Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування учнів у 2024 році
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2024-02-19-008792-a 5a99dce02cf14f789de97d1ad39949aa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маротчак Юрій Юрійович

380977231151 skdovg1975@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Опорний заклад "Довгопільський ліцей"
Код ЄДРПОУ: 25079050
Вебсайт: http://dovg-school.com.ua/
Місцезнаходження: 59120, Україна , Чернівецька обл., Вижницький р-н, село Довгопілля, вулиця І.Миколайчука, будинок 33-А
Контактна особа: Маротчак Юрій Юрійович
380977231151
skdovg1975@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9375 штуки
Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

19 лютого 2024 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-08-000057 ● 3e27de4c79f742bc8a78d17309465766
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2024 17:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

08.04.2024 № 24-З

Чернівці

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 08 квітня 2024 року № 24-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2024-02-19-008792-a від 19.02.2024 – інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-09 16:38:43

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з організації харчування учнів у 2024 році» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-19-008792-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Чому Вами не оприлюднено в електронній системі закупівель річний план закупівлі?
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП Михайлюк Г.І. (#2962318166), з яким укладений договір від 19.02.2024 № 2 без використання електронної системи закупівель?

Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-15 13:47:45

Пояснення

Надання інформації про усунення порушення замовником

УКРАЇНА Опорний заклад «Довгопільський ліцей» Конятинської сільської ради вул. Миколайчука, 33-А, село Довгопілля, Путильського району, Чернівецької області, 59120, тел. (03738)-2-86-30, E-mail: skdovg1975@ukr.net Код ЄДРПОУ 25079050 Н А К А З село Довгопілля «__22__»___04___2024 р. №27-К Про результати службового розслідування порушень у сфері закупівель У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з організації харчування учнів у 2024 році» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-19-008792-a) ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗОМ ВІД 08.04.2024 № 24-З «Про початок моніторингу процедур закупівель» зробила запит в отриманні пояснення (інформації та документів) в системі закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Пояснення з даного питання було надано на 5 день після ортимання запиту, чим порушено терміни подачі пояснення зазначені порушення. Виходячи із вищенаведеного НАКАЗУЮ: 1. Попередити бухгалтера закладу Реброву О.Д щодо недопущення в подальшому встановлених порушень вимог частини першої статті 4 Закону, частини п’ятої статті 8 Закону, абзацу 32 пункту 13 Особливостей № 1178, зокрема про недопустимість затримки пояснень. 2. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Директор закладу Юрій МАРОТЧАК Ознайомлені: Реброва О.Д

2024-04-22 13:05:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 03 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини 5 статті 8 Закону, в частині несвоєчасного надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Михайлюк Г.І.
#2962318166
Переможець 300 000,00
UAH
19 лютого 2024 14:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог219.pdf укладений
19 лютого 2024 14:49

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги їдалень 9375 штуки 32,00
UAH