Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35343771 |
Вебсайт: | http://tke.org.ua |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 48 |
Контактна особа: |
Олександр Пшевлоцький +380930855951 o.pshevlotskii@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2024 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 12 516 590,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 582,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 360 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2024 16:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2024 16:25 |
Обґрунтування.docx | |
15 лютого 2024 16:25 |
Тендерна документація та додатки до неї.docx | |
15 лютого 2024 16:25 |
Додаток №4 Проєкт договору.docx | |
15 лютого 2024 16:25 |
Додаток №3 Технічні вимоги.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-11-000036 ● 4df927666aae499e95eb3f416306883c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2024 14:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.03.2024
№ 25-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.03.2024 № 25-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2024-02-15-011391-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-13 10:05:05
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-8 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки Jenbacher JMC 312 GS-B.L. за адресою: просп. Миру, 22к в м. Житомир» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-15-011391-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 1.4 Кваліфікаційних критерій Додатку 3 до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про наявність у учасника основного будівельного устаткування, необхідного для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування, їх кількість, термін експлуатації та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг, надання у складі послуги тощо) Додаток 2 технічних вимог.
Додатком 2 встановлено, що Учасник закупівлі повинен надати інформацію, що свідчить про наявність у нього необхідного обладнання для належного виконання будівельно-монтажних робіт згідно проекту. По кожній одиниці техніки і обладнання повинна заповнюватись окрема форма. Учасник тендеру повинен надати максимально детальну інформацію про обладнання, згадане вище. Поля з поміткою (*) будуть використовуватись для оцінки.
На вище зазначену вимогу учасник ПП "РЕМБУДСТРОЙ" надав довідку про наявність матеріально-технічної бази та документи відповідно до додатку 2 технічних вимог.
Однак, в тендерній пропозиції відсутні документи на ЗІЛ, КАМАЗ 55102, компресор, газозварювальний апарат ГЗ-1А.
Таким чином, учасник не підтвердив наявність матеріально-технічної бази, а отже не відповідає пункту 1.4 Кваліфікаційних критерій Додатку 3 до тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого (-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-18 17:15:29
Відповідь на запит про надання пояснення
На запит про надання пояснень при проведенні моніторингу процедури закупівлі "Реконструкція системи електропостачання котельні РК-8 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки Jenbacher JMC 312 GS-B.L. за адресою: просп. Миру, 22к в м. Житомир" згідно коду ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-15-011391-a) повідомляємо наступне.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення вартості здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, затвердженої Наказом підприємства №5/аг від 15 січня 2024 року, та експертного звіту ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза» № 02537-23 від 12 січня 2024 року.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначалася з урахуванням кошторисних норм України, а саме Настанови з визначення вартості будівництва, з урахуванням Змін № 1, № 2 згідно Наказу від 01.11.2021 № 281 Про затвердження кошторисних норм України у будівництві відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації.
2. Як передбачено п. 5 р. 3 ТД (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), «Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону.
Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 та Додатку 3 до цієї тендерної документації».
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
При цьому, згідно з п. 1.4 (Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 3 до ТД, учасником надається «Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника основного будівельного устаткування, необхідного для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування, їх кількість, термін експлуатації та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг, надання у складі послуги тощо) Додаток 2».
Тобто, вищезазначена довідка подається учасниками у чіткій формі, що наведена у Додатку 2 до Додатку №3 тендерної документації.
Довідка в довільній формі із загальним переліком обладнання, яка надана учасником у складі тендерної пропозиції, до розгляду Замовником не приймалась. Згідно Додатку №1 тендерної документації, «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, які учасник додатково надає на власний розсуд».
Учасник зазначив у довідці згідно Додатку 2 основне будівельне устаткування, необхідне для виконання робіт згідно Договору, тим самим дотримавшись вимог встановлених в п. 1.4 «Кваліфікаційних критеріїв» Додатку № 3 до ТД.
При цьому, згідно з умовами ТД наявність транспортних засобів, обладнання зазначається у довідці необхідного обладнання для належного виконання будівельно-монтажних робіт згідно проекту, якщо в ньому є потреба для виконання робіт.
Таким чином, підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "РЕМБУДСТРОЙ" на момент прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі не вбачалося.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-19 17:56:23
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-8 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки Jenbacher JMC 312 GS-B.L. за адресою: просп. Миру, 22к в м. Житомир» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-15-011391-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1) Надайте проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
2) Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва вартість об’єкта будівництва є 40 257 407, 00 грн. Тоді як в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-15-011391-a очікувана вартість закупівлі є 12 516 590, 00 грн.
Таким чином, поясніть чому вами проведено процедуру закупівлі з очікуваною вартістю, яка відрізняється від зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого (-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-22 10:48:31
Відповідь на запит про надання пояснення
На запит про надання пояснень (інформації та документів) при проведенні моніторингу процедури закупівлі "Реконструкція системи електропостачання котельні РК-8 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки Jenbacher JMC 312 GS-B.L. за адресою: просп. Миру, 22к в м. Житомир" згідно коду ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, повідомляємо наступне.
1. Надаємо скан-копію в електронному вигляді "Проектно-кошторисна документація.pdf" на 87 аркушах.
На запит надання технічного завдання надаємо скан-копію в електронному вигляді "Завдання на проектування.pdf" на 6 аркушах.
Щодо надання дефектних актів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва зазначаємо, що Дефектний акт потрібен для здійснення капітальних ремонтів об'єктів, пов'язаних виключно з поліпшенням експлуатаційних показників, що не потребує розроблення робочого проєкту та визначення вартості будівництва при складанні ціни тендерної пропозиції учасника публічної закупівлі. Вся необхідна інформація щодо об’ємів знаходиться в "Проектно-кошторисна документація.pdf" в розділі "Відомість обсягів робіт".
2. Для роз’яснення очікуваної вартості закупівлі надаємо розрахунок кошторисної вартості даного об’єкта будівництва в електронному вигляді "Розрахунок кошторисної вартості.pdf" на 1 аркуші. В даному розрахунку зазначена інформація щодо основних потреб в коштах замовника для здійснення будівництва. Це кошти, що були оплачені замовником та входять до складу зведеного кошторисного розрахунку; вартість устаткування, що було безкоштовно надано замовнику в рамках «Проекту енергетичної безпеки» від USAID, яке не оподатковується; витрат зі зведеного кошторисного розрахунку, які не враховуються під час проведення закупівлі, а саме загальноскладських на устаткування, кошти на утримання служби замовника та кошти на покриття ризиків, що були донараховані на устаткування.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області по закупівлі «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-8 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки Jenbacher JMC 312 GS-B.L. за адресою: просп. Миру, 22к в м. Житомир» (ідентифікатор в Prozorro: UA-2024-02-15-011391-a) (далі – Закупівля) після проведення моніторингу у своєму висновку від 02 квітня 2024 р. (далі - Висновок) зобов’язує Комунальне підприємство «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради (далі – Замовник) здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору про закупівлю від 12.03.2024 № 171-24, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Згідно з частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку Замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Таким чином, надаємо інформацію щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. 09.04.2024 працівниками КП «ЖТКЕ» Житомирської міської ради на засіданні технічної ради за результатами обговорення висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області прийнято рішення щодо розірвання Договору підряду про закупівлю від 12.03.2024 №171-24. На виконання висновку та рішення технічної ради підприємством підряднику ПП «Рембудстрой» направлено лист №1451/5 від 09.04.2024 про вирішення питання щодо розірвання Договору та відповідний проект Додаткової угоди. Про результати розгляду листа та підписання Додаткової угоди Сторонами, відповідна інформація та документи будуть оприлюднені в Електронній системі закупівель. Додатки: 1. Витяг з Протоколу засідання технічної ради від 09.04.2024 № 6. 2. Копія листа та проект Додаткової угоди на 2 арк.
2024-04-09 16:52:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
2024-04-16 12:24:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РЕМБУДСТРОЙ" |
12 500 000,00
UAH з ПДВ
|
12 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "РЕМБУДСТРОЙ" #38542093 |
Переможець |
12 500 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2024 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2024 16:12
|
Додаткова угода 171-24 (1).pdf | укладений |
15 квітня 2024 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 11:13
|
Договір 171-24.pdf | укладений |
13 березня 2024 11:12
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 березня 2024 — 12 квітня 2024 |
Сума оплати за договором: |
5 488 511,19
UAH (в тому числі ПДВ 914 751,87 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з виконанням зобов'язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, зазначених у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.04.2024 р. про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-15-011391-a по об'єкту «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-8 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки Jenbacher JMC 312 GS-B.L. за адресою: просп. Миру, 22к в м. Житомир». |