Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (Охорона особливо важливих об'єктів ТОВ "Оператор ГТС України")
Очікувана вартість
38 345 850,00 UAH
UA-2024-02-21-008321-a 9ee10a8cef744ce28f2e50d34effe8e3
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попова Ірина Олександрівна

380573415847 POPOVA-IA@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Попова Ірина Олександрівна
380573415847
POPOVA-IA@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2024 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2024 12:00
Початок аукціону: 01 березня 2024 15:56
Початок аукціону: 01 березня 2024 15:56
Очікувана вартість: 38 345 850,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 383 458,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-02-12-004148-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охорона особливо важливих об'єктів ТОВ "Оператор ГТС України" (79710000-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2024  —  19 березня 2025
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 14:22
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 14:22
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 14:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 14:22
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 14:22
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 14:22
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 14:22
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 14:22
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 14:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 14:22
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 14:22
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 14:22
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 14:22
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 14:22
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 14:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 14:22
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 14:22
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 14:22
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 14:22
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 14:22
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 14:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 14:22
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 14:22
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 лютого 2024 14:22

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

22 лютого 2024 10:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2024 10:09
24-2017 Перелік змін.docx
22 лютого 2024 10:09
24-2017 Додаток 1.1 Гарантійний лист зм.docx
22 лютого 2024 10:09
24-2017 ТД зм.docx
21 лютого 2024 14:22
24-2017_Додаток 4 Проект договору.docx
21 лютого 2024 14:22
24-2017_Додаток 2 Перелік інформації.docx
21 лютого 2024 14:22
24-2017_Додаток 3 Вимоги до переможця.docx
21 лютого 2024 14:22
24-2017_Додаток 1 ТЗ.docx
21 лютого 2024 14:22
24-2017_Додаток 5 форма оцінки.pdf
22 лютого 2024 10:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2024 14:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2024 10:09
24-2017 Перелік змін.docx
22 лютого 2024 10:09
24-2017 Додаток 1.1 Гарантійний лист зм.docx
21 лютого 2024 14:22
24-2017_Додаток 1.1 Гарантійний лист.docx
22 лютого 2024 10:09
24-2017 ТД зм.docx
21 лютого 2024 14:22
24-2017 ТД.docx
21 лютого 2024 14:22
24-2017_Додаток 4 Проект договору.docx
21 лютого 2024 14:22
24-2017_Додаток 2 Перелік інформації.docx
21 лютого 2024 14:22
24-2017_Додаток 3 Вимоги до переможця.docx
21 лютого 2024 14:22
24-2017_Додаток 1 ТЗ.docx
21 лютого 2024 14:22
24-2017_Додаток 5 форма оцінки.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-21-008321-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТОДАВЦІВ ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ОБ′ЄДНАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙ РОБОТОДАВЦІВ ОХОРОННОЇ ГАЛУЗІ "ФЕДЕРАЦІЯ ПРОФЕСІОНАЛІВ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:40824079
Дата подання: 25 лютого 2024 12:19
Обмежувальні та дискримінаційні вимоги умов тендерної документації
На нашу думку, Замовник вже втретє намагається обійти вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», порушуючи основні принципи здійснення закупівель, обмежуючи конкуренцію та право участі в закупівлі інших учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2024 20:52
відповідь на лист від 25.02.2024 року
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Товариство) за результатом розгляду листа від 25.02.2024 «Федерації професіоналів безпеки» (далі - Федерація) повідомляє наступне.
1. Щодо вимоги здійснення охорони виключно державними компаніями.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 березня 2015 року № 83, ТОВ «Оператор ГТС України» віднесено до переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави.
Тобто, Товариство повністю зі всіма об’єктами, спорудами, ЛЧ МГ, КС, ГРС, ПМ тощо має стратегічне значення для економіки і безпеки держави.
Частиною 2 статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» встановлено, що перелік окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями, визначається в порядку, що встановлює Кабінет Міністрів України.
Зазначений порядок визначений постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2013 №421 «Про затвердження Порядку визначення переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями» (далі – Порядок).
Згідно з п.3 Порядку, включення об’єктів до переліку здійснюється відповідно до критеріїв, які затверджуються МВС України за погодженням з Міноборони та СБУ.
Наказом МВС України від 01.09.2015 № 1053 (погодженого з Міноборони та СБУ і зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 22.09.2015 за № 1124/27569) затверджено «Критерії, відповідно до яких об’єкти включаються до переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями на підставі договорів про надання охоронних послуг» (далі – Критерії).
Відповідно до абзацу 17 розділу ІІ зазначених Критеріїв до переліку окремих особливо важливих об’єктів включаються об’єкти, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави відповідно до Переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04 березня 2015 року № 83.
Таким чином, Товариство повністю зі всіма об’єктами, спорудами, ЛЧ МГ, КС, ГРС, ПМ тощо має стратегічне значення для економіки і безпеки держави та є особливо-важливим об’єктом, тому підлягає охороні суб’єктами охоронної діяльності державної форми власності.
Крім того, у відповідності до розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 травня 2009 р. № 578-р «Про затвердження переліку особливо важливих об'єктів нафтогазової галузі» всі об’єкти Товариства, для яких здійснюється дана закупівля послуг охорони є особливо важливими об’єктами нафтогазової галузі.
Згідно з пунктом 13 частини 13 Розділу «Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (далі-Умови), затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 18.11.2015 р. № 960 суб'єкту охоронної діяльності забороняється охороняти об’єкти, включені до переліку особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями під час організації та провадження охоронної діяльності.
Враховуючи вищезазначені вимоги чинного законодавства, Учасник повинен належати до суб’єктів охоронної діяльності державної форми власності. Наголошуємо, що це чітка та категорична вимога, яка встановлена не Товариством, як вказано у листі Федерації, а чинним законодавством України і Товариство діє виключно у правовий спосіб та у відповідності до чинного законодавства України.
Додатково повідомляємо, Товариство закуповує охоронні послуги на вимогу статті 4 Закону України «Про функціонування паливно-енергетичного комплексу в особливий період», якою визначено, що основними завданнями підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу в особливий період є, в тому числі посилення безпеки, охорони та оборони його об'єктів. Саме з метою посилення охорони об’єктів Товариства у ТЗ передбачена можливість здійснення охорони з вогнепальною зброєю, чого приватні охоронні компанії забезпечити не можуть.
Звертаємо вашу увагу, що всі вищезазначені норми чинного законодавства України є загальнодоступними. На відповідних сайтах працівники «Федерації професіоналів безпеки» можуть у будь-який час з ними ознайомитись та використовувати в подальшому у своїй діяльності.
2. Щодо рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Федерація вказує у листі: «Замовник, незважаючи на декілька рішень АМКУ з цього приводу, навмисно встановлює такі обмежувальні та дискримінаційні вимоги в Тендерній документації, надаючи перевагу лише суб’єктам охоронної діяльності державної форми власності, що призводить до перевитрат майже вдвічі державних коштів, що так необхідні Державі в період війни для підтримки Збройних сил України».
По-перше, Товариство не погоджується з рішеннями Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та оскаржує їх в судовому порядку, а тому твердження про «навмисно обмежувальні та дискримінаційні вимоги» є лише надуманою та суб’єктивною позицією скаржників та Федерації, крім того, вимоги до учасників, які Федерація трактує як «обмежувальні та дискримінаційні» встановлені чинним законодавством України, про що вже зазначалось вище.
А от вимоги скаржників, яких підтримує Федерація, протирічать чинному законодавству України, ускладнюють здійснення належної охорони об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави під час війни та мають на меті у будь-який спосіб отримати грошові кошти за охорону, не звертаючи уваги на законодавство та інтереси державного стратегічного підприємства.
По-друге, «перевитрат майже вдвічі державних коштів» немає і не може бути, оскільки Товариство взагалі не має та не використовує державні кошти у фінансово-господарській діяльності, в тому числі під час проведення процедур закупівлі послуг охорони. Зазначена інформація також є загальнодоступною і працівники «Федерації професіоналів безпеки» можуть у будь-який час з нею ознайомитись в мережі Інтернет та використовувати в подальшому у своїй діяльності.
По-третє, твердження Федерації, яке продовжує вищенаведене
«… що так необхідні Державі в період війни для підтримки Збройних сил України» повідомляємо, що це відверте маніпулювання темою війни, введення в оману третіх осіб і ніяк не стосується закупівель Товариства.
Наголошуємо, що Товариство з перших днів повномасштабного вторгнення рф на територію України реальними справами допомагає силам оборони України.
3. Щодо «перевитрат майже вдвічі» на послуги охорони.
Всеукраїнське об’єднання організацій роботодавців охоронної галузі «Федерація професіоналів безпеки» є організацією, яка об’єднує компанії, що спеціалізуються у сфері надання охоронних послуг.
Тому вважаємо за необхідне проінформувати вас про факти порушення трудового та податкового законодавства з боку членів Федерації професіоналів безпеки.
Товариство проаналізувало роботу протягом 2023 року приватних охоронних компаній, що надають послуги з охорони об’єктів, а саме:
1. ТОВ «Охоронна компанія «Єврогард» (ЄДРПОУ 43399373);
2. ТОВ «Охоронна компанія «Альфа Безпека» (ЄДРПОУ 40207890);
3. ТОВ «Антарес-3000» (ЄДРПОУ 35439877)
За результатами аналізу та опитування деяких працівників зазначених охоронних компаній встановлені можливі порушення чинного законодавства України, а саме:
• залучення до охоронних заходів осіб, які не подали необхідних документів для влаштування на роботу та з якими взагалі не укладені трудові договори – тобто нелегальна праця з отриманням зарплатні «у конверті»;
• персонал охорони вказаних компаній самостійно, за власні кошти забезпечує себе форменим одягом та взуттям, через що літньому одягу та взуттю на охоронниках більш ніж три роки, а подекуди і більше п’яти, що є порушенням вимог Закону України «Про охорону праці»;
• через відсутність професійної підготовки (в порушення вимог Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності та Закону України «Про охоронну діяльність») були встановлені непоодинокі випадки коли персонал охорони не вмів користуватися радіостанціями, що знаходились на постах;
• за результатами перевірок встановлені факти відсутності персоналу охорони на постах, вживання під час чергування спиртних напоїв, сон на посту, відсутності форменого одягу тощо.
Вказаними діями зазначені охоронні компанії (члени Федерації професіоналів безпеки) порушують законодавство про працю та Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, а саме вимоги ч. 1 ст. 21, ч.4 ст.24 КЗпП; постанови КМУ 17.06.2015 року № 413; п.5 пп. 2 ст.50 Закону України «Про зайнятість населення»; ст. 10 Закону України «Про охоронну діяльність» та п.15, п.17, п.18 розділу «Кадрові вимоги» Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, які затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960.
Наслідком неоформлених трудових відносин з працівниками приватних охоронних компаній є не лише порушення законодавства про працю, а й несплата податковим агентом ПДФО, військового збору та єдиного внеску.
Несплата податків є неприпустимим фактом особливо в період війни, коли кошти необхідні для держави та підтримки Збройних сил України, а також є грубим порушенням законодавства про працю.
Несплата податків також має негативні наслідки для персоналу охорони, які не мають належним чином оформлених трудових відносин, позбавляються права на гідні умови праці, захист своїх інтересів у сфері праці, гарантій у соціальному захисті. Незадекларована праця дає роботодавцям необмежені можливості тиску на працівників та примушення їх до роботи на умовах роботодавця
У зв’язку з виявленням можливих порушень з боку зазначених ТОВ «Єврогард», «Альфа Безпека» та «Антарес-3000» податкового законодавства, законодавства про працю, Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності та обов’язку Федерації активного реагування на порушення законодавства, будь-яких прав членів Федерацій та їх працівників, а саме персоналу охорони зазначених компаній, просимо провести перевірку щодо вчинення вказаних порушень та посприяти їх усуненню з боку ТОВ «Єврогард», «Альфа Безпека» та «Антарес-3000».
Зі свого боку Товариство за результатами виявлених порушень склало акти та направило інформування до відповідних державних органів. За складеними актами ТОВ «Єврогард», «Альфа Безпека» та «Антарес-3000» сплатили більш ніж 320 000 грн штрафів.
Таким чином, невиконання приватними охоронними компаніями в повному обсязі вимог законодавства України, особливо щодо сплати податків, дозволяє їм надавати послуги з охорони по низьких цінах. Разом з цим, державні охоронні компанії такі як Управління поліції охорони, ДП «38 ВІТЧ», ДП «Управління воєнізованої охорони» працюють легально, мають право використовувати вогнепальну зброю, сплачують всі податки, навчають персонал охорони, обслуговують транспорт реагування тощо, тому якість послуг державних компаній значно вище, ніж приватних. Відповідно і вартість.
З урахуванням викладеного, ніяких «перевитрат майже вдвічі» немає. Є оплата за якісні послуги по ринкових цінах.
Таким чином, всі твердження Федерації, що викладені в листі від 25.02.2024 року про начебто порушення вимог чинного законодавства України з боку Товариства є маніпулятивними і не підтверджуються жодними фактами.
В свою чергу, звертаємо увагу Федерації на підтверджений факт використання членом Правління громадської спілки «Федерація професіоналів безпеки України» Циткіним Борисом Аркадійовичем, керівником напряму організаційної роботи, електронної пошти з російським доменом - 190648boris@mail.ru (скріншот додається).
Відповідно до Указу Президента України № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та аналогічного Указу Президента України № 184/2020 (далі - Указ) електронна пошта та сайти у домені mail.ru знаходяться під санкціями, доступ до них заблокований на території України і вони фактично заборонені на території України. Тривале (7 років) використання представником вищого керівництва Федерації поштового сервісу рф в обхід санкцій та в порушення Указів вимагає негайної реакції з боку членів Федерації та її президента, але її чомусь немає.
Крім того, не зрозуміло з якою метою та яким чином протягом 7 років Циткін використовує електронну пошту саме у домені mail.ru і чому він не змінив її на іншу.
Враховуючи викладене, вимагаємо негайно припинити використання Циткіним Борисом Аркадійовичем електронної пошти у домені mail.ru, офіційно (письмово) пояснити причину порушення вимог чинного законодавства України щодо використання поштових сервісів та програмного забезпечення країни-агресора.

Документи подані скаржником

25 лютого 2024 12:19
Вимога_ГТС.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2024 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ДП 38 відділ інженерно-технічних частин 38 316 240,00
UAH
38 316 240,00
UAH
Відповіді учасника Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ 38 345 850,00
UAH
38 345 850,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 березня 2024 12:32
Електронний підпис
07 березня 2024 12:30
п. 47 Особливостей
07 березня 2024 12:30
оцінка відповідності
07 березня 2024 12:30
розрахунок ціни ТП
23 лютого 2024 12:45
Електронний підпис
23 лютого 2024 12:42
10. ліцензія.pdf
23 лютого 2024 12:42
5. забезпечення.pdf
23 лютого 2024 12:42
4. субпідряд.pdf
23 лютого 2024 12:42
3.3. Статут.pdf
23 лютого 2024 12:42
3. право підпису.pdf
23 лютого 2024 12:42
1. гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП 38 відділ інженерно-технічних частин

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП 38 відділ інженерно-технічних частин
#33127487
Переможець 38 316 240,00
UAH
05 березня 2024 10:26

Документи

05 березня 2024 10:26
Довідка НАЗК
05 березня 2024 10:26
Електронний підпис
05 березня 2024 10:25
05 24-2017 повідомлення.doc
05 березня 2024 10:25
04 24-2017-д протокол.doc
01 березня 2024 16:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2024 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП 38 відділ інженерно-технічних частин
#33127487
38 316 240,00
UAH
Документи

Документи

05 березня 2024 10:26
Довідка НАЗК
05 березня 2024 10:26
Електронний підпис
05 березня 2024 10:25
05 24-2017 повідомлення.doc
05 березня 2024 10:25
04 24-2017-д протокол.doc
01 березня 2024 16:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2024 11:25
4600009122 15.03.2024..pdf укладений
18 березня 2024 11:23