Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари (ручки, срижні, олівці, файли А4, картон А4)
Очікувана вартість
3 550,00 UAH
UA-2024-02-15-010112-a cf36e5af620c43e18d3b1eda648e51e9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткач Руслана

380506954725 ruslana0508@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури і туризму Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05458494
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, вул. Героїв Небесної Сотні, буд. 36
Контактна особа: Ткач Руслана
380506954725
ruslana0508@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штуки
Ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2024  —  12 лютого 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Срижні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2024  —  12 лютого 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2024  —  12 лютого 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Файли А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2024  —  12 лютого 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Картон А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2024  —  12 лютого 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

15 лютого 2024 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шлапацька І.Ю.
#2631701909
Переможець 3 550,00
UAH
15 лютого 2024 15:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 квітня 2024 12:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 3 550,00
UAH