Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання та обслуговування приміщень Залізничної районної адміністрації
Код 90910000-9 - Послуги з прибирання
за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
(Експлуатаційні видатки)
Очікувана вартість
362 600,00 UAH
UA-2024-02-14-007283-a ● aaeed6a4bf6c46419d77471afe20aa30
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056084 |
Місцезнаходження: | 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, будинок 34 |
Контактна особа: |
Яремович Ірина Євгенівна 0322546805 zagorg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2024 14:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2024 15:04 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2024 15:04 |
Очікувана вартість: | 362 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 813,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації)
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради;
Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022;
ЄДРПОУ 04056084;
Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування
Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету м.Львова.
Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації;
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги - наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації)
Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022;
ЄДРПОУ 04056084;
Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування
Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету м.Львова.
Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації;
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги - наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації)
Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та обслуговування приміщень Залізничної районної адміністрації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79022, Україна, Львівська область, Львів, Виговського І., 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90911200-8 — Послуги з прибирання будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2024 11:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2024 11:21 |
протокол_змін_прибирирання_адміністрації_16_02_2024.pdf | |
16 лютого 2024 11:21 |
ОКРЕМИЙ_ФАЙЛ.docx | |
16 лютого 2024 11:20 |
Додатки_1_2_перелік_документів_зі_змінами.docx | |
16 лютого 2024 11:19 |
Додаток_3_технічне_завдання_зі_змінами.docx | |
16 лютого 2024 11:19 |
проєкт_договору_зі_змінами.docx | |
16 лютого 2024 11:18 |
Тендерна_документація._ зі_змінами.docx | |
14 лютого 2024 14:07 |
Тендерна_пропозиція_додаток-4.docx | |
14 лютого 2024 14:07 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
16 лютого 2024 11:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 лютого 2024 11:21 |
протокол_змін_прибирирання_адміністрації_16_02_2024.pdf
|
||||||
16 лютого 2024 11:21 |
ОКРЕМИЙ_ФАЙЛ.docx
|
||||||
16 лютого 2024 11:20 |
Додатки_1_2_перелік_документів_зі_змінами.docx
|
||||||
16 лютого 2024 11:19 |
Додаток_3_технічне_завдання_зі_змінами.docx
|
||||||
16 лютого 2024 11:19 |
проєкт_договору_зі_змінами.docx
|
||||||
16 лютого 2024 11:18 |
Тендерна_документація._ зі_змінами.docx
|
||||||
14 лютого 2024 14:07 |
Тендерна_пропозиція_додаток-4.docx
|
||||||
14 лютого 2024 14:07 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення площі прибирання
Дата подання: 15 лютого 2024 15:40
Дата відповіді: 16 лютого 2024 11:17
В технічних вимогах немає вказаної загальної площі прибирання. Проєкті договору договору вказано 1360,8 кв.м.
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше запитання!
Площа прибирання приміщень районної адміністрації становить 1360,8 кв.м.
Повідомляємо, що у технічному завданні (додаток 3 до тендерної документації) зазначено, що «Опис будівлі та приміщень, в яких необхідно здійснювати прибирання (згідно з додатком до проєкту договору), із зазначенням згаданої площі прибирання. При цьому повідомляємо, що районною адміністрацією будуть внесені зміни щодо зазначення цієї площі у технічному завданні (додаток 3 до тендерної документації).
Дякуємо за Ваше запитання!
Площа прибирання приміщень районної адміністрації становить 1360,8 кв.м.
Повідомляємо, що у технічному завданні (додаток 3 до тендерної документації) зазначено, що «Опис будівлі та приміщень, в яких необхідно здійснювати прибирання (згідно з додатком до проєкту договору), із зазначенням згаданої площі прибирання. При цьому повідомляємо, що районною адміністрацією будуть внесені зміни щодо зазначення цієї площі у технічному завданні (додаток 3 до тендерної документації).
Наявність обладнання
Дата подання: 15 лютого 2024 15:44
Дата відповіді: 16 лютого 2024 11:15
1. Наявність обладнання,матеріально-технічної бази та технологій Вимога щодо 1.2. Обов’язковим є наявність: - пасажирсько-вантажного транспорту для перевезення при потребі господарських товарів, макулатури, металолому, тощо, для підтвердження наявності якого, Учасник надає скан-копію технічного паспорту (свідоцтва про державну реєстрацію ТЗ) на власний транспорт. У разі, якщо транспорт не є власністю учасника, а залучений за договором оренди/лізингу/надання послуг, то учасник в складі тендерної пропозиції надає скан-копію чинного договору оренди/лізингу/надання послуг тощо та скан-копію технічного паспорту (свідоцтва про державну реєстрацію ТЗ);-не відноситься до послуги з прибирання
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше запитання!
Пунктом 1.2. додатку 1 до тендерної документації передбачено зазначену вимогу, оскільки Залізнична районна адміністрація закуповує послуги з прибирання та обслуговування приміщень Залізничної районної адміністрації.
Повідомляємо, що відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює кваліфікаційні критерії (один або декілька кваліфікаційних критеріїв) та вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Дякуємо за Ваше запитання!
Пунктом 1.2. додатку 1 до тендерної документації передбачено зазначену вимогу, оскільки Залізнична районна адміністрація закуповує послуги з прибирання та обслуговування приміщень Залізничної районної адміністрації.
Повідомляємо, що відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює кваліфікаційні критерії (один або декілька кваліфікаційних критеріїв) та вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2024 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" |
253 778,00
UAH з ПДВ
|
251 949,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Заєць Тетяна Петрівна" |
292 220,00
UAH з ПДВ
|
251 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Львівське комунальне підприємство Сигнівка |
360 780,00
UAH з ПДВ
|
252 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" #40075836 |
Переможець |
251 949,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2024 17:02
|
107_2024.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2024 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2024 17:45
|
54_05_03_2024.pdf | укладений |
06 березня 2024 17:44
|
54_05_03_2024.pdf | укладений |
06 березня 2024 17:44
|
54_05_03_2024.pdf | укладений |
06 березня 2024 17:43
|
54_2024.pdf | укладений |
06 березня 2024 17:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в додаток 2 до договорувід 05.03.2024 №54 |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 107 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |