Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга з обробки даних, пов’язаних з базами даних, які використовуються та створені внаслідок роботи з програмним забезпеченням «Електронне самоврядування 3.0», що складається з модулів «Розпорядча діяльність», «Загальна канцелярія», «Загальний облік звернень громадян» та «Облік об’єктів торгівлі та сфери послуг»
Очікувана вартість
245 916,00 UAH
UA-2024-02-14-012024-a 848e9e2fe1974d98979b5d48dc7ce63c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Палій

+380734568518 v.palii@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40429588
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-informacijnih-tehnologij-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Вікторія Палій
+380734568518
v.palii@dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга з обробки даних, пов’язаних з базами даних, які використовуються та створені внаслідок роботи з програмним забезпеченням «Електронне самоврядування 3.0», що складається з модулів «Розпорядча діяльність», «Загальна канцелярія», «Загальний облік звернень громадян» та «Облік об’єктів торгівлі та сфери послуг»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Тендерна документація

14 лютого 2024 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2024 17:23
Наказ.pdf
14 лютого 2024 17:23
Обгрунтування до наказу.pdf
14 лютого 2024 17:23
Протокольне рішення.pdf
14 лютого 2024 17:23
Ліцензія.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІАЦ"
#24609680
Переможець 245 916,00
UAH
14 лютого 2024 17:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 1402242 від 14.02.2024.pdf укладений
14 лютого 2024 17:25

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга з обробки даних, пов’язаних з базами даних, які використовуються та створені внаслідок роботи з програмним забезпеченням «Електронне самоврядування 3.0», що складається з модулів «Розпорядча діяльність», «Загальна канцелярія», «Загальний облік звернень громадян» та «Облік об’єктів торгівлі та сфери послуг» 1 послуга 245 916,00
UAH