Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
48 600,00 UAH
UA-2024-02-14-002720-a b7df6d2b35984e7681f4e8f358c9ceb0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчиннікова Регіна Іванівна

380462232022 a3120@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А3120
Код ЄДРПОУ: 08296098
Місцезнаходження: 14013, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул.Гетьмана Полуботка, б.40
Контактна особа: Овчиннікова Регіна Іванівна
380462232022
a3120@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
260 пачок
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Календар настінний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Календар настінний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 пакунок
Файл А4+ (100 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
Папка пласт. А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
86 штуки
Папка - швидкозшивач картонний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

14 лютого 2024 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2024 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2024 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"
#41219179
Переможець 48 600,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2024 10:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
17 Прайм офіс.pdf укладений
14 лютого 2024 10:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір офісний 260 пачок 182,40
UAH з ПДВ
Календар настінний 2 штуки 88,32
UAH з ПДВ
Календар настінний 2 штуки 38,40
UAH з ПДВ
Файл А4+ (100 шт) 4 пакунок 105,84
UAH з ПДВ
Папка пласт. А4 4 штуки 21,60
UAH з ПДВ
Папка - швидкозшивач картонний 86 штуки 4,80
UAH з ПДВ