Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 44190000-8 Конструкційні матеріали різні, ДК 021:2015 44191300-8 Деревностружкові плити (OSB-3 плита 10х1250х2500 мм Свісс Кроно)
Очікувана вартість
1 707 984,00 UAH
UA-2024-02-19-009091-a fabdbe5c43414620832fb4f51d3696af
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорна Наталя Олександрівна

380668047681 NATALIACERNAA30@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
Код ЄДРПОУ: 37763844
Місцезнаходження: 61001 , Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ МЕТАЛІСТА, будинок 10
Контактна особа: Чорна Наталя Олександрівна
380668047681
NATALIACERNAA30@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44190000-8: Конструкційні матеріали різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 штука
ДК 021:2015 44190000-8 Конструкційні матеріали різні, ДК 021:2015 44191300-8 Деревностружкові плити (OSB-3 плита 10х1250х2500 мм Свісс Кроно)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61146, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Академіка Павлова, 140 Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 лютого 2024  —  25 грудня 2024
ДК 021:2015: 44190000-8 — Конструкційні матеріали різні

Тендерна документація

19 лютого 2024 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-18-000039 ● 82daa53f295042f68bc42898329ff7ba
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2024 16:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.03.2024 № 44
(дата)
м. Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 18.03.2024 року


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 18.03.2024 № 44

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2024-02-19-009091-a 19.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-19 12:59:07

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Деревностружкові плити (OSB-3 плита 10х1250х2500 мм Свісс Кроно)» (ДК 021:2015: 44190000-8 — Конструкційні матеріали різні) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-19-009091-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (цінові пропозиції, прайс, тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по цьому договору (зокрема: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо)?
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПІЦЕНТР К" (код ЄДРПОУ 32490244), з яким укладений договір?
5. Надати обґрунтоване пояснення та документальне підтвердження щодо нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-22 13:25:17

ДК 021:2015 44190000-8 Конструкційні матеріали різні, ДК 021:2015 44191300-8 Деревностружкові плити (OSB-3 плита 10х1250х2500 мм Свісс Кроно)

Відповідь на запит Держаудитслужби України

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Замовником проведено закупівлю: ДК 021:2015 44190000-8 Конструкційні матеріали різні, ДК 021:2015 44191300-8 Деревностружкові плити (OSB-3 плита 10х1250х2500 мм Свісс Кроно) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-19-009091-a) За результатами закупівлі між КП “ХРБП» (далі – Замовник) та ТОВ «Епіцентр К» (далі- Постачальник) було укладено Договір про закупівлю від 13.02.2024 № 11-24/Б (далі – Договір) на поставку товар за кодом: ДК 021:2015 44190000-8 Конструкційні матеріали різні, ДК 021:2015 44191300-8 Деревностружкові плити (OSB-3 плита 10х1250х2500 мм Свісс Кроно) (надалі – Товар) на загальну суму 1 707 984 грн. 00 коп. На виконання умов Договору у відповідності до видаткової накладної від 05.03.2024 № Рнк/КН-0005646 на адресу Замовника було поставлено Товар на суму 948 785, 11 грн. з ПДВ. Товар було прийнято Замовником та оплачено 12.03.2024 згідно платіжної інструкції № 36 від 11.03.2024. Копії вищевказаних документів були раніше надані Замовником разом з письмовими поясненнями. Згідно ст. 598 ЦК України зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Згідно ст. 599 ЦК України зобов'язання припиняється виконанням, проведеним належним чином. Таким чином зобов’язання за договором в частині поставки товару на суму 948 785, 11 грн. з ПДВ припинено шляхом його виконання 12.03.2024. 18.03.2024 Північно-Східним офісом ДАС України (далі – ДАС) розпочато моніторинг закупівлі. За результатами якого складений висновок від 03.04.2024 (далі – Висновок). У своєму висновку ДАС дійшла до висновку: про порушення Замовником вимог підпункту 4 пункту 13, пунктів 3, 5, 10, абзацу третього пункту 17 Особливостей. Щодо способу усунення порушень ДАС зазначило: «здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». На виконання вимог Висновку Замовник та Постачальник укладали додаткову угоду № 1 від 09.04.2024 у відповідності до якої Договір було розірвано та припинені зобов’язання по ньому. Додаток: Додаткова угода № 1 від 09.04.2024 до Договору № 11-24/Б від 13.02.2024 про закупівлю товарів за бюджетні кошти та специфікація (додаток 1)

2024-04-10 15:54:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

На виконання вимог Висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби, Замовник та Постачальник укладали додаткову угоду № 1 від 09.04.2024 у відповідності до якої Договір було розірвано та припинені зобов’язання по ньому.

2024-04-11 10:05:07

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПІЦЕНТР К"
#32490244
Переможець 1 707 984,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2024 14:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2024 15:18
ДУ (дог.11-24Б).PDF укладений
10 квітня 2024 15:18
Обгрунтування дог 11.PDF укладений
19 лютого 2024 14:55
дог 11-24б.PDF укладений
19 лютого 2024 14:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 948 785,11
UAH (в тому числі ПДВ 158 130,85 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою