Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Пірнівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44069449 |
Місцезнаходження: | 07342, Україна , Київська обл., село ПІРНОВЕ, вул.Спортивна, будинок 1 |
Контактна особа: |
Биховченко Іван +380672613715 tenderpirnove@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 12:46 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 12:46 |
Очікувана вартість: | 3 115 260,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 576,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін, на протязі трьох банківських днів з моменту підписання актів форми КБ-2в, КБ-3. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику. | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 16:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 16:20 |
ТД з особливостями підвал 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
За більш детальною інформацією Ви можете також звернутися до уповноваженої особи Биховченка Івана за номером телефону: +380672613715.
Скарги до процедури
Дата подання: 25 лютого 2024 16:58
Дата подання: 23 лютого 2024 20:51
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000016 ● b905d2e8929a449a9aba2a90a8a37ecf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 10:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2024 № 143
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2024-02-09-012457-a 09.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-05 15:43:20
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт підвального приміщення під найпростіше укриття опорного закладу освіти «Жукинський ліцей» Пірнівської сільської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, с. Жукин, вул. Чубінідзе, 4. Коригування 2 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-09-012457-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-12 12:03:17
Відповідь на запит моніторингу
Відповідь на запит моніторингу
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду висновку моніторингу Північного офісу Держаудитслужби, який оприлюднено в електронній системі PROZORRO під номером UA-M-2024-06-04-000016 повідомляємо наступне. В договорі, який укладений за результатами проведення торгів на закупівлю за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт підвального приміщення під найпростіше укриття опорного закладу освіти «Жукинський ліцей» Пірнівської сільської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, с. Жукин, вул. Чубінідзе, 4. Коригування 2» та оприлюднений в електронній системі PROZORRO під номером UA-2024-02-09-012457-a встановлено гарантійні строки, а саме у пункті 6.3.11: «Підрядник зобов'язаний гарантувати якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, та можливість їх експлуатації протягом терміну – 10 років, з дати підписання акту прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку», що в свою чергу дотримано норми статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2005 № 668. Разом з тим, Замовником здійснено заходи, шляхом проведення роз’яснювальної роботи уповноваженій особі, які направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме в частині дотриманням статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2005 № 668 при складанні тендерної документації.
2024-06-26 11:47:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Ризики, що спрацювали
sas24-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ" |
2 761 017,73
UAH з ПДВ
|
2 745 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РБК РОСТ» |
2 822 996,19
UAH з ПДВ
|
2 760 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
2 984 916,77
UAH з ПДВ
|
2 775 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІНА ЛТД" |
3 077 818,55
UAH з ПДВ
|
3 077 818,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ" #43494314 |
Рішення скасоване |
2 745 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 15:07
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РБК РОСТ» #44651778 |
Рішення скасоване |
2 760 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 15:07
|
|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Рішення скасоване |
2 775 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 15:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2024 09:51
|
ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ" #43494314 |
Відхилено |
2 745 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 15:13
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РБК РОСТ» #44651778 |
Переможець |
2 760 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 17:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2024 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2024 11:10
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2024 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2024 11:35
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
30 липня 2024 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2024 17:01
|
Дод угода 1 від 25.07.2024.pdf | зміни до договору |
25 липня 2024 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 10:44
|
dog1.pdf | укладений |
02 квітня 2024 10:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 02/04/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов'язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 02/04/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 02/04/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |