Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проєктної документації по об’єкту: Капітальний ремонт блоку цехів літ. «П», яка розташована за адресою: м. Київ, вул. Волинська, 26 за код ДК 021: 2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Очікувана вартість
94 805,00 UAH
UA-2024-02-16-005986-a ● 14e8d8d74db64a41a93f2791b2110090
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 24521399 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Молодогвардійська, буд. 28 |
Контактна особа: |
Джеріх Наталія Олександрівна 380443631614 natalia.dzerih@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2024 12:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 94 805,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 474,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виготовлення проєктної документації по об’єкту: Капітальний ремонт блоку цехів літ. «П», яка розташована за адресою: м. Київ, вул. Волинська, 26
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2024 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2024 16:58 |
Протокол УО Д - 20.pdf | |
19 лютого 2024 16:58 |
Перелік змін.docx | |
19 лютого 2024 16:58 |
Додаток 5 Нова редакція від 19.02.2024 року.doc | |
16 лютого 2024 12:58 |
Протокол УО Д - 17.pdf | |
16 лютого 2024 12:58 |
Додаток 3.docx | |
16 лютого 2024 12:58 |
Додаток 1.docx | |
16 лютого 2024 12:58 |
Додаток 6.docx | |
16 лютого 2024 12:58 |
ТД Виготовлення проєктної документації.docx | |
16 лютого 2024 12:58 |
Додаток 4 Поєкт договору.docx | |
16 лютого 2024 12:58 |
Додаток 2.docx |
19 лютого 2024 16:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 лютого 2024 16:58 |
Протокол УО Д - 20.pdf
|
|||
19 лютого 2024 16:58 |
Перелік змін.docx
|
|||
19 лютого 2024 16:58 |
Додаток 5 Нова редакція від 19.02.2024 року.doc
|
|||
16 лютого 2024 12:58 |
Протокол УО Д - 17.pdf
|
|||
16 лютого 2024 12:58 |
Додаток 3.docx
|
|||
16 лютого 2024 12:58 |
Додаток 1.docx
|
|||
16 лютого 2024 12:58 |
Додаток 6.docx
|
|||
16 лютого 2024 12:58 |
ТД Виготовлення проєктної документації.docx
|
|||
16 лютого 2024 12:58 |
Додаток 4 Поєкт договору.docx
|
|||
16 лютого 2024 12:58 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
гарантійний лист
Дата подання: 20 лютого 2024 13:03
Дата відповіді: 21 лютого 2024 07:27
прошу Вас повідомити чим обумовлено ваша вимога про гарантійний лист на АВК-5 в п.30 дод.5 Який Закон чи ПКМУ? Вам не достатньо буде скан із ліцензії?
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником встановлено вимогу до потенційних Учасників та спосіб її підтвердження. Просимо детальніше ознайомитися із законодавством у сфері публічних закупівель.
про аналогічні проєкти
Дата подання: 20 лютого 2024 13:10
Дата відповіді: 21 лютого 2024 07:16
просимо вас повідомити чим обумовлена вимога надати аналогічні договори із класом наслідків СС2, СС3? адже ви повідомляєте (п.10 дод.5) що попередньо об'єкт - СС1. Адже СС1 і СС3 - це зовсім інша історія !!!
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації замовником встановлено вимогу до учасників щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).Для підтвердження зазначеного Учасник повинен надати:
довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічних договорів*** із зазначенням найменування контрагентів, з якими було укладено договір, прізвища, ім’я та по батькові відповідальної особи за поставку товару з боку контрагента, її контактний телефон, предмет договору, номер договору та дату його укладення, завірену підписом уповноваженої особи Учасника.
На підтвердження інформації, яка вказана у Довідці про виконання Учасником аналогічного договору учасник додає копії наступних документів:
1. Копія/ї аналогічного/их договору/договорів (не менше 1-го договору з усіма додатками).
2. Лист-відгук від контрагента, виданий не раніше оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі, підписаний керівником, з обов’язковим зазначенням дати його видачі, вихідного номеру, предмета договору, номеру і дати договору, суми виконання договору, інформації щодо якості та строків виконання договору та документів (документ), що підтверджують виконання Учасником цього договору/договорів, а саме копії первинних документів (документа), що визначені в аналогічному/их договорі/договорах (акти приймання виконаних проектних робіт та інші документи відповідно до умов договору, які підтверджують його повне виконання Учасником, тощо).
*** під аналогічним договором Замовник розуміє виконання робіт з проектування об’єктів будівництва (нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення, капітальний ремонт) класу наслідків ССІ, СС2 або СС3.
Просимо уважніше ознайомлюватися із тендерною документацією.
довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічних договорів*** із зазначенням найменування контрагентів, з якими було укладено договір, прізвища, ім’я та по батькові відповідальної особи за поставку товару з боку контрагента, її контактний телефон, предмет договору, номер договору та дату його укладення, завірену підписом уповноваженої особи Учасника.
На підтвердження інформації, яка вказана у Довідці про виконання Учасником аналогічного договору учасник додає копії наступних документів:
1. Копія/ї аналогічного/их договору/договорів (не менше 1-го договору з усіма додатками).
2. Лист-відгук від контрагента, виданий не раніше оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі, підписаний керівником, з обов’язковим зазначенням дати його видачі, вихідного номеру, предмета договору, номеру і дати договору, суми виконання договору, інформації щодо якості та строків виконання договору та документів (документ), що підтверджують виконання Учасником цього договору/договорів, а саме копії первинних документів (документа), що визначені в аналогічному/их договорі/договорах (акти приймання виконаних проектних робіт та інші документи відповідно до умов договору, які підтверджують його повне виконання Учасником, тощо).
*** під аналогічним договором Замовник розуміє виконання робіт з проектування об’єктів будівництва (нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення, капітальний ремонт) класу наслідків ССІ, СС2 або СС3.
Просимо уважніше ознайомлюватися із тендерною документацією.
фінзвітнсть
Дата подання: 20 лютого 2024 13:16
Дата відповіді: 21 лютого 2024 07:14
фінзвітність за 2022 р вам підійде якщо ще неподана звітність за 2023р?
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації замовником встановлено вимогу щодо наявністі в Учасників фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, а саме: підтвердження фінансової спроможності Учасник надає такі документи:
- Фінансову звітність за останній звітний період відносно кінцевої дати подання пропозицій (для учасників-юридичних осіб),
або
податкову декларацію про майновий стан та доходи або податкову декларацію платника єдиного податку за останній звітній період (для учасників фізичних осіб – підприємців).
- Фінансову звітність за останній звітний період відносно кінцевої дати подання пропозицій (для учасників-юридичних осіб),
або
податкову декларацію про майновий стан та доходи або податкову декларацію платника єдиного податку за останній звітній період (для учасників фізичних осіб – підприємців).
звіт із обстеження
Дата подання: 20 лютого 2024 16:07
Дата відповіді: 21 лютого 2024 10:33
Згідно п.4.1б, п.7.1 дод. "А" ДБН А.2.2.3-2014 із змінами №1,2 при реконструкції, капітальному ремонту не допускається проводити проєктні роботи без раніше проведених інженерних вишукувань та інструментального обстеження будівель та споруд (код КВЕД-2010: Клас 71.20). Ці дані в свою чергу є вихідним даним для проєктування. Просимо повідомити чи має Замовник звіт за результатами інструментального обстеження?
Згідно п. 7.1 дод. А ДБН А.2.2.3-2014 із змінами 1,2 звіт з обстеження відноситься до переліку вихідних даних, які надаються замовником !. Отже п.12.1 додатку 1 -технічне завдання порушує вимоги вказаного ДБН. Просимо усунути порушення.
Звіт з обстеження розроблений згідно вимог ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 сертифікованим експертом із обстежень будівель, має бути зареєстрований в єдиному державному реєстрі будівельної діяльності і мати свій унікальний код.
Просимо повідомити чи має Замовник звіт за результатами інструментального обстеження будівлі і чи є у цього звіта унікальний код?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Повідомляємо Вас, що у відповідності до пункту 4.1б ДБН А.2.2.3-2014 визначено, що "при розробленні проектної документації на капітальний ремонт існуючого об'єкта, якими не передбачається зміна конструктивної схеми, додаткові навантаження на підвалини та основи - обстеження технічного стану, уточнення раніше виконаних або проведення нових інженерних вишукувань виконується за необхідності".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-16-005986-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 19 лютого 2024 14:14
застарілі норми
в п.10 дод.1 завдання на проєктування міститься посилання на норми що втратили свою чинність, а саме: ДСТУ-Н Б.В.1.2-16:2019 просимо виправити.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2024 16:57
Дякуємо, шановний Учаснику. Відповідні зміни будуть внесені до п.10 Додатку № 5 Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2024-02-16-005986-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 19 лютого 2024 14:24
про кадри
Відповідно до п.1 Додатку 2 тендерної документації: "На підтвердження наявності вказаних працівників учасник надає у складі пропозиції копії трудових книжок та наказів про прийняття на роботу / призначення на посаду або копії трудових договорів та наказів про прийняття на роботу / призначення на посаду.". Ця вимога встановлюється відповідно до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", однак ви проігнорували абзац другий частини третьої ст. 16: якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Закон надає право учаснику залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, а не можливість Замовнику встановлювати цю вимогу. Також, відповідно до п. 3, ч. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Шановний замовнику, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - учасники можуть залучати на підставі договорів Цивільно-правового характеру (ЦПХ), це не є порушенням чи невідповідністю, тим паче зараз триває війна і не завжди в учасника є підстави для укладання з працівниками трудового договору, у теперішніх реаліях перевагу надають договорам ЦПХ, оскільки робітники працюють переважно дистанційно і щоб не порушувати законодавство укладаються договори ЦПХ. Не порушуйте принципи здійснення публічних закупівель та внесіть відповідні зміни до п. 1 Додатку 2 ТД. Крім того радимо ознайомитися із практикою оскарження даної вимоги на АМКУ за посиланням https://radnuk.com.ua/uchast-u-zakupivliakh/shtatni-pratsivnyky-osoby-iaki-pratsiuiut-po-tsyvilno-pravovomu-dohovoru/
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2024 17:46
Шановний Учаснику! Ознайомтеся, будь ласка, уважніше із кваліфікаційним критеріям визначеними у Додатку №2 до Тендерної документауії, Всі відповіді на Ваші питання наявні, тому Замовник не вважає, що встановив дискримінаційні вимоги до Учасників. Дякуємо.
Номер вимоги: UA-2024-02-16-005986-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 20 лютого 2024 11:57
дискримінаціна вимога про страхування
звертаємо увагу замовника, що добровільне страхування є правом, а не обов'язком згідно вимог ЗУ Про архітектурну діяльність, ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності та наказу Мінрегіону №45. Існує практика оскарження даної вимоги в АМКУ. А тому просимо замовника видалити дану вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2024 09:17
Замовником у відповідності до пункту 28 Особливостей, а саме: Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовником встановлено кваліфікаційний критерій: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та спосіб підтвердження даного критерію з дотриманням всім вимог статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі". Також хочемо наголосити, що відповідно до пункту 28 Особливостей та статті 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовником встановлено кваліфікаційний критерій: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та спосіб підтвердження даного критерію з дотриманням всім вимог статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі". Також хочемо наголосити, що відповідно до пункту 28 Особливостей та статті 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2024 15:37 |
Кінець періоду оскарження: | 03 березня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 03 березня 2024 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до службової записки ініціатора закупівлі від 20.02.2024 № 400, у зв’язку із зміною рішень щодо упорядкування будівель на території за адресою: м. Київ, вул. Волинська, 26 необхідно відмінити проведення процедури закупівлі робіт з виготовлення проектної документації на «Капітальний ремонт блоку цехів літ. «П», яка розташована за адресою: м. Київ, вул. Волинська, 26 |
Документи:
21 лютого 2024 15:37
|
Електронний підпис |
21 лютого 2024 15:37
|
Протокол УО Д - 24.pdf |