війни, введення в оману третіх осіб і ніяк не стосується закупівель Товариства.
Наголошуємо, що Товариство з перших днів повномасштабного вторгнення рф на територію України реальними справами допомагає силам оборони України.
3. Щодо «перевитрат майже вдвічі» на послуги охорони.
Всеукраїнське об’єднання організацій роботодавців охоронної галузі «Федерація професіоналів безпеки» є організацією, яка об’єднує компанії, що спеціалізуються у сфері надання охоронних послуг.
Тому вважаємо за необхідне проінформувати вас про факти порушення трудового та податкового законодавства з боку членів Федерації професіоналів безпеки.
Товариство проаналізувало роботу протягом 2023 року приватних охоронних компаній, що надають послуги з охорони об’єктів, а саме:
1. ТОВ «Охоронна компанія «Єврогард» (ЄДРПОУ 43399373);
2. ТОВ «Охоронна компанія «Альфа Безпека» (ЄДРПОУ 40207890);
3. ТОВ «Антарес-3000» (ЄДРПОУ 35439877)
За результатами аналізу та опитування деяких працівників зазначених охоронних компаній встановлені можливі порушення чинного законодавства України, а саме:
• залучення до охоронних заходів осіб, які не подали необхідних документів для влаштування на роботу та з якими взагалі не укладені трудові договори – тобто нелегальна праця з отриманням зарплатні «у конверті»;
• персонал охорони вказаних компаній самостійно, за власні кошти забезпечує себе форменим одягом та взуттям, через що літньому одягу та взуттю на охоронниках більш ніж три роки, а подекуди і більше п’яти, що є порушенням вимог Закону України «Про охорону праці»;
• через відсутність професійної підготовки (в порушення вимог Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності та Закону України «Про охоронну діяльність») були встановлені непоодинокі випадки коли персонал охорони не вмів користуватися радіостанціями, що знаходились на постах;
• за результатами перевірок встановлені факти відсутності персоналу охорони на постах, вживання під час чергування спиртних напоїв, сон на посту, відсутності форменого одягу тощо.
Вказаними діями зазначені охоронні компанії (члени Федерації професіоналів безпеки) порушують законодавство про працю та Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, а саме вимоги ч. 1 ст. 21, ч.4 ст.24 КЗпП; постанови КМУ 17.06.2015 року № 413; п.5 пп. 2 ст.50 Закону України «Про зайнятість населення»; ст. 10 Закону України «Про охоронну діяльність» та п.15, п.17, п.18 розділу «Кадрові вимоги» Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, які затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960.
Наслідком неоформлених трудових відносин з працівниками приватних охоронних компаній є не лише порушення законодавства про працю, а й несплата податковим агентом ПДФО, військового збору та єдиного внеску.
Несплата податків є неприпустимим фактом особливо в період війни, коли кошти необхідні для держави та підтримки Збройних сил України, а також є грубим порушенням законодавства про працю.
Несплата податків також має негативні наслідки для персоналу охорони, які не мають належним чином оформлених трудових відносин, позбавляються права на гідні умови праці, захист своїх інтересів у сфері праці, гарантій у соціальному захисті. Незадекларована праця дає роботодавцям необмежені можливості тиску на працівників та примушення їх до роботи на умовах роботодавця
У зв’язку з виявленням можливих порушень з боку зазначених ТОВ «Єврогард», «Альфа Безпека» та «Антарес-3000» податкового законодавства, законодавства про працю, Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності та обов’язку Федерації активного реагування на порушення законодавства, будь-яких прав членів Федерацій та їх працівників, а саме персоналу охорони зазначених компаній, просимо провести перевірку щодо вчинення вказаних порушень та посприяти їх усуненню з боку ТОВ «Єврогард», «Альфа Безпека» та «Антарес-3000».
Зі свого боку Товариство за результатами виявлених порушень склало акти та направило інформування до відповідних державних органів. За складеними актами ТОВ «Єврогард», «Альфа Безпека» та «Антарес-3000» сплатили більш ніж 320 000 грн штрафів.
Таким чином, невиконання приватними охоронними компаніями в повному обсязі вимог законодавства України, особливо щодо сплати податків, дозволяє їм надавати послуги з охорони по низьких цінах. Разом з цим, державні охоронні компанії такі як Управління поліції охорони, ДП «38 ВІТЧ», ДП «Управління воєнізованої охорони» працюють легально, мають право використовувати вогнепальну зброю, сплачують всі податки, навчають персонал охорони, обслуговують транспорт реагування тощо, тому якість послуг державних компаній значно вище, ніж приватних. Відповідно і вартість.
З урахуванням викладеного, ніяких «перевитрат майже вдвічі» немає. Є оплата за якісні послуги по ринкових цінах.
Таким чином, всі твердження Федерації, що викладені в листі від 25.02.2024 року про начебто порушення вимог чинного законодавства України з боку Товариства є маніпулятивними і не підтверджуються жодними фактами.
В свою чергу, звертаємо увагу Федерації на підтверджений факт використання членом Правління громадської спілки «Федерація професіоналів безпеки України» Циткіним Борисом Аркадійовичем, керівником напряму організаційної роботи, електронної пошти з російським доменом - 190648boris@mail.ru (скріншот додається).
Відповідно до Указу Президента України № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та аналогічного Указу Президента України № 184/2020 (далі - Указ) електронна пошта та сайти у домені mail.ru знаходяться під санкціями, доступ до них заблокований на території України і вони фактично заборонені на території України. Тривале (7 років) використання представником вищого керівництва Федерації поштового сервісу рф в обхід санкцій та в порушення Указів вимагає негайної реакції з боку членів Федерації та її президента, але її чомусь немає.
Крім того, не зрозуміло з якою метою та яким чином протягом 7 років Циткін використовує електронну пошту саме у домені mail.ru і чому він не змінив її на іншу.
Враховуючи викладене, вимагаємо негайно припинити використання Циткіним Борисом Аркадійовичем електронної пошти у домені mail.ru, офіційно (письмово) пояснити причину порушення вимог чинного законодавства України щодо використання поштових сервісів та програмного забезпечення країни-агресора.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2024 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП 38 відділ інженерно-технічних частин |
38 316 240,00
UAH
|
38 316 240,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
38 345 850,00
UAH
|
38 345 850,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП 38 відділ інженерно-технічних частин #33127487 |
Переможець |
38 316 240,00
UAH
|
05 березня 2024 10:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2024 11:25
|
4600009122 15.03.2024..pdf | укладений |
18 березня 2024 11:23
|