Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з своєчасної ліквідації аварій на мережах електропостачання, водопостачання, водовідведення об’єктів КП «ЖКС «ФОНТАНСЬКИЙ»
Очікувана вартість
3 451 560,00 UAH
UA-2024-02-14-012343-a ece63818f1a24b6195137188d2a9e09f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Деде Дмитро Борисович

+380487407262 fontanzakup@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ЖКС "Фонтанський"
Код ЄДРПОУ: 35302819
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська обл., місто Одеса, Французький бульвар, будинок 12, корпус А
Контактна особа: Деде Дмитро Борисович
+380487407262
fontanzakup@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з своєчасної ліквідації аварій на мережах електропостачання, водопостачання, водовідведення об’єктів КП «ЖКС «ФОНТАНСЬКИЙ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, у межах житлових будинків та прибудинкової території, які знаходяться на обслуговувані КП «ЖКС «ФОНТАНСЬКИЙ» Приморського району м. Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Тендерна документація

14 лютого 2024 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-25-000045 ● 137a31098c4b4392800e61c4a1dae934
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2024 16:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.03.2024 Одеса № 64

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.

Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 25.03.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.03.2024 № 64
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
2 UA-2024-02-14-012343-a 14.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-28 17:43:26

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 13 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Надати обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у вигляді передбаченому Особливостями (розпорядче рішення замовника або інший документ підготовлений уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджений (затверджений) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника) шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (з особливостями).
4. Надати укладений договір від 12.02.2024 № АО-Ф/24 з усіма невід’ємними частинами (додатками) та додатковими угодами до нього, якщо це не суперечить нормам чинного законодавства.
5. Чому Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель додаток № 1 до договору від 12.02.2024 № АО-Ф/24 в повному обсязі, а саме відсутня сторінка 26 зазначеного додатку?
6. Як та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для його виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «Юггідросервіс», з яким укладений договір про надання послуг від 12.02.2024 № АО-Ф/24 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-02 23:24:03

пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги з своєчасної ліквідації аварій на мережах електропостачання, водопостачання, водовідведення об’єктів КП «ЖКС «ФОНТАНСЬКИЙ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-14-012343-a), надаємо відповідні пояснення:
Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики визначались на підставі інформації, яка отримувалась від виробничих підрозділів підприємства. Така інформація формувалась із врахуванням аналізу потреб минулих років та враховуючи специфіку роботи підприємства. Специфіка роботи підприємства обумовлюється тривалою відсутність капітального ремонту будинків, що змушує підприємство, при наданні послуг з утримання будинків, здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення доаварійних умов. Значна частина будинків, які перебувають на обслуговуванні підприємства є будинками ветхого та аварійного фонду, на яких трапляються аварійні ситуації, ліквідація яких є основною діяльністю підприємства, а вчасне та оперативне прибуття аварійної служби, мінімізує негативні наслідки аварій та забезпечує зменшення часу на відновлення мереж електропостачання, водопостачання, водовідведення. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». При визначені очікуваної вартості предмету закупівлі застосовувався аналіз ринкових цін (надаються скан-копії листів від 08.01.2024 за № 01-08/16/1, від 18.01.2024 за № 05/02-7, від 08.01.2024 за № 01-08/14/1, від 12.01.2024 за № 587/12-01-1, від 08.01.2024 за № 01-08/14/2, від 23.01.2024 за № 17) аналіз закупівельних цін попередніх закупівель та умови для учасників/виконавців, які визначені проектом договору про закупівлю (режим надання послуг, умови розрахунків та інше). Щодо рекомендацій Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710, то пунктом 4 Постанови КМУ, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання БЮДЖЕТНИХ коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру БЮДЖЕТНОГО призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. З урахуванням вищезазначеного, постанова містить рекомендації щодо використання саме БЮДЖЕТНИХ коштів. На теперішній час, КП «ЖКС «Фонтанський» проведено процедуру відкритих торгів із зазначенням коштів фінансування – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
2. Обґрунтування у вигляді Розпорядження від 12.02.2024 року за підписом керівника КП «ЖКС «Фонтанський» було оприлюднено в електронній системі закупівель разом із відповідним звітом про договір про закупівлю, але у форматі .word. Сканована копія Розпорядження від 12.02.2024 додається.
3. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Замовником була оголошена процедура відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі — № UA-2024-01-24-016440-a) на закупівлю Послуги з своєчасної ліквідації аварій на мережах електропостачання, водопостачання, водовідведення об’єктів КП «ЖКС «ФОНТАНСЬКИЙ» (далі — Закупівля). Очікувана вартість закупівлі становить 2 876 300,00 грн. без ПДВ (з ПДВ – 3 451 560,00 грн.) Закупівля була автоматично відмінена внаслідок неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. Враховуючи наведене, наявні підстави для укладення прямого договору відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
4. Додаємо укладений договір від 12.02.2024 № АО-Ф/24. Також зазначаємо, що до зазначеного договору додаткові угоди не укладались станом на 02.04.2024.
5. Відсутність сторінки 26 у додатку № 1 до договору від 12.02.2024 № АО-Ф/24 можемо пояснити механічною помилкою, яка можливо виникла через несправну роботу апарату, на якому здійснювалось сканування договору. Зазначену помилку буде виправлено шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додатку № 1 до договору із всіма сторінками.
6. Оцінка потенційних учасників проводилась відповідно до отриманої найбільш економічно вигідної пропозиції (ціни), за яку потенційні виконавці відповідного предмету закупівлі були згодні надавати послуги, а саме згідно цінової пропозиції ТОВ «ЮГГІДРОСЕРВІС» (лист за вих. № 05/02-7 від 18.01.2024, що додається). Від ТОВ «ЮГГІДРОСЕРВІС» отримано всі документи, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним вимогам, які були зазначені у тендерній документації за раніше оголошеною процедурою UA-2024-01-24-016440-a та від ТОВ «ЮГГІДРОСЕРВІС» було отримано банківську гарантію виконання договору у розмірі, який був визначений умовами вищезазначеної тендерної документації. Банківська гарантія додається.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня. Інформуємо Вас про здійснення заходів на планових на недопущення встановлених порушень у подальшому та проведення відповідної роз’яснювальної роботи з відповідальними особами. Інформація зазначена у висновку з проведення моніторингу процедури закупівлі буде врахована в подальшій діяльності замовника. Повний текст Договору оприлюднено в електронній системі закупівель.

2024-04-16 12:46:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮГГІДРОСЕРВІС»
#43766338
Переможець 3 451 560,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2024 18:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2024 12:46
Договір АО-Ф24.pdf зміни до договору
16 квітня 2024 12:44
обгрунтування укладений
14 лютого 2024 18:17
Договір укладений
14 лютого 2024 18:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): під час сканування Договору, який завантажено при оприлюдненні звіту про укладений договір, було допущено помилку, а саме не відсканована сторінка № 26. З метою усунення заначеного порушення та на виконання резолютивної частини моніторингу Південного офісу Держаудитслужби, завантажуємо повний текст договору
Номер договору про закупівлю: АО-Ф/24
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML