Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне Підприємство "Добробут" Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 40504448 |
Місцезнаходження: | 37821, Україна , Полтавська обл., Лубенський район, с. Клепачі, вул. Перемоги, 8 |
Контактна особа: |
Марина Мухіна +380665374273 dobrobut_40504448@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2024 11:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2024 14:14 |
Очікувана вартість: | 486 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
20 лютого 2024 14:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2024 14:19 |
Тендерна документація (3).docx |
20 лютого 2024 14:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2024 14:19 |
Тендерна документація (3).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Виходячи з такого формулювання участь в закупівлі зможуть прийняти лише ті учасники які мають АЗС в м. Хорол та на трасі Е-40 одночасно. Учасники АЗС яких можуть знаходитись значно ближче до замовника але не мати одночасно АЗС у місті та на трасі не зможуть прийняти участь. Такі вимоги є дискримінаційними.
Вимагаємо внести зміни до зазначеної вимоги сформулювавши її наступним чином: Фактичне місце поставки Товару: стаціонарна АЗС розташована на відстані не більше 6 км. від місця знаходження Замовника- м. Хорол, вул. 1-го Травня, 4).
Вашу вимогу враховано замовником та внесено зміни до ТД.
Фактичне місце поставки Товару: стаціонарна АЗС розташована ум. Хорол, та/або на автошляху «Е-40» (Київ-Харків), на відстані не більше 6 км. від місця знаходження Замовника- м. Хорол, вул. 1-го Травня, 4).
Відповідно Учасник повинен мати АЗС або на території міста Хорол, або ж на на автошляху «Е-40» (Київ-Харків), на відстані не більше 6 км. від місця знаходження Замовника- м. Хорол, вул. 1-го Травня, 4).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-10-000065 ● 29aad63a985440d19a15eb9b40973a3d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 15:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.04.2024 № 33-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
09.04.2024 № 33-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2024-02-16-003526-a, 16.02.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-12 11:37:15
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 486000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-16-003526-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-15 17:33:28
Пояснення на запит
Комунальне підприємство "Добробут" Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області по процедурі закупівлі за номером ID: UA-2024-02-16-003526-a (код ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта та дистиляти (Дизельне паливо та Бензин (марки А-95)), очікуваною вартістю 486000 грн., повідомляє, що розрахунок розміру витрат здійснено згідно звітів та витрат палива попереднього року. Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі та засоби підтвердження відповідності зазначені в Додатку 3 до тендерної документації. Розрахунок очікуваної вартості визначено на підставі аналізу цінових пропозицій (додатки додаються).
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП "Добробут" Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області повідомляє про усунення порушень, що були виявленні Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області в ході моніторингу закупівлі UA-2024-02-16-003526-a за предметом закупівлі "ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта та дистиляти" (Дизельне паливо та Бензин (марки А-95)). Додаткові угоди про дострокове розірвання дії договорів від 08.03.2024 р. №7/24 та від 08.03.2024 р. №8/24 додаються.
2024-05-01 13:43:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | дизельне паливо, згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 09130000-9 - Нафта і дистиляти |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 230 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 300,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2024 14:19 |
Тендерна документація (3).docx |
20 лютого 2024 14:19 |
Тендерна документація (3).docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2024 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ" |
222 640,00
UAH з ПДВ
|
213 854,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН” |
229 448,00
UAH з ПДВ
|
213 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ" #36324681 |
Переможець |
213 854,00
UAH з ПДВ
|
29 лютого 2024 13:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2024 12:22
|
Додаткова угода №1.pdf | укладений |
01 травня 2024 12:20
|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2024 10:59
|
Договір ДП.pdf | укладений |
08 березня 2024 10:53
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 березня 2024 — 01 травня 2024 |
Сума оплати за договором: |
72 524,40
UAH (в тому числі ПДВ 12 087,40 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди цією Угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору №7/24 про закупівлю від 08.03.2024 року |