Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44250562 |
Місцезнаходження: | 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул.Шевченка, будинок 45 |
Контактна особа: |
Гордієвський Сергій Іванович 380362266626 dep_t2021@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
20 лютого 2024 14:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000016 ● 498f5e4e47f3400190b742888874a1bb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 13:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2024 № 14-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/5081-2024 від 17.04.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 22.04.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
22.04.2024 №14-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-02-20-008591-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 12:24:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт "Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному" (додаткові роботи). (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-20-008591-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також відкориговану проєктно-кошторисну документацію на наявність додаткових робіт, не передбачених кошторисом до договору від 31.05.2023 №326 по закупівлі «Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м.Рівному», які вказані в обґрунтуванні від 20.02.2024 №59/01.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-26 11:59:05
Надання пояснення.
РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ
вул.Шевченка,45, м.Рівне, 33013, тел. (0362)26-66-26, факс(0362)633-557,
e-mail: ditb.zag@gmail.com, код ЄДРПОУ 44250562
26.04.2024 №231-08 На №________від ____________
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради у відповідь на запит від 23.04.2024р.УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ по моніторингу UA-M-2024-04-22-000016 повідомляє наступне:
Обгрунтування розміру витрат очікуваної вартості робіт, технічних та якісних характеристик закупівлі «Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному» (додаткові роботи) відбувалось на підставі коригованої проектно-кошторисної документації, розробленої фізичною особою-підприємцем Семенюком Романом Віталійовичем.
Коригована проектно-кошторисна документація на капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному затверджена наказом Департаменту інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради №50/01 від 08.02.2024 року.
Сканкопію зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному» (Коригування) додаємо.
Директор Руслан ГУДИМА
Сергій Гордієвський
Руслан Котеленець
0362 266626
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-25 16:41:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт "Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному" (додаткові роботи). (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-20-008591-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та копії підтверджуючих документів про наявність договору про закупівлю (основного), після укладання якого виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт за Договором від 20.02.2024 №45, а саме:
- Вказати номер процедури закупівлі в Prozorro, за результатами якої укладено основний договір про закупівлю, до якого закуповуються додаткові роботи Договором від 20.02.2024 №45;
- Надати копію основного договору (до якого закуповуються додаткові роботи) про закупівлю з усіма додатками та додатковими угодами до нього;
- Надати інформацію та копії підтверджуючих документів, що Договором від 20.02.2024 №45 проводиться закупівля саме додаткових робіт до основного договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-30 14:18:54
Надання пояснення.
РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ
вул.Шевченка,45, м.Рівне, 33013, тел. (0362)26-66-26, факс(0362)633-557,
e-mail: ditb.zag@gmail.com, код ЄДРПОУ 44250562
29.04.2024 №237-08 На №________від ____________
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради у відповідь на запит від 25.04.2024р. УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ по моніторингу UA-M-2024-04-22-000016 повідомляє наступне:
Номер закупівлі «Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному», за результатами якої укладено основний договір про закупівлю, до якого закуповуються додаткові роботи Договором від 20.02.2024 №45- UA-2023-05-03-012282-a. Відповідно, саме там розміщена інформація щодо основного договору (до якого закуповуються додаткові роботи) про закупівлю з усіма додатками та додатковими угодами. Довідково повідомляємо, що по даній закупівлі проводився моніторинг ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ.
Також повідомляємо, що у додатку до листа №231-08 від 26.04.2024р. (файл Кошторис вул.Чорновола.pdf- Кошторис до проектно-кошторисної документації), який надавався у відповідь на запит від 23.04.2024р., наявний Локальний кошторис № 02-02-01 з переліком необхідних додаткових робіт до основного договору. Договірна ціна з локальними кошторисами до договору від 20.02.2024 №45 додається.
Директор Руслан ГУДИМА
Сергій Гордієвський
Руслан Котеленець
0362 266626
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" #40445002 |
Переможець |
10 629 429,42
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2024 08:29
|
45_1.pdf | зміни до договору |
04 березня 2024 08:28
|
59-01_ обгрунтування.pdf | укладений |
20 лютого 2024 14:35
|
45.pdf | укладений |
20 лютого 2024 14:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення додатком №2 "Календарний графік виконання робіт". |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |