Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з управління багатоквартирним будинком
Очікувана вартість
25 626,72 UAH
UA-2024-02-14-012163-a 62c5499730d44ca69079b897a8e6eadc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Шулатова

+380612251043 yushulatova@zap.gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізька обласна прокуратура
Код ЄДРПОУ: 02909973
Вебсайт: http://zap.gp.gov.ua
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Дмитра Апухтіна, 29А
Контактна особа: Юлія Шулатова
+380612251043
yushulatova@zap.gp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98340000-8: Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з управління багатоквартирним будинком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69050, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул Космічна, 118 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 98340000-8 — Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги

Тендерна документація

14 лютого 2024 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2024 17:40
Обгрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "УК ВІРА" ДІЛЬНИЦЯ №10"
#45050795
Переможець 25 626,72
UAH
14 лютого 2024 17:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2024 17:59
Обгрунтування ВІРА.pdf зміни до договору
14 лютого 2024 17:58
Протокол28.pdf зміни до договору
14 лютого 2024 17:56
ВІРА.pdf укладений
14 лютого 2024 17:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При оприлюдненні звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель, за предметом «Послуги з управління багатоквартирним будинком, код ДК 021:2015 98340000-8 Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги» (UA-2024-02-14-012163-a) (далі- Закупівля), у графі «Документи закупівлі» виникла технічна помилка, яку було допущено при внесенні інформації про закупівлю, а саме: уповноважена особа помилково розмістила невірне Обґрунтування застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. У зв’язку з тим, що вебпортал Уповноваженого органу не дає технічної можливості виправити зазначену помилку шляхом коригування, необхідно прийняти рішення про внесення змін до договору Закупівлі, а саме, розміщення нового (вірного) Обґрунтування на сторінці Закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 1-НЖ-2024
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол №28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML