Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4 (код за ДК 021:2015 (CPV):30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
4 186,50 UAH
UA-2024-02-12-012604-a b378636c1a0246568faea598b45771d1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестер Світлана Миколаївна

+380686200030 gorodokgum@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гуманітарне управління Городоцької міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 44101707
Місцезнаходження: 81500, Україна , Львівська обл., Horodok, Dzherelna Street, 16
Контактна особа: Нестер Світлана Миколаївна
+380686200030
gorodokgum@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 пачок
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м. Городок, вул. Джерельна 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

12 лютого 2024 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сеник Т І
#2979411264
Переможець 4 186,50
UAH
12 лютого 2024 16:29