Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному" (додаткові роботи).
Очікувана вартість
10 629 429,42 UAH
UA-2024-02-20-008591-a f63db24fc3c64169adbe02cc981aa61c
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієвський Сергій Іванович

380362266626 dep_t2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44250562
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул.Шевченка, будинок 45
Контактна особа: Гордієвський Сергій Іванович
380362266626
dep_t2021@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному" (додаткові роботи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

20 лютого 2024 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-22-000016 ● 498f5e4e47f3400190b742888874a1bb
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2024 13:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.04.2024 № 14-З

Херсон

Про початок моніторингів
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/5081-2024 від 17.04.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 22.04.2024.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
22.04.2024 №14-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-02-20-008591-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-23 12:24:04

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт "Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному" (додаткові роботи). (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-20-008591-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):

1. Просимо надати документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також відкориговану проєктно-кошторисну документацію на наявність додаткових робіт, не передбачених кошторисом до договору від 31.05.2023 №326 по закупівлі «Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м.Рівному», які вказані в обґрунтуванні від 20.02.2024 №59/01.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-26 11:59:05

Надання пояснення.

РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ

вул.Шевченка,45, м.Рівне, 33013, тел. (0362)26-66-26, факс(0362)633-557,
e-mail: ditb.zag@gmail.com, код ЄДРПОУ 44250562


26.04.2024 №231-08 На №________від ____________



УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради у відповідь на запит від 23.04.2024р.УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ по моніторингу UA-M-2024-04-22-000016 повідомляє наступне:
Обгрунтування розміру витрат очікуваної вартості робіт, технічних та якісних характеристик закупівлі «Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному» (додаткові роботи) відбувалось на підставі коригованої проектно-кошторисної документації, розробленої фізичною особою-підприємцем Семенюком Романом Віталійовичем.
Коригована проектно-кошторисна документація на капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному затверджена наказом Департаменту інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради №50/01 від 08.02.2024 року.
Сканкопію зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному» (Коригування) додаємо.






Директор Руслан ГУДИМА


Сергій Гордієвський
Руслан Котеленець
0362 266626

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-25 16:41:21

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт "Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному" (додаткові роботи). (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-20-008591-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):

1. Просимо надати інформацію та копії підтверджуючих документів про наявність договору про закупівлю (основного), після укладання якого виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт за Договором від 20.02.2024 №45, а саме:
- Вказати номер процедури закупівлі в Prozorro, за результатами якої укладено основний договір про закупівлю, до якого закуповуються додаткові роботи Договором від 20.02.2024 №45;
- Надати копію основного договору (до якого закуповуються додаткові роботи) про закупівлю з усіма додатками та додатковими угодами до нього;
- Надати інформацію та копії підтверджуючих документів, що Договором від 20.02.2024 №45 проводиться закупівля саме додаткових робіт до основного договору.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-30 14:18:54

Надання пояснення.

РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ

вул.Шевченка,45, м.Рівне, 33013, тел. (0362)26-66-26, факс(0362)633-557,
e-mail: ditb.zag@gmail.com, код ЄДРПОУ 44250562


29.04.2024 №237-08 На №________від ____________



УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради у відповідь на запит від 25.04.2024р. УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ по моніторингу UA-M-2024-04-22-000016 повідомляє наступне:
Номер закупівлі «Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному», за результатами якої укладено основний договір про закупівлю, до якого закуповуються додаткові роботи Договором від 20.02.2024 №45- UA-2023-05-03-012282-a. Відповідно, саме там розміщена інформація щодо основного договору (до якого закуповуються додаткові роботи) про закупівлю з усіма додатками та додатковими угодами. Довідково повідомляємо, що по даній закупівлі проводився моніторинг ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ.
Також повідомляємо, що у додатку до листа №231-08 від 26.04.2024р. (файл Кошторис вул.Чорновола.pdf- Кошторис до проектно-кошторисної документації), який надавався у відповідь на запит від 23.04.2024р., наявний Локальний кошторис № 02-02-01 з переліком необхідних додаткових робіт до основного договору. Договірна ціна з локальними кошторисами до договору від 20.02.2024 №45 додається.






Директор Руслан ГУДИМА


Сергій Гордієвський
Руслан Котеленець
0362 266626


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"
#40445002
Переможець 10 629 429,42
UAH з ПДВ
20 лютого 2024 14:32

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2024 08:29
45_1.pdf зміни до договору
04 березня 2024 08:28
59-01_ обгрунтування.pdf укладений
20 лютого 2024 14:35
45.pdf укладений
20 лютого 2024 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення додатком №2 "Календарний графік виконання робіт".
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML