Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску(Ящик для інструменту 16(200х195х410) пластиковий з комірками в кришці Stanley)
Очікувана вартість
727,00 UAH
UA-2024-02-15-003489-a a0c08420bab1497bb7616ab028ea6a74
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Навітній Олег Юрійович

+380512411974
+380512415537
giov.ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02007087
Місцезнаходження: 54058, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв, вул. Київська,1
Контактна особа: Навітній Олег Юрійович
+380512411974, +380512415537
giov.ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Річний план закупівель на 2024р. Зміни
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Ящик для інструменту 16(200х195х410) пластиковий з комірками в кришці Stanley
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44619300-5 — Ящики

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки між сторонами за цим Договором здійснюються шляхом переказу Покупцем 100%-ї попередньої оплати на розрахунковий рахунок відповідного торговельного центру Продавця, що вказується у рахунку-фактурі та на підставі видаткової накладної на товар. Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

15 лютого 2024 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2024 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2024 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К»
#32490244
Переможець 727,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2024 11:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2024 11:17
Договір №95 від 14.02.2024.PDF укладений
15 лютого 2024 11:17