Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вільховецька сільська рада Тячівського району Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 04351618 |
Вебсайт: | http://vilhovecka.gromada.org.ua |
Місцезнаходження: | 90542, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, с. Вільхівці, вул. Центральна (Леніна), 118 |
Контактна особа: |
ЦІРИК Василь Михайлович +380973913346 vilhivci1986@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2024 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2024 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2024 15:25 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція (2).docx | |
14 лютого 2024 15:25 |
Тендерна документація (5).doc | |
14 лютого 2024 15:25 |
Додаток 4 Проект Договору (5).docx | |
14 лютого 2024 15:25 |
Додаток 2 Інформація про відповідність вимогам статті 16 (3).doc | |
14 лютого 2024 15:25 |
Додаток 3 Інформація про технічні та якісні.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-12-000001 ● f152a98c7f7347fa91e5e8d3c1f07968
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2024 09:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.03.2024 № 14-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 11.03.2024 №14-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-02-14-009471-a 14.02.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-12 10:55:44
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Будинок дерев’яний з брусу (код ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-14-009471-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
2. Відповідно до додатку 3 «Технічні якісні та кількісні характеристики предметазакупівлі» Учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати підтвердження відповідності якості складових комплекту товару який закуповується вимогам чинного законодавства України.
Проте, у складі тендерної пропозиції відсутні підтвердження відповідності якості вимогам чинного законодавства металочерепиці, теплоізоляційного матеріалу, бруса, гідроізоляції, вагонки, паробар'єра, душових боксів, унітазів, умивальників, біде, кондиціонерів, тощо, які згідно додатку 3 «Технічні якісні та кількісні характеристики предметазакупівлі» є складовими комплекту товару який закуповується.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення/інформацію та підтвердні документи, яким чином здійснювалася оцінка тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП «БІЛАНИЧ ОЛЕНА ІВАНІВНА» відповідно до вимог тендерної документації та прийнято рішення про її відповідність установленим вимогам.
3. Чому Уповноваженою особою Вільховецької сільської ради Тячівського району Закарпатської області не відхилено переможця ФОП «БІЛАНИЧ ОЛЕНА ІВАНІВНА», як такого, що не надав у строки, зазначені у пункті 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 1 тендерної документації, документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-15 09:24:16
Відповідь на звернення
Технічне завдання розроблено відповідно до потреб громади, на підставі Стратегії розвитку Вільховецької територіальної громади на 2021-2027 роки. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Зокрема було проаналізовано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі в електронній системі закупівель «Prozorro»).
Стосовно не відхилено переможця ФОП «БІЛАНИЧ ОЛЕНА ІВАНІВНА», як такого, що не надав у строки, зазначені у пункті 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 1 тендерної документації, документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування повідомляємо наступне.
Переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищував чотири робочі дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надано замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Законом чітко не перебачено вид днів щодо надання документів Переможця закупівлі, у звʼязку з чим пропозицію учасника ФОП «БІЛАНИЧ ОЛЕНА ІВАНІВНА» не було відхилено як таку, що не надав у строки, зазначені у пункті 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 1 тендерної документації, документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 117.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-15 11:26:26
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Будинок дерев’яний з брусу (код ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-14-009471-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Замовник у пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначає, що:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлену у відповідності Додатку 3 до тендерної документації
Крім цього, в Додатку 3 (Технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) зазначено: «Для підтвердження згоди з вимогами Замовника, Учасник подає у складі пропозиції інформацію зазначену у цьому додатку, завірену печаткою і власним підписом, для учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, вимагається лише підпис.»
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «БІЛАНИЧ ОЛЕНА ІВАНІВНА» відсутня інформація, що визначена Замовником у Додатку 3 тендерної документації.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл 2_Технічне завдання.pdf.p7s), що не відповідають визначеним Замовником у Додатку 3 (Технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) вимогам, а саме:
- відсутнє біде та комплект електричного обладнання для встановлення в будинку
- панорамні двері, вхідні двері, міжкімнатні двері, двері до санвузлів та вікна не відповідають розмірам
- вікна у санвузлах не відповідають необхідній кількості
2. Відповідно до додатку 3 «Технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати підтвердження відповідності якості складових комплекту товару який закуповується вимогам чинного законодавства України.
Проте, у складі тендерної пропозиції відсутні підтвердження відповідності якості вимогам чинного законодавства металочерепиці, теплоізоляційного матеріалу, бруса, гідроізоляції, вагонки, паробар'єра, душових боксів, унітазів, умивальників, біде, кондиціонерів, тощо, які згідно додатку 3 «Технічні якісні та кількісні характеристики предметазакупівлі» є складовими комплекту товару який закуповується.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення/інформацію та підтвердні документи, яким чином здійснювалася оцінка тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП «БІЛАНИЧ ОЛЕНА ІВАНІВНА» відповідно до вимог тендерної документації та прийнято рішення про її відповідність установленим вимогам.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-19 08:43:42
Відповідь на звернення
Проаналізувавши норми Тендерної документації можна дійти висновку, що Замовником не було передбачено чіткий перелік документів та вичерпний перелік складових товару стосовно яких необхідно надати підтвердження. Тобто, Учаснику надано право на свій розсуд надати документи, які б підтверджували якість складових товару.
Також, враховуючи нагальну необхідність у постачанні даного товару, для розширення кола потенційних учасників, Замовником в тендерній документації було викладено максимально прості кваліфікаційні критерії та вимоги до предмета закупівлі.
Пропозицію подав єдиний Учасник ФОП «БІЛАНИЧ ОЛЕНА ІВАНІВНА», тому Замовник розгляну таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону.
Додатково проаналізувавши тендерну пропозицію Учасника ФОП «БІЛАНИЧ ОЛЕНА ІВАНІВНА», згідно інформації викладеної вами у ході проведення моніторингу, Замовник погоджується з тим, що наявні невідповідності Переможця вимогам Додатку 3 до Тендерної документації, зокрема в частині відсутності окремих складових товару. Згідно наведеного вище Тендерна пропозиція ФОП «БІЛАНИЧ ОЛЕНА ІВАНІВНА» повинна була бути відхилена на підставі пункту 44 Особливостей, а саме: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку моніторингу UA-M-2024-03-12-000001, Замовником вчинені заходи скасування закупівлі: «Будинок дерев’яний з брусу (код ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини)» (згідно оголошення UA-2024-02-14-009471-a), протокол про скасування додаємо.
2024-03-26 14:35:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
порушення усунуто шляхом відміни закупівлі
2024-03-27 09:31:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БІЛАНИЧ ОЛЕНА ІВАНІВНА" |
2 380 000,00
UAH з ПДВ
|
2 380 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БІЛАНИЧ ОЛЕНА ІВАНІВНА" #1736617865 |
Переможець |
2 380 000,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2024 10:42
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 14:32 |
Кінець періоду оскарження: | 06 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 06 квітня 2024 01:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | ЗАХІДНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ було оприлюднено Висновок про результати проведення моніторингу UA-M-2024-03-12-000001, згідно якого установлено порушення Замовником вимог абзацу другого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, у звʼязку з чим Замовника зобов’язують здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерних пропозицій, зокрема, шляхом |
26 березня 2024 14:32
|
Електронний підпис |
26 березня 2024 14:30
|
протокол скасування.pdf |