Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний, форматний
Очікувана вартість
63 018,00 UAH
UA-2024-02-09-006651-a ● 16f5126770bf4e7e8f4a50fdd8defdc7
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
09 лютого 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 04348289 |
Місцезнаходження: | 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2 |
Контактна особа: |
Катерина Кручок +380412406009 406009@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товару: поставка Товару здійснюється партіями згідно заявок у строк, що не перевищує 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником, за адресою Замовника: вул. М. Грушевського, буд.2, с.Глибочиця Житомирського району Житомирської області. Доставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Строк поставки товару - до 01 березня 2024 року;
умови оплати (порядок розрахунків): розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Договору та згідно видаткової накладної Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі накладної, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами);
інші примітки: Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М. Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: закупівля товарів шляхом використання електронного каталогу на підставі пункту 10 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). Тип процедури закупівлі - запит пропозицій постачальників (на підставі змін, внесених відповідно до Постанови КМУ від 04 липня 2023 р. №677 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань публічних закупівель"). У зв'язку з відсутньою технічною можливістю у замовника вибрати тип процедури закупівлі "запит пропозицій постачальників", бо даний тип процедури відсутній у випадаючому списку, то замовником вибрано тип "запит ціни пропозиції"
Розгорнути
Згорнути
умови оплати (порядок розрахунків): розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Договору та згідно видаткової накладної Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі накладної, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами);
інші примітки: Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М. Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: закупівля товарів шляхом використання електронного каталогу на підставі пункту 10 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). Тип процедури закупівлі - запит пропозицій постачальників (на підставі змін, внесених відповідно до Постанови КМУ від 04 липня 2023 р. №677 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань публічних закупівель"). У зв'язку з відсутньою технічною можливістю у замовника вибрати тип процедури закупівлі "запит пропозицій постачальників", бо даний тип процедури відсутній у випадаючому списку, то замовником вибрано тип "запит ціни пропозиції"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
360 пачка
Папір офісний, форматний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12403, Україна, Житомирська область, c.Глибочиця, вул. М.Грушевського, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
09 лютого 2024 12:51 |
Проєкт договору.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Recycling (з вторинной сировини) |
Можливі значення:
|
|
Колір |
Можливі значення:
|
|
Кількість аркушів | від 500 до 500 | |
Непрозорість | від 92 до 98 | |
Товщина | від 105 до 110 | |
Білизна CIE | від 161 до 170 | |
Щільність паперу | від 80 до 80 | |
Формат |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ПАЛЕЙ" |
48 600,00
UAH з ПДВ
|
48 600,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ" |
50 360,40
UAH з ПДВ
|
50 360,40
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "Бумвест" |
51 624,00
UAH з ПДВ
|
51 624,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
53 200,80
UAH з ПДВ
|
53 200,80
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "ЛЕБІДЬ ПАВЛО ПАВЛОВИЧ " |
53 964,00
UAH з ПДВ
|
53 964,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
54 712,80
UAH з ПДВ
|
54 712,80
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
56 700,00
UAH з ПДВ
|
56 700,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
60 091,20
UAH з ПДВ
|
60 091,20
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" |
61 760,00
UAH з ПДВ
|
61 760,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПАЛЕЙ" #22047108 |
Переможець |
48 600,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2024 12:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2024 15:54
|
Договір №23.pdf | укладений |
21 лютого 2024 15:52
|