Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (санація) будівлі НВК «Олександрійський колегіум – спеціалізована школа» Олександрійської міської ради по вул. 6-го Грудня, 97, м. Олександрія Кіровоградської області (з коригуванням проектно-кошторисної документації)
Очікувана вартість
56 846 464,80 UAH
UA-2024-02-12-001992-a ● 9974de9043ca4955a7bc9f9b255112ba
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02143962 |
Вебсайт: | http://oleksandria-osvita.edukit.kr.ua |
Місцезнаходження: | 28000, Україна , Кіровоградська обл., місто Олександрія, Кіровоградська обл, вул.Бульварна, 28 |
Контактна особа: |
Ольга Шибанова +0503229885 2652190sh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 10:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 56 846 464,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 284 232,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 280000,00 грн.(двісті вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 280000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт (санація) будівлі НВК «Олександрійський колегіум – спеціалізована школа» Олександрійської міської ради по вул. 6-го Грудня, 97, м. Олександрія Кіровоградської області (з коригуванням проектно-кошторисної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2024 10:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 10:30 |
KR05A_03 _W ТД (2).docx |
12 лютого 2024 10:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
12 лютого 2024 10:30 |
KR05A_03 _W ТД (2).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо дискримінаційної умови щодо вартості аналогічних договорів 30% від очікуваної вартості закупівлі
Дата подання: 13 лютого 2024 18:27
Дата відповіді: 14 лютого 2024 12:28
Шановний Замовнику ! Умовами ТД передбачено, що учасник повинен підтвердити наявність аналогічного досвіду наступним: "Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років з урахуванням періоду дії воєнного стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.". Зауважуємо, що умова щодо вартості кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі є дискримінаціййною для учасників. Просимо внести зміни у ТД, вилучивши зазначену вище дискримінаційну умову.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Об’єкт будівництва входить до переліку проєктів, які фінансуються за рахунок субвенції з державного бюджету та місцевим бюджетом на реалізацію проєктів у рамках Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проєкт «Програма з відновлення України») від 9 грудня 2020 року FI № 91.906 Serapis № 2019-0903, ратифікованої Законом України №1645-IX від 14 липня 2021 року, та Угоди про передачу коштів позики №_13110-05/153 від 06.10.2023 р між Міністерством фінансів України, Міністерства розвитку громад,територій та інфраструктури України ,Олександрійською міською радою та Управлінням освіти Олександрійської міської ради.
У новій редакції постанови №1178 від 12.10.2022р. щодо Особливостей закупівель під час воєнного стану, затвердженій Кабінетом Міністрів України постановою від 12 травня 2023 р. № 471, абзац 10 пункту 3 Особливостей:«Закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором».
Об’єкт будівництва входить до переліку проєктів, які фінансуються за рахунок субвенції з державного бюджету та місцевим бюджетом на реалізацію проєктів у рамках Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проєкт «Програма з відновлення України») від 9 грудня 2020 року FI № 91.906 Serapis № 2019-0903, ратифікованої Законом України №1645-IX від 14 липня 2021 року, та Угоди про передачу коштів позики №_13110-05/153 від 06.10.2023 р між Міністерством фінансів України, Міністерства розвитку громад,територій та інфраструктури України ,Олександрійською міською радою та Управлінням освіти Олександрійської міської ради.
У новій редакції постанови №1178 від 12.10.2022р. щодо Особливостей закупівель під час воєнного стану, затвердженій Кабінетом Міністрів України постановою від 12 травня 2023 р. № 471, абзац 10 пункту 3 Особливостей:«Закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором».
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій