Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 (30197630-1 Папір для друку), канцелярські товари (30192700-8 Канцелярські товари))
Очікувана вартість
57 205,32 UAH
UA-2024-02-21-002297-a c8124793a2ed4510ac9ca2da2c4741f6
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Малета

+380667133012 anastasiamaleta@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "ОТЦЕМД та МК" ХОР
Код ЄДРПОУ: 26084856
Місцезнаходження: 73003, Україна , Херсонська обл., Херсон, вулиця Олеся Гончара, 6
Контактна особа: Анастасія Малета
+380667133012
anastasiamaleta@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Річний план закупівель на 2024 рік. Закупівля здійснюється згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1510 одиниця
Папір А4 (30197630-1 Папір для друку), канцелярські товари (30192700-8 Канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

21 лютого 2024 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Рябець Тетяна Петрівна
#2470300165
Переможець 57 205,32
UAH
21 лютого 2024 10:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2024 10:18
ФОП Рябець Т.П. (офісне устаткування та приладдя різне 57205,32).pdf укладений
21 лютого 2024 10:18