Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "УПРАВЛІННЯ СПІЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33165909 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Гойди Юрія, 8 |
Контактна особа: |
Ігор Цмур +380506921182 ts.ihor.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 13:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 54 108 733,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 270 543,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За письмовим зверненням Підрядника Замовник може здійснити попередню оплату у розмірі не більше 30% від ціни Договору на бюджетний рік, яка передбачена підпунктом 3.1.3. Договору. Попередня оплата перераховується протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Замовником письмового звернення від Підрядника, на строк не більше 3 (трьох) місяця з дати отримання попередньої оплати Підрядником Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно на цілі, визначені цим Договором, а саме: Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, з наданням підтвердних документів Замовнику, зокрема фактом реальної закупівлі таких матеріалів, конструкцій, виробів, що підтверджується відповідними актами. Підрядник зобов’язаний підтвердити суму попередньої оплати шляхом підписання Актів виконаних робіт за типовою формою N КБ-2в, затвердженою наказом Державного комітету статистики України і Державного комітету з будівництва та архітектури від 21.06.2002 № 237/5, до якого додається Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою N КБ-3, сума яких не може бути меншою суми попередньої оплати, протягом 3 (трьох) місяця з дати отримання попередньої оплати Підрядником | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2024 13:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 12:57 |
Додаток 6 Відомості про учасника.doc | |
12 лютого 2024 12:57 |
Тендерна документація.doc | |
12 лютого 2024 12:57 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
12 лютого 2024 12:57 |
Додаток 5 Лист згода.docx | |
12 лютого 2024 12:57 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
12 лютого 2024 12:57 |
Додаток 2 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону.doc | |
12 лютого 2024 12:57 |
Додаток 3 Технічні характристики.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000042 ● 187f515f5dbb4591ba3f8e9cbb0c6b81
- Статус: завершено ● Дата: 08 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 12:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
59 UA-2024-02-12-006157-a 12.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 14:32:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва зовнішніх мереж з благоустроєм містечка модульного типу для потреб оборони у Закарпатській області (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-006157-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу
державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній
роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна
відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-29 10:07:56
Відповідь на Запит Державної аудиторської служби України від 27.03.2024 (14:32).
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартість повідомляємо наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до державних будівельних норм та стандартів у будівництві та зазначені в Додатку 3 до Тендерної документації.
Розмір бюджетних призначень для фінансування робіт визначається відповідно до плану фінансування робіт, який є додатком до договору, складається замовником та підписується підрядником.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Робочого проекту: «Будівництво зовнішніх мереж з благоустроєм містечка модульного типу для потреб оборони у Закарпатській області» та Настанови з визначення вартості будівництва.
2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті повідомляємо, що зазначена інформація розміщена за посиланням: http://usvth.uz.ua/pro-nas/finansovi-resursy/derzhavni-zakupivli/621-obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli.html.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 08:32:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва зовнішніх мереж з благоустроєм містечка модульного типу для потреб оборони у Закарпатській області (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-006157-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні обґрунтованої інформації (документів) щодо необхідності продовження строку для укладання договору з переможцем торгів - товариством з обмеженою відповідальністю «УПРАВЛІННЯ СПЕЦМЕХАНІЗАЦІЇ».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу
державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній
роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна
відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-04 12:04:50
Відповідь на Запит Державної аудиторської служби України від 02.04..2024 (08:32)
Щодо необхідності продовження строку для укладання договору з переможцем торгів повідомляємо наступне.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Водночас, Додатком 4 (проект договору) до Тендерної документації передбачено, що додатком до проекту договору є Додаток №3 – План фінансування будівництва.
Згідно з пунктом 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ №668 від 01.08.2005 фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду.
Таким чином у замовника виникла обґрунтована необхідність у продовженні строку укладення договору у зв’язку з потребою у погоджені Додатку 3 до договору - Плану фінансування будівництва з головним розпорядником бюджетних коштів.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-04 10:31:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва зовнішніх мереж з благоустроїм містечка модульного типу для потреб оборони у Закарпатській області (код ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-12-006157-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступної інформації (документів): чи скористалися ви своїм правом, визначеним пунктом 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 на звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації наданої товариством з обмеженою відповідальністю «УПРАВЛІННЯ СПЕЦМЕХАНІЗАЦІЇ» у складі своєї тендерної пропозиції.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу
державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній
роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна
відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-09 14:55:45
Відповідь на Запит Державної аудиторської служби України від 04.04.2024 (10:31)
Щодо права замовника, визначеного пунктом 42 Особливостей на звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації наданої товариством з обмеженою відповідальністю «УПРАВЛІННЯ СПЕЦМЕХАНІЗАЦІЇ» у складі своєї тендерної пропозиції повідомляємо, що Замовником листами №03-04/335 від 06.03.2024 та №03-04/340 від 07.03.2024 (копії додаються) направлено запит Товариству з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Адамант» щодо надання інформації про наявність або відсутність укладеного з Учасником Договору субпідряду №07-03-2019-СП від 07.03.2019, за результатами яких отримано належну відповідь (копії листів додаються).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УПРАВЛІННЯ СПЕЦМЕХАНІЗАЦІЇ" |
54 037 291,91
UAH з ПДВ
|
54 037 291,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УПРАВЛІННЯ СПЕЦМЕХАНІЗАЦІЇ" #31266903 |
Переможець |
54 037 291,91
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 15:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 березня 2024 12:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2024 10:20
|
Дод.угода 7 до дог.52 від 29.03.24.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2024 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2024 15:23
|
Дод.угода 6 до дог.52 від 29.03.24.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2024 10:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2024 16:32
|
Дод.угода 5 до дог№52 від 29.03.24.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2024 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2024 16:26
|
Дод.угода 4 до дог.52 від 29.03.24.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2024 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2024 16:23
|
Дод.угода 3 до дог.52 від 29.03.24.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2024 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2024 11:33
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
12 червня 2024 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2024 16:49
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2024 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2024 16:42
|
Договір №52.pdf | укладений |
03 квітня 2024 16:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення кошторисних призначень по роках будівництва |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |