Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Сучасне місто" |
Код ЄДРПОУ: | 01550814 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Павлівський, будинок 4 |
Контактна особа: |
Жинжикова Ірина 380577253685 irris1213@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2024 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником разом із тендерною пропозицією. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі складає 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 копійок). Реквізити замовника для зарахування забезпечення тендерної пропозиції: IBAN:UA323006140000026003500455514 в АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК», м. Київ, одержувач Комунальне підприємство «Сучасне місто», код ЄДРПОУ 01550814. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 90 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції оформлюється відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, яким визначаються обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей (далі - гарантія), а саме: 1. Терміни, зазначені в цих вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі - форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління НБУ від 25.01.2018 № 5). 2. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є Додатком № 7 до тендерної документації є обов’язковими для складання гарантії. 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія (під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону). адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є Додатком 7 до тендерної документації); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 7. Гарантія повинна відповідати Формі, викладеній у Додатку 7 до тендерної документації. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати такий договір. До закінчення встановленого у тендерній документації строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію учасника. При поданні тендерної пропозиції учасником забезпечення тендерної пропозиції, в тому числі внесені зміни до нього, а саме: електронна банківська гарантія надаються в електронному вигляді у форматі PDF або Word з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) банка-гаранта та електронної печатки банка-гаранта (за наявності). Файли з КЕП та електронною печаткою при завантаженні документів повинні бути доступні для перегляду та придатні для перевірки замовником на сайті Центрального засвідчувального органу. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантія подається в окремому файлі у тому вигляді, в якому гарантія була отримана учасником у банку. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, замовником не розглядається, тендерна пропозиція такого учасника відхиляється на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону). Разом з електронною банківською гарантією учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП, електронної печатки (за наявності) банка-гаранта. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем закупівлі у вигляді грошового покриття (грошових коштів, завдатку), яке буде перераховане на рахунок Замовника у розмірі 3,5 % від вартості договору. Реквізити для оплати: IBAN: UA323006140000026003500455514 в АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК», м. Київ, МФО 300614 одержувач Комунальне підприємство «Сучасне місто», код ЄДРПОУ 01550814 Юридична адреса: 61003, м. Харків, майдан Павлівський, 4 Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю, укладеного за результатом закупівлі (вказати унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X). Забезпечення виконання договору повинно бути внесено не пізніше дати укладання договору. У разі, якщо учасник-переможець не вніс забезпечення виконання договору до дати підписання договору, вважається, що такий учасник-переможець відмовляється від підписання договору про закупівлю, наслідком чого є не укладання договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, у зв’язку з чим замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо готовності внесення забезпечення виконання договору на вимогу Замовника. Учасник-переможець завантажує оригінал платіжного доручення з відміткою про проведення операції обслуговуючим банком та надає Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладання договору про закупівлю, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк забезпечення діє до повного виконання Учасником зобов`язань за Договором про закупівлю (з урахуванням усіх змін та доповнень до нього) або до припинення права забезпечення виконання Договору про закупівлю у випадках, прямо передбачених законодавством (в залежності від того, яка дата настане раніше) та не повинен перевищувати строк дії договору більше ніж на 30 днів. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; - згідно з умовами, зазначеними у договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Учаснику у разі: - порушення зобов’язань за договором, який буде укладений за результатами цієї закупівлі, невиконання (часткового виконання, неналежного виконання) Учасником-переможцем своїх зобов’язань за Договором про закупівлю, в тому числі в частині надання послуг в обсягах, в строки та за якістю, передбаченими Договором про закупівлю; - дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю в односторонньому порядку у випадку, якщо Учасник не виконує чи неналежним чином виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю, в тому числі в частині надання послуг в обсягах, в строки та за якістю, передбаченими Договором про закупівлю; - дострокового розірвання Учасником Договору про закупівлю в односторонньому порядку. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання умов договору, здійснюються за рахунок Учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються Замовником у безготівковій формі на умовах 100% оплати протягом 45 календарних днів з моменту підписання Акту прийому-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2024 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2024 16:26 |
Дод 8 Згода на обробку персональних даних.docx | |
13 лютого 2024 16:26 |
Дод 6 Відсутність підстав для відмови_п.47.docx | |
13 лютого 2024 16:26 |
Дод 4 Форма Заявка.docx | |
13 лютого 2024 16:26 |
Дод 7 Форма гарантії.doc | |
13 лютого 2024 16:26 |
Дод 3 Загальні відомості про учасника.docx | |
13 лютого 2024 16:25 |
Дод 5 Кваліфікаційні критерії.docx | |
13 лютого 2024 16:22 |
Дод 2 Проєкт договору.docx | |
13 лютого 2024 16:03 |
Дод 1 Характеристики послуги.docx | |
13 лютого 2024 16:02 |
Тендерна документація оцінка.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Пунктом 48 Особливостей передбачено, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Метою послуги, що є предметом закупівлі, є визначення ринкової вартості окремих елементів благоустрою або їх частин, що знаходяться на балансі замовника, та є комунальною власністю територіальної громади м. Харкова, для передачі у тимчасове користування з метою розміщення тимчасових об`єктів торговельного, побутового, соціально-культурного та іншого призначення.
Специфіка об’єктів оцінки передбачає знання суб’єктом оціночної діяльності як ринку нерухомості в цілому, так і ринку землі. Формування цих ринків має певні особливості у кожному регіоні України. Ціноутворюючими факторами є місцерозташування об’єкта оцінки, зонування території міста та інші аспекти. Крім того, у місті Харкові в зв’язку регулярними ворожими обстрілами та територіальною близькістю до кордонів рф, постійно змінюється ситуація щодо об’єктів, які підлягають оцінці згідно з предметом закупівлі. Це зумовлює специфічність оцінки та наявність певних ризикових критеріїв і потребує конкретного досвіду роботи з урахуванням особливостей регіону в умовах воєнного стану.
Одним з основних обов’язкових етапів надання послуги є ознайомлення оцінювача з об'єктом оцінки, збирання та аналіз інформації, необхідної для проведення оцінки, зокрема, інформації про стан ринку стосовно об'єкта оцінки та подібного майна.
Оцінювачу, що не має досвіду роботи в конкретному регіоні, необхідний певний час для ознайомлення з ситуацією на ринку та вивчення актуальних аспектів ринку на тій чи іншій території.
В той же час, тендерною документацією передбачені доволі стислі строки надання послуги, а саме: 1 (один) робочий день з дати отримання виконавцем вихідних даних на підставі завдання (заявки) замовника.
Враховуючи регламентований чинними нормативними актами порядок надання у тимчасове користування окремих елементів благоустрою комунальної власності на території міста Харкова та виходячи з досвіду, неможливо заздалегідь запланувати періодичність надання послуги з оцінки, тому виконавці повинні бути готовими надати послугу досить оперативно.
Слід зазначити, що замовником вітається більша конкуренція серед учасників, тому тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог, як, наприклад, вимоги щодо певного місця реєстрації учасника. Всі учасники, що мають впевненість в своїй спроможності надавати послугу з оцінки якісно та у встановлені строки можуть брати участь у тендері.
Водночас, право та обов’язок замовника впевнитися, що учасник має необхідний практичний досвід і, як це передбачено нормативно-правовими актами з питань проведення оцінки майна, зокрема, Положеннями (національними стандартами) оцінки майна, має та може підтвердити знання ринка нерухомості у Харківській області.
Тому, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником встановлено в тендерній документації такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи викладене вище та згідно з частиною першою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Таким чином, в тендерній документації не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників, а також вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а лише обґрунтовані кваліфікаційні критерії відповідно до вимог чинного законодавства, тому у замовника відсутні підстави вносити зміни до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-04-000084 ● 9dc0cf441cc247188156777515fb445d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 21:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.03.2024
№ 36
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 04.03.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 04.03.2024 № 36
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2024-02-13-011659-a 13.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-06 16:45:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з проведення незалежної оцінки майна (код ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-13-011659-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-08 17:09:48
пояснення на запит Держаудитслужби України від 06.03.2024 щодо моніторингу процедури закупівлі (UA-M-2024-03-04-000084)
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Комунальне підприємство «Сучасне місто» (далі – Замовник) надає пояснення на запит Держаудитслужби України від 06.03.2024 щодо моніторингу (UA-M-2024-03-04-000084) процедури закупівлі послуг з проведення незалежної оцінки майна, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-13-011659-a (далі – Закупівля).
1. З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, зі змінами (далі – Методика), суб’єктам оціночної діяльності були направлені запити цінових пропозицій, а саме:
1) лист від 07.02.2024 № 710/0/967-24 до ФОП Радіонова В.В.;
2) лист від 07.02.2024 № 711/0/967-24 до ТОВ «ЛІК ПРОЕКТ»;
3) лист від 07.02.2024 № 712/0/967-24 до ТОВ «ГИС КОНСАЛТИНГ»;
4) лист від 07.02.2024 № 713/0/967-24 до ФОП Яковенко Є.М.;
5) лист від 07.02.2024 № 714/0/967-24 до ФОП Остащенко К.Ю.
На запит цінових пропозицій надійшла така інформація:
№ з/п Назва суб’єкта оціночної діяльності Номер, дата листа Вартість в розрахунку за 1 об’єкт, грн.
1. ФОП Радіонова В.В. № 05/2024 від 09.02.2024 1 350,00
2. ТОВ «ГИС КОНСАЛТИНГ» № 712/0/967-24 від 07.02.2024 1 500,00
3. ТОВ «ЛІК-ПРОЕКТ» б/н від 12.02.2024 1 450,00
4. ФОП Яковенко Є.М. № 15 від 09.02.2024 1 300,00
(копії листів додаються).
Для розрахунку очікуваної вартості за методом порівняння ринкових цін, відповідно до Методики:
1) з масиву цінових даних (щонайменше 3 ціни) виключаємо ціни, які суттєво (на 30 % і більше) відрізняються в меншу/більшу сторону від найближчої наступної/попередньої ціни (такі відсутні);
2) визначаємо очікувану ціну за одиницю (1 об’єкт оцінки), як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
Цод = (1 350,00 + 1 500,00 + 1 450,00 + 1 300,00) / 4 = 1 400,00 грн.
Враховуючи, що прогнозована кількість об’єктів оцінки становить 3000 об’єктів, розрахункова очікувана вартість предмета закупівлі:
3000 * 1 400,00 = 4 200 000,00 грн.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку 1 до тендерної документації, яка оприлюднена замовником разом з оголошенням про проведення процедури Закупівлі в електронній системі закупівель.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані з урахуванням специфіки та мети послуг.
Так, оцінка майна та професійна оціночна діяльність регулюються Законом України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні».
Відповідно до ст. 9 зазначеного закону методичне регулювання оцінки майна здійснюється у відповідних нормативно-правових актах з оцінки майна: положеннях (національних стандартах) оцінки майна, що затверджуються Кабінетом Міністрів України, методиках та інших нормативно-правових актах.
Положення (національні стандарти) оцінки майна містять визначення понять, у тому числі поняття ринкової вартості, принципів оцінки, методичних підходів та особливостей проведення оцінки відповідного майна залежно від мети оцінки, вимоги до змісту звіту про оцінку майна тощо.
Положення (національні стандарти) оцінки майна є обов'язковими до виконання суб'єктами оціночної діяльності під час проведення ними оцінки майна всіх форм власності та в будь-яких випадках її проведення.
Метою послуги, що є предметом Закупівлі, є визначення ринкової вартості окремих елементів благоустрою або їх частин, що знаходяться на балансі замовника, та є комунальною власністю територіальної громади
м. Харкова, для передачі у тимчасове користування з метою розміщення тимчасових об`єктів торговельного, побутового, соціально-культурного та іншого призначення.
Враховуючи мету послуг, при формуванні інформації про технічні та якісні характеристики послуг Замовник керувався порядком передачі об’єктів оцінки у тимчасове користування, що встановлений Положенням про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного та іншого призначення на території міста Харкова, затвердженим рішенням 13 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 21.06.2017 № 688/17 (зі змінами та доповненнями).
Слід зазначити, що пунктом 4.1 додатку до рішення Харківської міської ради від 21.06.2017 № 688/17 встановлено, що 95% чистого прибутку
КП «Сучасне місто» підлягає зарахуванню до бюджету міста Харкова, тобто Замовник є бюджетонаповнюючим підприємством.
Строки оцінки безпосередньо впливають на строки укладання договорів тимчасового користування окремими елементами благоустрою комунальної власності і, як наслідок, на надходження плати за користування комунальним майном. Враховуючи досить велику прогнозовану орієнтовну кількість об’єктів оцінки, а також важливість забезпечення надходжень до бюджету територіальної громади м. Харкова, Замовник повинен мати можливість оперативно отримувати послугу, що є предметом Закупівлі, належної якості.
Таким чином, інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі була сформована на підставі вимог Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», Національного стандарту № 1 «Загальні засади оцінки майна і майнових прав», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.09.2003 № 1440, зі змінами, Національного стандарту оцінки № 2 «Оцінка нерухомого майна», затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 28.10.2004 № 1442, зі змінами, Положення про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного та іншого призначення на території міста Харкова, затвердженого рішенням 13 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 21.06.2017 № 688/17, зі змінами та доповненнями, враховуючи важливість своєчасного отримання послуги належної якості, можливі ризики, економічну доцільність та досвід Замовника.
2. Постановою Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – постанова № 131) були внесені зміни до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Зазначені зміни набрали чинності 13.02.2024.
Основні положення тендерної документації розроблялась до набрання чинності постановою № 131, тендерна документація була затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол № 14 від 13.02.2024) та оприлюднена замовником разом з оголошенням про проведення процедури Закупівлі в електронній системі закупівель 13.02.2024.
Внаслідок значної завантаженості уповноваженої особи, дійсно, в тендерній документації не були враховані зазначені зміни.
При цьому необхідно зазначити наступне.
Внесеними змінами перелік країн, на здійснення закупівель у громадян та юридичних осіб яких існує заборона, доповнено Ісламською республікою Іран (при цьому, обмеження не стосується іноземців, що проживають на території України на законних підставах).
Слід врахувати, що предметом закупівлі є послуги з проведення незалежної оцінки майна. Правові засади здійснення оцінки майна визначаються Законом України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні».
Зокрема, статтею 4 цього Закону встановлено, що практична діяльність з оцінки майна може здійснюватися виключно суб'єктами оціночної діяльності.
Відповідно до статті 5 цього Закону суб'єктами оціночної діяльності є суб'єкти господарювання – зареєстровані в установленому законодавством порядку фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, а також юридичні особи незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які здійснюють господарську діяльність, у складі яких працює хоча б один оцінювач, та які отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності.
Водночас, згідно з частиною 7 статті 6 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» перевірка правоздатності та дієздатності фізичної особи - іноземця або особи без громадянства здійснюється на підставі документа, що встановлює його особу і є підставою для перебування в Україні.
Виходячи з вказаних норм законодавства, громадянин Ісламської республіки Іран, що не має законних підстав для перебування на території України, не може мати статус суб’єкта оціночної діяльності і, відповідно, не може бути переможцем процедури Закупівлі, що є предметом моніторингу. Також не має підстав для отримання сертифікату суб’єкта оціночної діяльності юридична особа, утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран. Крім того, такі юридичні і фізичні особи не брали участь в Закупівлі.
Також, в процедурі Закупівлі не брали участь юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Ісламська Республіка Іран, громадянин Ісламської Республіки Іран.
Таким чином, дії уповноваженої особи не спричинили ніякої шкоди територіальній громаді, суспільним інтересам, правам та свободам громадян, що охороняються законом, а також не вплинули на результат процедури закупівлі, на об’єктивність і неупередженість ухвалення рішення щодо вибору переможця процедури закупівлі.
Також просимо прийняти до уваги, що уповноважена особа Замовника раніше не притягувалась до адміністративної відповідальності за порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, виходячи із змісту статті, Замовник на власний розсуд уповноважений включити до тендерної документації інформацію, яку він вважає за потрібне, із дотриманням вимог законодавства України.
В даному випадку, жодних порушень не вбачається, оскільки тендерна документація не містить заперечень щодо дії (або певних застережень щодо її дії) Постанови № 131. Тому, зважаючи на той факт, що нормативно-правові акти, прийняті уповноваженими органами в установленому законодавством порядку, є обов’язковими для виконання, то Замовником в жодному разі не заперечувався факт дії Постанови № 131 та застосування її до процедури закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до Наказу Північно - східного офісу Держаудитслужби України від 04.03.2024 № 36 «Про початок моніторингу закупівель» відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, відділом контролю у сфері закупівель з (далі – Орган державного фінансового контролю) було проведено моніторинг закупівлі з кодом національного класифікатора України ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління з ідентифікатором закупівлі № UA-2024-02-13-011659-a. За результатом зазначеного моніторингу опубліковано висновок про результати проведення моніторингу від 18.03.2024, відповідно до якого встановлено наявність порушення законодавства: тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону - порушення частини третьої статті 22 Закону, пунктів 2 та 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) та, з огляду на встановлене порушення зобов’язав замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Зазначений недолік розглянуто на нараді КП «Сучасне місто» з наданням уповноваженою особою пояснень. За результатами вивчення та аналізу вказаного висновку та наданих пояснень зазначається, що постановою Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – постанова № 131) внесені зміни до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Зазначена постанова була оприлюднена 13.02.2024. Основні положення тендерної документації розроблялись до набрання чинності постанови № 131, тендерна документація була затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол № 14 від 13.02.2024) та оприлюднена замовником разом з оголошенням про проведення процедури Закупівлі в електронній системі закупівель 13.02.2024 – в день набрання чинності змін. Внаслідок значної службової навантаженості при розміщенні оголошення уповноваженою особою не було перевірено набуття чинності вищевказаних змін на поточну дату. Враховуючи, що дії уповноваженої особи не містять всі складові дисциплінарного проступку, не спричинили шкоди комунальному підприємству, територіальній громаді, суспільним інтересам, правам та свободам громадян, що охороняються законом, а також не вплинули на результат процедури закупівлі, об’єктивність і неупередженість ухвалення рішення щодо вибору переможця процедури закупівлі, на нараді підприємства з цього питання у присутності колективу уповноваженій особі керівництвом комунального підприємства зроблено зауваження. Разом з цим, з метою недопущення у подальшому таких випадків уповноваженій особі надано доступ до комп’ютерної програми LIGA360 Юрист (Преміум) для оперативного опрацювання змін та встановлення актуального стану законодавчих актів, необхідних для належної підготовки процедур закупівель.
2024-03-22 12:24:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ЯКОВЕНКО ЄВГЕНІЯ МИХАЙЛІВНА |
4 080 000,00
UAH з ПДВ
|
4 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ЯКОВЕНКО ЄВГЕНІЯ МИХАЙЛІВНА #2984715981 |
Переможець |
4 080 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 09:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2024 19:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 15:01
|
Договір 4_3_24.pdf | укладений |
04 березня 2024 14:58
|