Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розробки проектно-кошторисної документації для створення та влаштування системи пожежогасіння: створення та влаштування автоматичної пожежної сигналізації, керування (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень, а саме виготовлення проектно-кошторисної документації на встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі,(з подальшим проведенням комплексної експертизи ПКД ) в приміщеннях будівель пожежно-рятувальних підрозділів 2-ДПРЗ ГУ ДСНС України у Київській області
Очікувана вартість
93 000,00 UAH
UA-2024-02-09-011899-a ● a159ac195bde41f184e2df9b66d70798
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 2 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 08784946 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. Натана Рибака, буд. 2 А |
Контактна особа: |
Віталій Фареник +380730282600 irpin_prozoro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2024 19:15 |
Очікувана вартість: | 93 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 465,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки проектно-кошторисної документації для створення та влаштування системи пожежогасіння: створення та влаштування автоматичної пожежної сигналізації, керування (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень, а саме виготовлення проектно-кошторисної документації на встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі,(з подальшим проведенням комплексної експертизи ПКД ) в приміщеннях будівель пожежно-рятувальних підрозділів
2-ДПРЗ ГУ ДСНС України у Київській області
Розгорнути
Згорнути
2-ДПРЗ ГУ ДСНС України у Київській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08200, Україна, Київська область, Ірпінь, Натана рибака 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 березня 2024
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2024 19:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2024 19:20 |
Додаток 2 – із змінами.doc | |
09 лютого 2024 15:54 |
ТД.doc | |
09 лютого 2024 15:54 |
Додаток 4.doc | |
09 лютого 2024 15:54 |
Додаток 1.doc | |
09 лютого 2024 15:54 |
Додаток 6.doc | |
09 лютого 2024 15:54 |
Додаток 5.docx | |
09 лютого 2024 15:54 |
Додаток 3.docx |
13 лютого 2024 19:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 лютого 2024 19:20 |
Додаток 2 – із змінами.doc
|
|||
09 лютого 2024 15:54 |
ТД.doc
|
|||
09 лютого 2024 15:54 |
Додаток 4.doc
|
|||
09 лютого 2024 15:54 |
Додаток 1.doc
|
|||
09 лютого 2024 15:54 |
Додаток 6.doc
|
|||
09 лютого 2024 15:54 |
Додаток 5.docx
|
|||
09 лютого 2024 15:54 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо інформаційної довідки щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника управлінням Держпраці
Дата подання: 13 лютого 2024 12:57
Дата відповіді: 13 лютого 2024 20:11
Тендерною документаціжю вимагається Надати чинну інформаційну довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). (довідка повинна містити інформацію щодо робочого місця керівника робіт або головного інженера; інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки; інженера-проектувальника в частині кошторисної документації ) Але Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442 не передбачає наданням такої довідки управлінням Держпраці. По-перше, якщо ви уважно почитаєте п. 3 цієї Постанви та п. 4 ПОРЯДОКУ проведення атестації робочих місць за умовами праці, то побачите що цю атестацію має проводити не упаравління Держпраці, а бнзпосредньо керівники чи коміся яку призначає керівник, відповідно Управління Держпраці не видає такі довідки. По-друге згідно п. 4, третьому абзацу ПОРЯДОКУ проведення атестації робочих місць за умовами праці, Атестація не проводиться у період воєнного стану, але при цьому діє результати атестації, проведеної до введення воєнного стану в Україні, але тоді виникає питання як потінційни учасник могли передбачити ваші вимоги щодо цієї довідки до дії воєного стану щоб мати змогу взяти участь у вашій закупілі? Тому на основі цього просимо видалити цю вимогу і не звужувати коло потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше питання, про надання інформаційної довідки щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442), провідомляємо про наступне. Нами було переглянуто п. 2.4 Додатку 2 ТД про перелік документів які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та скасовано дану вимогу шляхом видалення з розділу 2, а саме пп. 2,4 і опубліковано Додаток 2 із змінами за для розширення кола потенційних учасників. Дякуємо за доречне питання, будемо раді співпрацювати з Вами!
Уточнення дискримінаційної вимоги
Дата подання: 13 лютого 2024 14:18
Дата відповіді: 13 лютого 2024 20:20
Шановний Замовник! Тендерна документація містить вимогу про надання копії звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. Відбір підприємств для звітування за формами № 1-ПВ (місячна) проводять відповідно до Методики формування сукупності для проведення обстеження підприємств із питань статистики праці, затвердженої наказом Держстату від 26.01.2016 р. № 14. Про необхідність подання тієї чи іншої форми державного статистичного спостереження респондентів повідомляють територіальні органи державної статистики. Нашому підприємству не надходило повідомлення про необхідність подання даного звіту. Відповідно до умов даної ТД 1.5. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Для отримання офіційного листа від органу статистики потрібно 30 днів. Отже, Учасники, які не складають даний звіт, не мають можливості отримати даний лист, а тому перебувають у невигідному становищі відносно інших учасників. Саме в тому в даній вимозі вбачається дискримінаційна складова. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше питання, про надання копії звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою.Нами було переглянуто п. 2.3 Додатку 2 ТД про перелік документів які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та скасовано дану вимогу шляхом видалення з розділу 2, а саме пп. 2,3 і опубліковано Додаток 2 із змінами за для унеможливлення подальшої дискримінації до учасників. Дякуємо за доречне питання, будемо раді співпрацювати з Вами!
Питання
Дата подання: 13 лютого 2024 14:19
Дата відповіді: 13 лютого 2024 20:23
Шановний Замовник! Додаток № 2 Тендерної документації містить вимогу до Учасника «Надати чинну інформаційну довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). (довідка повинна містити інформацію щодо робочого місця керівника робіт або головного інженера; інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки; інженера-проектувальника в частині кошторисної документації )»
Наголошуємо, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас як потенційного Учасника, оскільки перелік посад вказаний вами не підпадає під обов’язкове проходженння атестації робочих місць. Правовою основою для проведення атестації робочих місць за умовами праці є чинні законодавчі та нормативні акти з питань охорони та гігієни праці, Списки виробництв, робіт, професій, посад і показників, зайнятість у яких надає право на пенсію за віком на пільгових умовах (остання редакція затверджена постановою КМУ від 24.06.2016 р. № 461), Список виробництв, цехів, професій і посад зі шкідливими і важкими умовами праці, зайнятість працівників на роботах в яких дає право на щорічну додаткову відпустку, затверджений постановою КМУ від 17.11.1997 р. № 1290, Перелік виробництв, цехів, професій і посад зі шкідливими умовами праці, робота в яких дає право на скорочену тривалість робочого тижня, затверджений постановою КМУ від 21.02.2001 р. № 163. Отже, насамперед необхідно перевірити, чи професія (посада) наявна в будь-якому з перелічених вище Списків. Просимо видалити дану дискримінаційну вимогу, у випадку непогодження просимо вказати, якими нормами ви керувались під час складання кваліфікаційної вимоги вказавши пункти за якими встановлюється обов’язкова атестація робочого місця керівника робіт або головного інженера; інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки; інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше питання, про надання інформаційної довідки щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442), провідомляємо про наступне. Нами було переглянуто п. 2.4 Додатку 2 ТД про перелік документів які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та скасовано дану вимогу шляхом видалення з розділу 2, а саме пп. 2,4 і опубліковано Додаток 2 із змінами за для розширення кола потенційних учасників. Дякуємо за доречне питання, будемо раді співпрацювати з Вами!
Уточнення
Дата подання: 13 лютого 2024 14:20
Дата відповіді: 13 лютого 2024 20:30
Шановний Замовник Додаток №2 Тендерної документації містить дискримінаційну та задвоєну норму про надання "Інформаційна довідка щодо наявності відкритих банківських рахунків підтверджується документом, виданим Державною Податковою Службою України чи структурним підрозділом із зазначенням переліку відкритих банківських рахунків, який має відповідати усім наданим довідкам про відкриття рахунку з банку, видана у поточному році.»
Повідомляємо що дана норма є дискримінаційною оскільки для отримання офіційного листа від органу ДФС потрібно 30 днів, натомість після отримання його в даному листі уповноважений орган повідомить, що: «Інформацію про наявність рахунків у банках та інших фінансових установах платники податків мають можливість переглянути в приватній частині Електронного кабінету у вкладці «Дані про банківські рахунки» режиму «Облікові дані платника». Просимо видалити дану дублюючу норму, або змінити її на Витяг з Електронного кабінету. Оскільки, Учасники, які щойно сформували запит до ДФС, не мають можливості отримати даний лист у такий скорочений строк, а тому перебувають у невигідному становищі відносно інших учасників. Саме в тому в даній вимозі вбачається дискримінаційна складова.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше питання, про надання "Інформаційної довідки щодо наявності відкритих банківських рахунків підтверджується документом, виданим Державною Податковою Службою України чи структурним підрозділом із зазначенням переліку відкритих банківських рахунків, який має відповідати усім наданим довідкам про відкриття рахунку з банку, видана у поточному році.», провідомляємо про наступне. Нами було переглянуто п. 4.1 Додатку 2 ТД про перелік документів які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та внесено відповідні зміни, опубліковано Додаток 2 із змінами за для унеможливлення подальшої дискримінації до учасників. Дякуємо за доречне питання, будемо раді співпрацювати з Вами!
Необхідність внесення змін!
Дата подання: 14 лютого 2024 16:45
Дата відповіді: 17 лютого 2024 17:28
Шановний Замовник! Додатком 3 документації встановлений обсяг робіт з «проєктування капітального ремонту системи автоматичної пожежної сигналізації ,системи оповіщення та управлінням евакуацією людей при пожежі приміщень пожежно-рятувальних підрозділів 2-ДПРЗ ГУ ДСНС України у Київській області» враховуючи обсяг та вид робіт, вбачається необхідність в наявності у Учасника Експерта будівельного з пожежної та техногенної безпеки, просимо внести зміни до п.2.1. Додатку 2 ТД та вказати необхідне навчання для інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки та інженера-проектувальника у частині кошторисної документації за курсом НПАОП 0.00-7.15-18 «Вимоги щодо безпеки та захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями» також враховуючи необхідні норми безпеки проєктуємих об’єктів доповнити п. 4.2. Додатку 2 Сертифікатами з інформаційної безпеки, пожежною безпекою та екологічних аспектів у проектуванні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! У відповідь на запитання повідомляємо наступне. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також інформація та способи підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям визначені Замовником з урахуванням вимог статей 5, 22, 23 Закону України “Про публічні закупівлі” та зазначені в Тендерній документації.
Оскільки запропоновані у Вашому зверненні вимоги не передбачені законодавством як обов’язкові, внесення їх до Тендерної документації є недоцільним та таким, що призведе до порушення п. 4 ст. 22 Закону “Про публічні закупівлі” в частині обмеження конкуренції та дискримінації учасників.
Оскільки запропоновані у Вашому зверненні вимоги не передбачені законодавством як обов’язкові, внесення їх до Тендерної документації є недоцільним та таким, що призведе до порушення п. 4 ст. 22 Закону “Про публічні закупівлі” в частині обмеження конкуренції та дискримінації учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 19:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИТЯЗЬ-КБ" |
80 880,00
UAH з ПДВ
|
80 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИТЯЗЬ-КБ" #36215167 |
Переможець |
80 880,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 17:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2024 16:23
|
Додаткова угодо 1 ПКД Витязь.PDF | зміни до договору |
14 березня 2024 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2024 14:56
|
Договір АПС.PDF | укладений |
27 лютого 2024 14:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення термінів надання послуг пов'язаної з терміном проходження експертизи, та зміною назви проектної документації у зв'язку із зміною видатків. |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |